Gjest Hege Skrevet 27. august 2002 #21 Del Skrevet 27. august 2002 Dette temaet er no' dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. august 2002 #22 Del Skrevet 27. august 2002 Enig! Skikkelig udelikat... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 27. august 2002 #23 Del Skrevet 27. august 2002 Dette er da veldig vanlig, er det ikke?! Har i hvert fall hørt om mange som før det. Jeg kan også få det noen ganger, og det er IKKE fordi jeg ikke tørker meg godt nok! Legene sier også dette er ganske vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. august 2002 #24 Del Skrevet 27. august 2002 Hmmmmf..... lukter hverken fugl eller fisk av dette temaet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 27. august 2002 #25 Del Skrevet 27. august 2002 Bremsespor er ett utbredd problem og udelikate greier. Motebransjen forstod dette relativt kjapt og stoppet trusebruken. og om du får bremsespor i boxern......... da er det påtide å komme seg til en proktolog. O dette med truseinnlegget som jeg nevnte i det forrige innlegget mitt. ( det var ment som en spøk). trekte en paralell mellom disse truseinnleggene og en liten bleie. ;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå