Gå til innhold

Stiller du opp på dugnader?

Stiller du opp på dugnad?  

1. 1. Stiller du opp på dugnad?

• Ja selvfølgelig hver gang - og synes det er gøy
      5
    • Ja selvfølgelig - og stort sett organiserer jeg den også
      3
    • Ja - en gang eller to i året så
      5
    • Må jeg så må jeg .. men jeg har ikke lyst
      6
    • Nei
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lillebille: gratulerer med for mye fritid' date=' hvordan får du det til? :ler2:[/quote']

... ja si det . :ler: - det skulle jeg også gjerne visst.. for det kjennes ikke sånn ut

Videoannonse
Annonse
Gjest Litjmæ
Skrevet
Men etter en stund ga jeg meg .. og sa jeg kunne ta det - hvorpå en av mødrene snur seg til meg og sier - "Det er fint du tar det LilleBille - for du har jo så alt for mye fritid" :o :roll: :evil: (jeg jobbet fullt jeg også) .. da var det nesten så de som satt sammen med meg måtte holde på meg gitt...

:hakeslepp:

Jeg lurer bare på hvordan folk får seg til å si sånne ting jeg da! Den var drøy langt over gjennomsnittet...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg stiller alltid opp på dugnader. Og det er som flere her sier, de er de samme menneskene som stiller hver gang. At det en og annen gang ikke passer er jo forstålig, men at enkelte ALDRI kan møte opp, får meg til å se rødt....

Merklig at jeg ALLTID blir spurt om å bake kake også...

Gjest Porselen
Skrevet

Ja, jeg deltar på dugnader, en av oss to voksne i heimen stiller alltid. Enten det er skole, barnehage eller borettslag.

Jeg legger også godt merke til at det alltid er de samme som møter opp på dugnader. Og det er morsomt å legge merke til det paret i nabolaget som hvert år en halv time før dugnaden begynner, setter seg i bilen og kjører av gårde og kommer hjem rett etter at dugnaden er ferdig. Hvert år i 10 år nå.

Jeg har nå lært meg å sitte godt på hendene mine og ikke påta meg alt som har med frivillighet på skolen å gjøre. Nå påtar jeg meg kakebaking når jeg vet at jeg har overskudd til det.

Skrevet
Merklig at jeg ALLTID blir spurt om å bake kake også...

Noen er lettere å spørre enn andre vet'u .. som bare gjør det .. og ikke kommer med allverdens unnskyldninger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen er lettere å spørre enn andre vet'u .. som bare gjør det .. og ikke kommer med allverdens unnskyldninger.

Hehe, og jeg som trodde at det var fordi kakene mine var så gode....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...