AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #141 Skrevet 25. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Blant de som er anmeldt for svindel, utgjør uføretrygd ca 3% av det totale beløpet, enslige foreldre står for ca 5,5 % av det økonomiske tapet ved svindelen. Mens ca 46% av pengene "forsvinner" til dagpengesvindelere og arbeidsgivere som faller under området for arbeidsmarkedskriminalitet. " http://www.ulo.no/aktuelt-saker/trygdesvindel-kalles-det-og-ufre-fr-kastet-stygge-blikk-etter-seg Anonymkode: 9b820...a72 Fantastisk. Uføre er nok bant de snilleste i klassen:-) Anonymkode: 3b038...489
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #142 Skrevet 25. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når ble det forbudt å ha et spennende og sosialt liv på sosiale medier? Hvorfor skal man ikke fortelle om at man har vært på en seiltur, selv om det har tatt mesteparten av energien man hadde ? De som poster er ikke aktive 24/7. Det er tid mellom hver gang de gjør dette. Jeg må innrømme at jeg trodde at en jeg kjenner som er kronisk syk hadde et kjempeaktivt liv. Han poster mye for å vise at han også er aktiv og lnsker å gjøre en forskjell for verden. Han nevner derimot ikke hvor mange timer han bruker på å hente seg inn etter hver gang han er aktiv. Sosiale medier kan bedra. Folk juger like mye der som ellers. Anonymkode: c79fa...e92 Det har aldri noensinne vært forbudt og kommer nok heller aldri til å bli det. Vet ikke hvorfor du tror dette. Anonymkode: 3b038...489
TrollHunter Skrevet 25. februar 2019 #143 Skrevet 25. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det har aldri noensinne vært forbudt og kommer nok heller aldri til å bli det. Vet ikke hvorfor du tror dette. Anonymkode: 3b038...489 Så det er ikke du som har gjentatt gang på gang at det kan "gi feil inntrykk" og at man bør begrense seg?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #144 Skrevet 25. februar 2019 22 minutter siden, TrollHunter skrev: Så det er ikke du som har gjentatt gang på gang at det kan "gi feil inntrykk" og at man bør begrense seg? Jo. Jeg har derimot aldri sagt at det er forbudt, som e92 etterspør. Anonymkode: 3b038...489
TrollHunter Skrevet 25. februar 2019 #145 Skrevet 25. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jo. Jeg har derimot aldri sagt at det er forbudt, som e92 etterspør. Anonymkode: 3b038...489 🙄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå