AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Del Skrevet 17. februar 2019 Hvor i alle dager finner jeg en lav pult jeg kan bruke? Det selges bare høye skrivepulter og jeg er så lei av å ha vondt i nakke av å sy. Trenger bare en liten pult sånn jeg kan sitte i 90 grader med hendene når jeg bruker symaskinen. Hva bruker dere? Og hvor kjøpte dere? Anonymkode: 3e71c...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg sitter både ved arbeidsbordet, spisestuebordet, salongbordet og på gulvet. Alt etter som. Blir jeg stiv og støl ved det ene bordet, så skifter jeg plass og stoltype. Kontorstol som kan stilles i høyden hjelper veldig. Anonymkode: 34483...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. februar 2019 #3 Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg bruker spisebordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 18. februar 2019 #4 Del Skrevet 18. februar 2019 Har eget sy-rom hvor mannen har vært så snill å lage arbeids-bord etter selvbestemte mål; langt, bredt og... Høyt! Jeg er av typen som liker å jobbe i stående stilling, og alt av prosjekt-forarbeid tar jeg heller stående en sittende. Men! Jeg har også en kontorstol med regulerbar høyde, så da sitter jeg i en komfortabel stilling allikevel Ps. litt tøy og bøy/yoga innimellom gjør godt for kroppen og konsentrasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Del Skrevet 18. februar 2019 Er jo bare til å bygge noe i riktig høyde selv? De selger f.eks fine treplater på IKEA, så trenger du bare lage bein i rett høyde. Ellers fins det jo heve/senkepulter, men det er dyrt da. Anonymkode: c779e...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 19. februar 2019 #6 Del Skrevet 19. februar 2019 Bruker spisebordet. Har kontorstol men den ikke reguleres høyt nok, er kort i ryggen. Så vurderer å få tak i et spisebordet som enten er lavere eller kutte beina på det jeg har. Alternativt sitter jeg ved salongbordet siden det er høyt til å være salongbord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 19. februar 2019 #7 Del Skrevet 19. februar 2019 På 18.2.2019 den 10.42, AnonymBruker skrev: Er jo bare til å bygge noe i riktig høyde selv? De selger f.eks fine treplater på IKEA, så trenger du bare lage bein i rett høyde. Ellers fins det jo heve/senkepulter, men det er dyrt da. Anonymkode: c779e...e05 Godt tips. De selger også regulerbare bordbein på IKEA, så man trenger ikke å reise byen rundt for å kjøpe bordplate ett sted og materialer til bein et annet. Man trenger heller ikke andre ferdigheter enn å feste borbeina til platen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8 Del Skrevet 19. februar 2019 På 18.2.2019 den 0.18, AnonymBruker skrev: Hvor i alle dager finner jeg en lav pult jeg kan bruke? Det selges bare høye skrivepulter og jeg er så lei av å ha vondt i nakke av å sy. Trenger bare en liten pult sånn jeg kan sitte i 90 grader med hendene når jeg bruker symaskinen. Hva bruker dere? Og hvor kjøpte dere? Anonymkode: 3e71c...cc6 Bruk spisebordet eller kjøkkenbordet og skaff deg heller en skikkelig stol med hev/senk. Bruker Capisko stol. Anonymkode: 31083...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå