Gå til innhold

Bremsespor


Thomas

Anbefalte innlegg

Når dere går med stringtruse eller uten truse, er dere ikke bekymret for å etterlate bremsespor i buksa eller på skjørtet? Bare luer :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går med string og trange bukser, men bremsespor har jeg aldri hverken sett eller luktet! :wink:

Man kan jo tørke seg skikkelig når man er på do dersom det er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE-HE ett utrolig spm!! virkelig morsomt.. :hoho:

Svaret her er vel at de bruker truseinnlegg. det er jo kommet for string truser også. skal ikke se bort ifra at en medvirkende årsak kan være bremsespor... :hoho::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det liksom noe dere gutta sliter mye med? Husker vi snakket om bremsespor når vi gikk på barneskolen, men etter det har jeg faktisk ikke vært borti det!

Og som andre har sagt, jeg tørker meg etter at jeg har vært på do, jeg fiser stort sett ikke overalt, og jeg trenger å slippe en som setter merke, da går jeg heller på do en å ta den i underbuksa!

ÆSJ!!! dere mannfolk er ekkle av og til!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bremsespor???

Eneste gangene eg har fått det, har eg hatt diarre og og et lite uheld... Etter det så har eg fortet meg hjem, vasket meg og skiftet truse.

Truseinnlegg er for utflod...Altså det andre hullet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette med bremsespor er et enestående guttefenomen ja! Gutter diskuterer det ofte, men jeg har aldri hatt problem med det. Kjenner heller ingen jenter som har hatt det. Jeg tørker meg i baken når jeg går på to'ern, og selv om jeg fiser så altformye for å være jente, har jeg aldri hatt problem med noe bremsespor! :o Kankskje dere gutta har for liten kontroll over fiseringen? :lol:

Spying:

Nei, det er ikke derfor jenter bruker truseinnlegg. Dette kan ikke skjule bremsespor heller; da dette kommer på annet sted en dr truseinnlegget befinner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremsespor hos menn henger vel ofte sammen med mye rumpehår. Bæsjen henger fast og blir værende i underbuksa. Er det OK å barbere rumpa for å unngå dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Thomas, det er helt greit...

Det finnes dessuten vaskeservietter som man kan ha liggende på toalettet, slik at om man VET at man har problemer med "bremsespor" , så er det ikke verre enn å bruke et tørk av en sånn.....

*grøsser litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Unnskyld meg - men har ikke kvinner bremsespor i trusa???? :o

Da må jeg nok si jeg er unormal. :(

Jeg har bremsespor - og det har da ikke noe å gjøre med at jeg ikke tørker meg etter et do-besøk. Det gjør jeg da - vasker meg hver dag også jeg. :wink:

Hilsen "unormal" kvinne på ca førti! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til siste gjest..

Tror ikke det er så vanlig nei, har aldrig hørt noen av veninnene mine sie noe om det. Og som tidligere nevnt, så har eg det kun fått det i forbindelse med diarre.

Har du små utslip i løpet av dagen eller???

Nåvel, så lenge du føler deg frisk og vel, så er alt vel bra :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tror det kan ligge noe i den rumpehår teorien. Det er nok lett for "saker og ting" og henge fast hvis man ikke tørker seg godt nok. Jeg har aldri vært plaget med bremsespor, og tror slett ikke at det er vanlig blant jenter.

Asan intimservietter er en god ting!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er kvinne i 50 årsalderen. Jeg bruker string og får av og til bremsespor når jeg har vert på do i løpet av dagen. Dersom jeg har med innlegg, så tar jeg det på da. Stringtruseinnleggene hjelper nemmelig også mot dette. Ikke de aller minste selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori: Menn står og tisser, og fiser samtidig. Kvinner har alltid trusa AV når de tisser (og fiser samtidig :ler: ).

Derfor får de bremsespor og vi ikke.

Dere som får det: lukter det ikke vondt av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...