Gå til innhold

Dere single. Hvordan ser livet deres ut ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har god råd, gjør omtrent det jeg vil etter jobb og savner i grunn ingen😏 (Jeg er av den typen som lett kunne bodd alene på en Farmen-gård i 10 uker, minus dyrestellet da😉)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Arwen Undomièl skrev:

Vi har aldri vært sammen. Har kun hatt to fine kjærester i mitt liv, de sier alle gode ting er tre, så får vente å se..  

What? Var det bare et filmtriks? Arwen og Aragon.....

Anonymkode: ccd09...72e

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Økonomisk frihet!

Anonymkode: 09ee5...785

Økonomisk frihet kommer vel mest av å ikke ha barn... jeg er hvertfall mye rikere med en partner.

Anonymkode: 4d8ef...130

• Liker 1
Skrevet

Eier leilighet i bergen ,3 mill i lån,ca 11000

3000, i felles utgifter 

Bil lån 3000 

Mat ca 3-5 000. Trener mye å spiser sundt , har en sønn på 10 som er mye aktiv å spiser bra . 

Ellers litt ensom , kjeder meg som singel . 

Anonymkode: 658a6...34d

Skrevet

Har 100% jobb, barn, hund, bil og enebolig, rundt 2,2 mill i lån - betaler litt over 10000 på huslånet i måneden. Har hovedomsorg for 2 tenåringer så får 1 ekstra barnetrygd + 2000 kr i bidrag i tillegg til lønna hver måned. (og rekker ikke å kjede meg 🙂 )Setter over 10000 på regningskonto + 1000 til sparing hver måned - det holder stort sett. Da er det igjen rundt 10000 til mat, klær, "underholdning" og fritid.  Går veldig greit rundt. Har ingen dyre hobbyer selv (leser, ser film / serier, løper, går på ski og går tur ute, en sjelden gang ut på konsert el.l.) Men barna er med på litt som koster, da.  Går veldig greit rundt, men har likevel prioritert å gjøre barna bevisst på økonomiske prioriteringer og forskjellen mellom "har lyst på" og "MÅ ha".... 

• Liker 1
Gjest kittkatt
Skrevet

Jeg leier en leilighet på 50kvm, betaler 4000kr på den i måneden. Jobber om dagene, er sosial på ettermiddagene og har det fint hjemme om det ikke skjer noe. Matbudsjettet er på 2000kr i måneden, fordi jeg liker å ha kontroll på det og det er fint å ikke bruke for mye penger på mat. Jeg koser meg bare, det er fint å bo alene.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere gjort det slutt??

Anonymkode: ccd09...72e

What you did there. I see it.

Skrevet

Eier en leilighet i oslo sentrum og en utleieleilighet rett utenfor

Har ca. 4,5 mill igjen på lånene og betaler ca. 20 000 på de i måneden. Med øvrige boutgifter ca 27 000.

Arbeidslivet er prikk likt som om jeg hadde vært i forhold. Opp kl. 7, jobb fra 8/9 til 18-23 tiden, ca 60 000 inn på konto hver måned, samt årlig bonus på 50-500% av lønn. Spiser, drikker og reiser hvor jeg vil, betaler alltid for date, trener nesten hver dag og stortrives! 

Knuller rundt men venter på at drømmedama dukker opp!

Anonymkode: a92b0...d24

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eier enebolig på 16 kvm. Har 1,9mill igjen på lånet, betaler 8500kr i mnd. 

Arbeidslivet er fint det, jobber skift og trives godt med det. 

Matbudsjettet mitt er 4000kr, dette er da snus, alkohol, husholdningsartikler og mat. 

Anonymkode: c239a...882

Ville heller klasset dette som hybel.

Anonymkode: 8c337...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...