Gå til innhold

Vondt under venstre ribbein - 3. trimester

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så godt du ikke hadde noen tegn til SF i hvertfall:) 

Anonymkode: 011c5...3ac

Ja! Satser på at jeg slipper det senere også 😊🤞🏼

Anonymkode: 79f36...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos legen min med de samme plagene i dag. Hun sa dersom det er SF, sitter smertene vanligvis på høyre side.

Det var ikke farlig i mitt tilfelle,  og lite å gjøre med. Jeg ble tipset om å prøve flytende gaviscon, så skal teste ut det. Min lege sa at det kan bli bedre når baby snur seg, og magen synker. Hun sa også at dette er ganske vanlig fenomen når det presser oppover. Utover dette er det ikke annet å gjøre enn å vente til det går over. 

Skrevet
1 time siden, Mojahe skrev:

Jeg var hos legen min med de samme plagene i dag. Hun sa dersom det er SF, sitter smertene vanligvis på høyre side.

Det var ikke farlig i mitt tilfelle,  og lite å gjøre med. Jeg ble tipset om å prøve flytende gaviscon, så skal teste ut det. Min lege sa at det kan bli bedre når baby snur seg, og magen synker. Hun sa også at dette er ganske vanlig fenomen når det presser oppover. Utover dette er det ikke annet å gjøre enn å vente til det går over. 

Flytende gaviscon? Hva er det og brukes mot? 

Satser på at det gir seg snart selv om babyen har sunket godt ned i bekkenet. Plagdes ikke med det i mitt forrige svangerskap, men er fornøyd så lenge det er helt ufarlig 😊 Bare kjipt å gå rundt med disse smertene hele tiden 🙈

Anonymkode: 79f36...f1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...