AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #81 Del Skrevet 23. januar 2021 Trodde lenge at James Brown sang this is a mans work 🙄Er jo egentlig this is a mans world Anonymkode: 33dec...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #82 Del Skrevet 23. januar 2021 Journey med The Party's Over: The party's over, I have gone away Jeg hører: The party's over, I have gonorrhea. Gir jo litt mening?😅 Sikkert ingen fest. Anonymkode: 0137d...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #83 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Journey med The Party's Over: The party's over, I have gone away Jeg hører: The party's over, I have gonorrhea. Gir jo litt mening?😅 Sikkert ingen fest. Anonymkode: 0137d...11b I begge tilfeller er nok festen over ja 😅😂 Anonymkode: b5c74...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 24. januar 2021 #84 Del Skrevet 24. januar 2021 Åge Aleksandersen med Lys og varme Trodde han sang - Og fuglan skal vi svei(betydning svi) og alt skal bli..... mytji lys og mytji varme, tro og håp det kan du få med, mange tåra, tunge stunde e æ redd førr at det blir. Så for meg Åge i solnedgang med dame som satt og grilla fugl på pølsespidd på et bål. Det som gjør det ekstra absurd er at han synger det med så mye følelse.. Det riktige er visst - Og fuglan ska vis vei.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #85 Del Skrevet 24. januar 2021 Främling, vad döljer du för mig E.T. har mörka ögon 👽 Anonymkode: 649fd...eaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #86 Del Skrevet 24. januar 2021 Culture Club - Karma Chameleon "Karma, karma, karma, karma, karma chameleon You come and go, you come and go". Jeg trodde han sang "klamydia you come and go".... Anonymkode: a96fd...8ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 24. januar 2021 #87 Del Skrevet 24. januar 2021 Robert palmer - adictted to love, har jeg hørt blitt sunget som "a dick with a glow" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #88 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg trodde Jimi hendrix slo en for de homofile og sang "excuse me while i kiss this guy" i den purple haze låten, det gjør han ikke, han synger 'SCUSE ME WHILE I KISS THE SKY. Anonymkode: 3626a...9ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 24. januar 2021 #89 Del Skrevet 24. januar 2021 Bjørn Eidsvågs synger en solskinnsdag. Jeg trodde først han sang om “gode Vennesla» ikke i gode venners lag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #90 Del Skrevet 26. januar 2021 Hørte 90 talls-sangen toothtumping med chumbawamba, synger de pissing the night away eller er det fisting the night away? 🤔 Anonymkode: b0ecd...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diablito Skrevet 26. januar 2021 #91 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hørte 90 talls-sangen toothtumping med chumbawamba, synger de pissing the night away eller er det fisting the night away? 🤔 Anonymkode: b0ecd...c93 But I get up again (pissing the night away) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 26. januar 2021 #92 Del Skrevet 26. januar 2021 Bjørn Eidsvåg med en sang, vet ikke hva den heter men han synger "i gode venners lag " eller noe slikt.. Men var faktisk ganske stor når forsto det ikke var "i gode Vennesla" 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 26. januar 2021 #93 Del Skrevet 26. januar 2021 On 1/24/2021 at 5:14 PM, Pipaluk said: Bjørn Eidsvågs synger en solskinnsdag. Jeg trodde først han sang om “gode Vennesla» ikke i gode venners lag Hahaha 😂 så ikke du skrev det også! Heeeelt enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #94 Del Skrevet 26. februar "Jeg dekker på med lys og røde roser, og åpner en mørk trikot"... Anonymkode: 6f3da...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå