Gå til innhold

Noen som har erfaring med Norsyd.no?


male32

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å handle fra norsyd? 

Jeg finner ikke ut så mye annet enn at de er billigst på prisjakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Ifølge brukeranmeldelsene på Prisjakt, er de litt så som så.
https://www.prisjakt.no/shop.php?f=35189
 

Jeg skulle ønske jeg selv hadde sjekket anmeldelsene så jeg visste at de kunne være vm i TRÆG på levering, for jeg bestilte en telefon derfra på mandag, og den står fortsatt med status "Mottatt - ikke sendt", og bare for sikkerhets skyld, så kreperte telefonen min i dag, slik at jeg nå står uten telefon fordi den nye ikke ser ut til å ha blitt pakket engang. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppdaterer at telefonen min ankom fredag 12. juni, ni virkedager etter bestilling, og det var faktisk ikke samsvar mellom ordreseddel og ankommet vare.

Jeg hadde bestilt en telefon i farge coral blue, den som kom var svart. Joa, det var i det minste riktig type telefon, og jeg klager ikke over at jeg fikk en svart en i stedet, da det kun var valg mellom lilla og blå ved bestilling, men at de sender feil farge indikerer for meg at noen ikke helt har full styring på hva som foregår der inne, særlig når det står i informasjonen på nettsiden at de vil gi beskjed om den aktuelle varen er utsolgt. (noe jeg antar at den blå var siden de sendte en svart en i stedet, som ikke engang var et alternativ ved bestilling? :klo:)
For øvrig er butikken i Narvik, men telefonen ble innlevert Posten i Svelvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Minya skrev:

Oppdaterer at telefonen min ankom fredag 12. juni, ni virkedager etter bestilling, og det var faktisk ikke samsvar mellom ordreseddel og ankommet vare.

Jeg hadde bestilt en telefon i farge coral blue, den som kom var svart. Joa, det var i det minste riktig type telefon, og jeg klager ikke over at jeg fikk en svart en i stedet, da det kun var valg mellom lilla og blå ved bestilling, men at de sender feil farge indikerer for meg at noen ikke helt har full styring på hva som foregår der inne, særlig når det står i informasjonen på nettsiden at de vil gi beskjed om den aktuelle varen er utsolgt. (noe jeg antar at den blå var siden de sendte en svart en i stedet, som ikke engang var et alternativ ved bestilling? :klo:)
For øvrig er butikken i Narvik, men telefonen ble innlevert Posten i Svelvik.

Narvik eller Svelvik - samma det vel, vik er vik! :nigo: 

Litt spesielt. Ser for meg en nordlending som driver netthandel fra garasjen, og glemmer å sende telefonen din før han drar på ferie. Sitter og koser seg på ferie og skuer ut over Drammensfjorden når han plutselig kommer på telefonen din, og spurter til nærmeste mobilbutikk (i Drammen?) og kjøper og sender den eneste tilgjengelige telefonen av riktig modell. 

Anonymkode: 1cbed...fee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

🤦‍♀️har aldri vært borte i noe slik før. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har ventet på telefon i snart 3 uker. 

Ble oppringt av selger 21.30 på kvelden etter å ha skrevet uhyggelig anmeldelse på prisjakt.no. (Men på epost svarer de ikke! )

Skylder på Bring/Posten. Han som ringte meg lovet å ordne opp i alt, sa at pakken har bare "forsvunnet" (på prisjakt.no ser man at det har forsvunnet omtrent annenhver pakke de har sendt ) og at han skal sende en ny en med bedriftspakke.

Har selvfølgelig ikke fått noe sporingsnr på den. Det skulle gå hele 4 dager for pakken å komme fra Oslo til der jeg bor( til vanlig tar det 1.5 døgn). Nå har det gått 2 dager. Jeg har ikke trua på at jeg får den telefon om 2 dager heller. 

 Begynner å lure på om de kanskje bestiller billige kopi-telefoner i Kina og så videreselger dem i Norge og bare drøyer tid med div.løgner til de endelig ankommer.  

Anbefaler ikke. Det er ikke verdt de få kroner man sparer ved å handle der. 

Anonymkode: 22f52...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/16/2019 at 12:17 PM, AnonymBruker said:

Narvik eller Svelvik - samma det vel, vik er vik! :nigo: 

Litt spesielt. Ser for meg en nordlending som driver netthandel fra garasjen, og glemmer å sende telefonen din før han drar på ferie. Sitter og koser seg på ferie og skuer ut over Drammensfjorden når han plutselig kommer på telefonen din, og spurter til nærmeste mobilbutikk (i Drammen?) og kjøper og sender den eneste tilgjengelige telefonen av riktig modell. 

Anonymkode: 1cbed...fee

Heh, skulle ikke forbause meg i det minste XD
Men jeg anbefaler ihvertfall IKKE å kjøpe noe der.
Mulig at de, som AB over meg her sier, kjøper inn billig drit i Kina og selger dem videre i Norge, men den telefonen jeg fikk til slutt er både ekte og brukbar, så jeg hadde ikke blitt overrasket om teorien din om panikkjøp i Svelvik er innafor. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Blåser liv i denne. Min far har bestilt seg telefon derfra og har ikke fått den. Forsøker å kontakte de på chat og telefon men får ikke kontakt . Han vil heve kjøpet. Han betalte med Vipps . Kan det hjelpe å kontante vipps og få refusjon ?

Anonymkode: 44fc9...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send angreskjema til norsyd på mail, så kontakt banken. Jeg kontaktet dnb og fikk igjen pengene fra dem, så tar de det videre med norsyd. 

Rart de fortsatt får holde på, jeg har vært i kontakt med politiet, banken, prisjakt og forbrukerrådet. Alle sa de hadde flere pågående saker på dem. 

Anonymkode: 6aa5f...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skygg unna !!
Har aldri opplevd maken til elendig kundeservice i mitt liv.
De er helt på, eller kanskje over, grensen til svindel.
Elendig oppfølging, og masse unskyldninger for at telefon ikke er levert.
Det er nå to måneder siden den ble bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...