Gå til innhold

Venner som er offline i timesvis, men .....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går jeg inn på profilen deres, så har de vært online for 4 min siden elller til og med online akkurat da. Jeg vet de ikke har blokkert meg for vi snakker sammen hver dag. Det kan jo tenkes de opplever det samme med meg, men hva kommer det av?

Anonymkode: d1365...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken profil går du inn på? Messenger?

Husk at facebook kan markere deg online på Messenger hvis du har logget inn med facebook et annet sted, f.eks. Tinder, Sukker, Spotify etc.

Anonymkode: af882...b0d

Skrevet

Helt ærlig, spiller det noen rolle..? 

Anonymkode: 4d02f...681

• Liker 7
Skrevet

Tenker du på messenger? Jeg har skrudd av muligheten for å se om jeg er aktiv på der, fordi jeg ikke orker å føle jeg må svare på chatt så fort noen sender meg meldinger. Ikke fordi jeg ikke vil ha kontakt, men fordi jeg ikke er så glad i å chatte så fort jeg er på Facebook. Tar det helder gjerne på SMS eller face to face, kan hende dine venner har gjort det samme og for samme grunn?

Anonymkode: d1d3a...c02

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker du på messenger? Jeg har skrudd av muligheten for å se om jeg er aktiv på der, fordi jeg ikke orker å føle jeg må svare på chatt så fort noen sender meg meldinger. Ikke fordi jeg ikke vil ha kontakt, men fordi jeg ikke er så glad i å chatte så fort jeg er på Facebook. Tar det helder gjerne på SMS eller face to face, kan hende dine venner har gjort det samme og for samme grunn?

Anonymkode: d1d3a...c02

Jeg vet at vennene mine ikke har slått av den funksjonen. Er de online på messenger så ser jeg det, er de offline så står det feks sist aktiv 7 min siden.

Samtisig som det står online for 7 min siden, så kan de være online på fb profilen. Eller omvendt.

Skrevet (endret)

Kan jo hende at de bare har vært innom

Endret av Filifjonkamor
  • Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at vennene mine ikke har slått av den funksjonen. Er de online på messenger så ser jeg det, er de offline så står det feks sist aktiv 7 min siden.

Samtisig som det står online for 7 min siden, så kan de være online på fb profilen. Eller omvendt.

Det er ikke helt til å stole på. Det beste er å avslutte appen og åpne den igjen. Da endrer ofte tallet seg.

Anonymkode: af882...b0d

• Liker 1
Skrevet

Messenger er bare rot når det gjelder siste aktivitet. Ville ikke stolt på oversikten der:

Anonymkode: efd4b...6cd

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Om du beholder selve Messenger appen på telefonen så vil navnet ditt ofte stå som online selv om du nylig logget deg ut. Jeg prøvde en gang og endte opp med å slette hele appen for å sjekke. Og da ble jeg helt borte.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har opp facebook feks på pcn blant faner og glemmer å logge ut/krysse ut så kan man stå aktiv hele døgnet. Det samme på mobilen, hvis du chatter med noen og er ferdig snakka og du bare drar ned så chatbobla står igjen men låser mobilen, så er man fortsatt aktiv for andre selv om du selv faktisk ikke er inne på messenger. Kan også være at de har skrudd av det å være aktiv for andre, jeg gjør det selv ofte når jeg ikke orker å svare med engang og chatte i flere timer..

Anonymkode: a0d4b...196

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...