AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #21 Skrevet 21. februar 2019 Nå har jeg sett innslaget, og ser da ikke at Lindmo gjorde noe feil? Skulle hun bare bli enda en plattform for hans ukritiserte versjon av historien da og ikke stille noen kritiske spørsmål? Anonymkode: a06fe...7a5 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #22 Skrevet 21. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Problemet ligger i om det er riktig å belønne folk som ikke skal belønnes på grunn av de grusomme handlingene de har gjort. Det er ingen tvil om at French og Moland var i Kongo for å leke McGyver og så på det som å være med i et tv spill der de kunne skyte løs, da mener jeg ikke bare selve drapet, men hele bakgrunnen til at de var der nede også. Det er grusomt. Den norske staten har betalt flere millioner for å få French hjem, hvorfor skal den norske staten gjøre det? Hvorfor skal man redde en som har begått de handlingene? Det finnes uskyldige narkodømte nordmenn i Sør Amerika i like ille fengsler som i Kongo og som ingen bryr seg om å redde. Det finnes nok av informasjon å lese og lytte til via radioprogrammer og podcaster om det French og Moland har gjort som de som er nysgjerrige kan lytte til eller lese. At French i dag går rundt å tjener seg rik på foredrag og TV opptredener for å holde forsvarstaler, for det er det det er, ikke foredrag, han prøver å sette seg selv i offerrollen og blir horribelt nok tildelt lyskaster og mikrofon for det. Det er veldig problematisk å belønne grusomme personer på den måten. Det var en grunn til at manifestet til Breivik ble fjernet fra alle steder på nett også fordi det er feil å gi rom for at slike personer skal få heltestatus eller oppmerksomhet som de oppfatter positivt. Anonymkode: e013b...280 Har du linker? Alt jeg vet om er radiodokumentaren på NRK, To hvite menn i Kongo. Skulle gjerne hørt mere. Anonymkode: a06fe...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #23 Skrevet 2. mars 2019 Herregud, dere som klager over at han tjener noen kroner på foredragene sine. Hadde han sitti hjemme og fått penger fra nav, tenker jeg dere hadde vært ute og slengt med leppa da også. Hva mener dere han skal gjøre, da? Han trenger jo penger han også, som alle andre og etter alt han har vært igjennom, har han sikkert et behov for å fortelle sin side av saken, og det ser jeg absolutt ingenting galt med. Husk på at livet hans har vært et helvete i mange år! Det er overraskende mange her som er skråsikre på at Moland og French er skyldige i drapet på sjåføren. Da må jeg spørre; var dere der?? Hvis dere har fulgt med saken i media, så har dere sikkert lagt merke til hvilket sirkus rettssakene mot dem var? Jeg var forresten og hørte på et av foredragene hans, og det var virkelig verdt hver eneste krone! Han holdt på i nærmere to timer, og på slutten kunne man sende inn spørsmål via sms, til arrangøren, som han svarte på. Han har sagt at etter 2019 legger han Kongo-saken bak seg. La mannen få fred nå! Anonymkode: 0efc7...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #24 Skrevet 2. mars 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Herregud, dere som klager over at han tjener noen kroner på foredragene sine. Hadde han sitti hjemme og fått penger fra nav, tenker jeg dere hadde vært ute og slengt med leppa da også. Hva mener dere han skal gjøre, da? Han trenger jo penger han også, som alle andre og etter alt han har vært igjennom, har han sikkert et behov for å fortelle sin side av saken, og det ser jeg absolutt ingenting galt med. Husk på at livet hans har vært et helvete i mange år! Det er overraskende mange her som er skråsikre på at Moland og French er skyldige i drapet på sjåføren. Da må jeg spørre; var dere der?? Hvis dere har fulgt med saken i media, så har dere sikkert lagt merke til hvilket sirkus rettssakene mot dem var? Jeg var forresten og hørte på et av foredragene hans, og det var virkelig verdt hver eneste krone! Han holdt på i nærmere to timer, og på slutten kunne man sende inn spørsmål via sms, til arrangøren, som han svarte på. Han har sagt at etter 2019 legger han Kongo-saken bak seg. La mannen få fred nå! Anonymkode: 0efc7...0a5 Har du hørt podcasten til NRK også? https://www.nrk.no/norge/xl/to-hvite-menn---en-podkast-fra-nrk-1.13934890 Anonymkode: a06fe...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå