Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga sosial angst synes jeg det er litt skremmende å dra til forskjellige frisørsalonger kun for å spørre, så jeg spør her isteden og håper noen vet sånn ca pris😅 Legger ved bilde av fargen jeg har nå og fargen jeg vil ha. Har mellomlangt hår til skuldrene. Vil gjerne ha bayalage, for et naturlig resultat.

Skjermbilde 2019-02-20 kl. 02.04.52.png

Skjermbilde 2019-02-20 kl. 02.02.59.png

Anonymkode: 6f9db...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt over 1000 kr

Anonymkode: eda18...6f6

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt over 1000 kr

Har du blitt blond selv eller er du frisør? Over 1000kr høres ikke ille ut synes jeg, så lenge det er under 3000kr og ikke koster så mye hvert år.

Skrevet

Har blitt blond selv :) Kostet rundt 1500 kr.  Meb det er mange år siden, kanskje dyrere i dag. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du blitt blond selv eller er du frisør? Over 1000kr høres ikke ille ut synes jeg, så lenge det er under 3000kr og ikke koster så mye hvert år.

Hvert år? Hva mener du? Du vet du må ta ettervekst en gang i mnd? For meg kostet det rundt 800 kr. Og det blir 9600 kr i året. Ikke billig :) 

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvert år? Hva mener du? Du vet du må ta ettervekst en gang i mnd? For meg kostet det rundt 800 kr. Og det blir 9600 kr i året. Ikke billig :) 

Er etterveksten jeg mener ja, men siden jeg er mørk blond naturlig så tenker jeg at det ikke er krise med noen cm synlig ettervekst. Kanskje det holder å ta den en gang i halvåret. 800 kr? Det er jo INGENTING. Hvor og når skjedde dette?

Skrevet

Spørs hvor mørk du er. Jeg brukte 7000 fra mørk brun til lys blond. 

Skrevet

Min erfaring er at det varierer mye fra frisørsalong til frisørsalong. Jeg tar bare etterveksten nå, og der jeg går nå betaler jeg 900, men jeg har faktisk opplevd å betale nesten 3000 for ettervekst. Jeg kan ikke forstå hvordan det kunne bli 3000, men de var veldig flinke. Men 3000 kr for ettervekst er det ikke verdt!

Skrevet

Jeg har lett, veldig naturlig balayage i hår som er mellomblondt naturlig. Betaler 2200kr 3-4 ganger i året for balayage + toning for å få det kaldt + klipp. Er som regel innom og klipper og tar kur mellom hver gang jeg løfter balayagen. Da betaler jeg 900.

Anonymkode: a3c72...a3a

Skrevet

Hvor bor dere?! Er mørk blond, betalte 1200 for klipp og baylage til lys askeblond... Hår til skuldrene. 

Anonymkode: 42497...da6

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sier man må ta etterveksten hver mnd? Er det virkelig noen som fortsatt gjør det? Jeg striper ettervekst med 5-6 mnd mellomrom. Da har jeg en solid ettervekst, men det er jo egentlig bare supertrendy og pent. Ser ut som en naturlig balayag. 

Jeg betaler mellom 2000-2500 for å stripe håret hos frisør. 

Skrevet

Jeg betaler ca 2000,- for striping av hår hver 3.måned. Burde egentlig gått annenhver måned, men det blir for råflott. Hårklippen tar jeg på Cutters for å spare litt penger. Dyrt å være blondine. 

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe en boks eller 2 hårfarge til 100kr og farge hjemme?

Anonymkode: 5a3ff...8e1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare kjøpe en boks eller 2 hårfarge til 100kr og farge hjemme?

Anonymkode: 5a3ff...8e1

Mulig noen får til det fint, men ikke jeg. Det gir meg bare flashbacks til den gule sveisen jeg gikk rundt med på ungdomsskolen. Helfarger du eller striper du med hjemmefarging? 

Skrevet
2 timer siden, Hilde1302 skrev:

Hvem sier man må ta etterveksten hver mnd? Er det virkelig noen som fortsatt gjør det? Jeg striper ettervekst med 5-6 mnd mellomrom. Da har jeg en solid ettervekst, men det er jo egentlig bare supertrendy og pent. Ser ut som en naturlig balayag. 

Jeg betaler mellom 2000-2500 for å stripe håret hos frisør. 

Hvis man har helebleket platina blondt for eksempelt så må man ta den hver mnd. Fordi når etterveksten blir for lang, blir det lysest ved bunnen, og gullere lengere ut på hårskaftet! Det er fordi i bunnen er det varmere og da bleker det håret mye fortere

Så ja, fortsatt folk som det gjør dette. Spørs hvordan hårfarge og hvordan du vil ha det. Når det balayage og man vil det skal se naturlig ut med litt mørk i bunnen så er det er dog ikke nødvendig!

Derfor!

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg gjorde dette gikk jeg fra litt mørkere enn på bildet og til lyseblond. Først bleiking med Olaplex og så farge over. Mørkere i bunnen. Tror jeg betalte ca 2000kr for det. 

Skrevet

Jeg striper hjemme med polyblonde (den lyseste) og en pastel toner etterpå, som gjør fargen kald (ikke pastellfarget, bare kald blond). Koster under 200-lappen.. men tar en halv dag å få alle stripene gjennom hetta og er strevsomt å stå med armene opp halve dagen, så hadde valgt frisør om jeg hadde råd. Blir ikke like fint som hos frisør, men fått komplimenter at det ser ut som at det blir gjort hos frisør da :) 

Kom på nå at jeg var hos frisør da jeg var mørkeblond og skulle bli lys via mange striper, betalte da 2000,- uten toner og klipp (så håret så litt gult ut etterpå). Måtte ut med 3000,- om jeg skulle hatt kaldere farge, og en del mer for klipp. 

Anonymkode: 4ba06...12c

• Liker 1
Skrevet

Gikk fra mocca (altså brunt) til blond høy bayalage (ale khloe karadasian). Hår til rett over rumpen. 

Betalte rett over 11.000 totalt(!!!!!) på Adam & Eva. 

2 runde i frisøren. 

Anonymkode: 79ad8...f7d

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk fra mocca (altså brunt) til blond høy bayalage (ale khloe karadasian). Hår til rett over rumpen. 

Betalte rett over 11.000 totalt(!!!!!) på Adam & Eva. 

2 runde i frisøren. 

Anonymkode: 79ad8...f7d

Skulle ha gått til noen som bruker olaplex 😳😳

Anonymkode: 72a32...d5c

Skrevet

Betalte rett over 3000,- for å gå fra mørk brun til blond. Avfarging, 2 bleking, farge og Olaplex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...