Gå til innhold

Hvem er amme KG-brukerne!?


duplexx

Anbefalte innlegg

Hvor ofte har du ikke sett et innlegg, lagt merke til retorikken og tenkt «åhhh ja dette må være hu Åse fra bygda, sur og bitter, oppvokst med gammeldags oppdragelse og mener alle og enhver, inkludert gravide og uføre kan ta seg sammen i huet og rævva»?

Mens andre ganger er du helt overbevist om at det innlegget der - det kunne vært skrevet av bestevennen din.

Noen ganger fantaserer jeg så mye om KG-brukerne at jeg sikkert virker sjuk. Især Anonym Bruker. Det er jo virkelig de som er ubestemmelige. Og så lurer jeg på: sitter det virkelig så mange folk rundt i Norges land og krangler og kommenterer i hytt og pine? Kan det være dama ved siden av deg på toget? Er AB...927 Kåre på jobben som alltid kommer før alle andre? Er denne AnonymeBrukeren naboen din med et hemmelig KG-liv? Eller er dette kanskje en tante? Eller en fetter. Eller en lærer fra barneskolen. HVEM VET!

Det er ofte jeg tenker at «herregud det her kunne ikke dette mennesket fått seg til å si til ansiktet til noen». Men igjen - hva vet vel jeg. Hvem som helst kan sitte og hamre løs på tastaturet.

Jeg bare lurer såååååå fælt på hvem ansiktene bak brukerne er! Halvparten er jo sprø som knekkebrød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faan i helvete hva skjedde med overskriften min. Nei og nei og nei. Det skulle stå egentlig 😳 hjelp, admin, anyone...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha den overskrifta var spenstig. Jeg tenker på den hver gang jeg selv er på kg på bussen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dere som lurer på hvem brukerne er, og ikke har jeg tenkt at noen har vært noen jeg kjenner heller. Jeg har lagt merke til noen her, sånn at jeg husker brukernavnene, men jeg sitter ikke og lurer så veldig på hvem de er. At et par har fenget interessen min skal jeg innrømme, men de er jo i kg-universet hvor jeg ikke sitter og lurer på hvem de er irl.

Men du har så klart et stort poeng. Det KAN være kollegaen, naboen eller en i omgangskretsen. Husker jeg bli skikkelig overrasket en gang for en god stund siden, da en jeg både så opp til og likte godt, viste seg å være helt krakilsk på nett. Shit, det var mildt sagt...en skuffelse.

Jeg tror en kan bedømme andre ganske bra gjennom språk. Måten de kommuniserer på, hvordan de ordlegger seg. Men iblant så kan de som framstår som rimelig oppegående og også smartere enn gjennomsnittet irl, være troll på nett. Det er noe jeg tenker litt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...