Gå til innhold

skal dere på bryllupsreise?

Anbefalte innlegg

Gjest reiselysten
Skrevet

Skal dere på bryllupsreise? i så fall hvor?

Jeg har sååå lyst til å reise, men vi får desverre ikke råd, dessuten bruker vi opp ferien i år på forberedelser til bryllupet.

men, det er lov å drømme seg litt bort:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal først en liten svipptur til paris like etter bryllupet.

Så, i september, skal vi på cruise i middelhavet.

Gleder meg masse! Fint med en tur der man både får sett mye, og slappet av en del... :)

Skrevet

Klart det er lov å drømme seg litt bort.. :P ja vi skal på bryllupsreise i 2 uker til Santorini. vi gleder oss... :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har sååå lyst til å reise, men vi får desverre ikke råd, dessuten bruker vi opp ferien i år på forberedelser til bryllupet.

Samme her... Men skal reise en gang da.. men vet ikke om vi får råd til rett etter bryllupet.

Skrevet

Vi hadde tenkt å ta bryllupsreisen til høsten. Reise bort en uke bare vi to. MEN så ble vi gravide og fant ut at da sparer vi hans ferie til babyen kommer og pengene bruker vi på babystæsj

Gjest Nimue ikkepå
Skrevet

Ja, vi skal på reise - og drar 3 dager etter bryllupet. Først skal vi til Paris, og være der i 3 døgn. Deretter drar vi til Luxor i Egypt. Der skal vi være i 2 døgn før vi skal på cruise på Nassersjøen i 4 døgn. Hele turen er med "opplegg" så det blir mye å se! Deretter reiser vi tilbake til Paris, og fortsetter ned mot Nice og rivieraen!!

Så er det hjem...

Gleder meg som bare det!! Kjæresten min har funnet på dette selv, og skulle opprinnelig være en overraskelse til meg. Men så bestemte vi oss for å heller glede oss sammen! Og det gjør vi!! ;O)

Skrevet
Ja, vi skal på reise - og drar 3 dager etter bryllupet. Først skal vi til Paris, og være der i 3 døgn. Deretter drar vi til Luxor i Egypt. Der skal vi være i 2 døgn før vi skal på cruise på Nassersjøen i 4 døgn. Hele turen er med "opplegg" så det blir mye å se! Deretter reiser vi tilbake til Paris, og fortsetter ned mot Nice og rivieraen!!

Så er det hjem...

Gleder meg som bare det!! Kjæresten min har funnet på dette selv, og skulle opprinnelig være en overraskelse til meg. Men så bestemte vi oss for å heller glede oss sammen! Og det gjør vi!! ;O)

Hørtes spennendes ut.. :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Vi drar også på bryllupsreise og syntes vi fortjente en ordentlig tur i og med vi faktisk ikke har tatt ferie på de 8 årene vi har vært sammen.

Vi drar 3 dager etter bryllupet, først til Jamaica i 7 dager, deretter til New York i 5 dager. Det skal bli veldig herlig og gleder meg utrolig mye. Dyrt ja, men fordi vi fortjener det :ler::ler::ler:

Skrevet

Vi har ikke bestilt reise enda, har vært litt frem og tilbake.

Men vi har veldig lyst til å ta 1uke i kenya, hvor vi drar på safari. Og deretter 1uke sol og bad i Zansibar.

Håper bare vi ikke er for sent ute!!

Skrevet
Vi har ikke bestilt reise enda, har vært litt frem og tilbake.

Men vi har veldig lyst til å ta 1uke i kenya, hvor vi drar på safari. Og deretter 1uke sol og bad i Zansibar.

Håper bare vi ikke er for sent ute!!

Ååå..det drømte jeg om også... men det ble for dyrt for vårt budsjett.... :cry:

Skrevet

Vi skal reise rundt i Australia i en måned. Vi gifter oss i juli, men utsetter bryllupsreisen til november for å få med oss vår og sommer på begge steder.

Skrevet

Vi skal dra til Mauritius på bryllupsreise... Det blir veldig dyrt ja - ca 30 000. Ti dager på luksushotell! Men vi fortjener det! Prøver å spare inn på andre deler av bryllupet, synes nesten at vi heller skal legge penger i reisa som er for bare oss. Tror vi legger reisen til et par dager etter bryllupet. Gleder meg masse :)

Skrevet
Vi skal reise rundt i Australia i en måned.

ååh - det vil jeg også.. Men har vært i Australia 2 ganger allerede da, så kan vel ikke klage. ;-)

Selv skal vi på 2 ukers cruise i Karibien + 5 dager i florida (cruiset starter og slutter der)

Vi reiser i september, ca 2 mnd etter bryllupet. I tillegg har vi fri en uke før og etter bryllupet for å nyte hjemmstedet mitt med familie og gjester.

Gleder oss veldig. :sjarmor:

Skrevet

Vi har en drøm om en liten reise vi også, men så langt har vi ikke penger til å reise...ikke med én gang i alle fall.

Lurer på om ikke vi skal ønske oss noen bidrag i gave, og så er det mulig vi utsetter en slik reise i noen måneder eller til sommeren igjen!

Men jeg gleeeeder meg, for reise - det SKAL vi!!! :hjerter:

Skrevet

Ja, vi skal på bryllupsreise. Har ikke helt bestemt hvor enda, men jeg har veldig lyst på et cruise i karibien.

Skrevet

Ååå..det drømte jeg om også... men det ble for dyrt for vårt budsjett.... :cry:

Ja det koster ganske mye ja!!!! Men min kjære snakket med sin far, og han sa vi bare skulle bestille.. Så kanskje vi får et lite bidrag fra den kanten.. :)

men må spare masse!!!!!

Skrevet

Vi drar to dager etter bryllupet til Bangkok og Koh Samui. Gleder oss maaaaaaasse! :P

Skrevet

Helt lov å drøme seg bort :hjerter:

Vi får heller ikke hverken råd eller tid til noen reise etter bryllupet. Men vi var så heldige at vi fikk oss en veldig billig 3 dagers tur til London i påsken. Da var gullet vårt hos sine besteforeldre og storkoste seg, mens vi storkoste oss på før-bryllupsreise :wink:

Men en uke eller to på enten Mauritius, Bali, Thailand.... :rosaengel:

Gjest gjesta
Skrevet
Vi drar to dager etter bryllupet til Bangkok og Koh Samui. Gleder oss maaaaaaasse! :P

Der har jeg vært! Kjempeflott! Chaweng beach er å anbefale ;)

Skrevet

Der har jeg vært! Kjempeflott! Chaweng beach er å anbefale ;)

Så flott! Det er på den stranda vi skal bo :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...