Gå til innhold

Sendte bilde i bar overkropp, hun blokkerte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Nettopp, noe man ikke bør gjøre. TS bør altså høre på de som kritiserer. Muligens dette er en generasjons greie, men det hadde aldri falt meg inn å sende bilde av bar overkropp med mindre det var til en kjæreste eller noen som hintet til det.

Er dagens unge gutter virkelig så femi at de sender selfies tatt i senga? 

 

Nå er jeg 47 år, så er ingen femi-tenåringsgutt som svarte TS, noe man heller ikke trenger å være for å forstå mitt innlegg. Har selv kvinnelige venninner på egen alder som kan finne på gi totalt ukjente hannkjønn på nettet oppmerksomhet nettopp på bakgrunn av et bilde i bar overkropp, man trenger ingen doktorgrad for å fatte at mange fatter interesse for en vakker kropp.

Så det er jo et sjansespill av TS å gjøre det, som kan slå begge veier, det faktum at det her gikk galt og at noen advarer og latterliggjør hans handlinger betyr ikke at din mening er representativt. Du glemmer i det hele at spenningen TS nok følte når han tok sjansen, den gjør denne avvisningen verdt det og han kan ta sjansen igjen - og da kan det vell så godt gå bra...

Skjønner ikke hvordan du ikke kan se for deg det, vil forøvrig betegne din tankegang som mer feminin enn å gjøre noe slikt... Men for all del, det er et sjansespill der man av den man sender bilde til lett kan stemples som lettere sosialt uintelligent (men det øker jo bare spenningen ytterligere og gjør det enda mer verdt å forsøke for dem som søker slik form for spenning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du leste spørsmålet han kom med og som vi svarer på?

 

Anonymkode: 96cce...4ba

Jeg leste det ja.... :) Men svarte ikke direkte på det jeg, bare kommenterte debatten som oppstod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
1 minutt siden, Made4u said:

 

Så det er jo et sjansespill av TS å gjøre det, som kan slå begge veier, det faktum at det her gikk galt og at noen advarer og latterliggjør hans handlinger betyr ikke at din mening er representativt.

 

Er din mening representativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Made4u skrev:

Nå er jeg 47 år, så er ingen femi-tenåringsgutt som svarte TS, noe man heller ikke trenger å være for å forstå mitt innlegg. Har selv kvinnelige venninner på egen alder som kan finne på gi totalt ukjente hannkjønn på nettet oppmerksomhet nettopp på bakgrunn av et bilde i bar overkropp, man trenger ingen doktorgrad for å fatte at mange fatter interesse for en vakker kropp.

Så det er jo et sjansespill av TS å gjøre det, som kan slå begge veier, det faktum at det her gikk galt og at noen advarer og latterliggjør hans handlinger betyr ikke at din mening er representativt. Du glemmer i det hele at spenningen TS nok følte når han tok sjansen, den gjør denne avvisningen verdt det og han kan ta sjansen igjen - og da kan det vell så godt gå bra...

Skjønner ikke hvordan du ikke kan se for deg det, vil forøvrig betegne din tankegang som mer feminin enn å gjøre noe slikt... Men for all del, det er et sjansespill der man av den man sender bilde til lett kan stemples som lettere sosialt uintelligent (men det øker jo bare spenningen ytterligere og gjør det enda mer verdt å forsøke for dem som søker slik form for spenning).

Jeg tror det er en litt spesiell omgangskrets du har. Da kan jeg jo skjønne at du forsvarer det og syns det er en glimrende idè:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, visp skrev:

Jeg tror det er en litt spesiell omgangskrets du har. Da kan jeg jo skjønne at du forsvarer det og syns det er en glimrende idè:)

Nja, de fleste av dem har anstendige jobber og er hva jeg betegner som ordentlige mennesker, noe jeg også ville betegnet meg selv som...

Men både jeg og mine beste kamerater bedrev ekstremsport i yngre dager, slik er vi kanskje ikke helt A4, spenning har alltid lokket meg (følelsen av å få adrenalin i kroppen). Jeg har således alltid vært mer rissikovillig enn de fleste, og kanskje er det derfor jeg synes at det å ta noen sjanser ikke er det verste noen kan gjøre?

Men altså, er blitt eldre og mer reflektert med årene, så ting er jo innenfor sunne rammer nå. Livet er en alvorlig arena, tidvis er det greit å ta noe litt mindre alvorlig og finne på noen sprø sprell tenker jeg, og deler av min krets som er fra den tiden da vi bedrev ekstremsport og det ble en livsstil noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Made4u skrev:

Nja, de fleste av dem har anstendige jobber og er hva jeg betegner som ordentlige mennesker, noe jeg også ville betegnet meg selv som...

Men både jeg og mine beste kamerater bedrev ekstremsport i yngre dager, slik er vi kanskje ikke helt A4, spenning har alltid lokket meg (følelsen av å få adrenalin i kroppen). Jeg har således alltid vært mer rissikovillig enn de fleste, og kanskje er det derfor jeg synes at det å ta noen sjanser ikke er det verste noen kan gjøre?

Men altså, er blitt eldre og mer reflektert med årene, så ting er jo innenfor sunne rammer nå. Livet er en alvorlig arena, tidvis er det greit å ta noe litt mindre alvorlig og finne på noen sprø sprell tenker jeg, og deler av min krets som er fra den tiden da vi bedrev ekstremsport og det ble en livsstil noen år.

Jo, jeg sa bare spesiell; ikke at de ikke var anstendige. Nå beskriver du jo hvordan du fungerer, men jeg reagerte på damene i omgangskretsen din: de fleste damer ser litt ned på sånt.

Det at du vil finne på noen sprø sprell: det å sende bilde av seg selv er jo blitt veldig vanlig da, så sprøtt er det ikke. Vil du være litt crazy så gjør du det ikke. DA er du annerledes da:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, visp skrev:

Jo, jeg sa bare spesiell; ikke at de ikke var anstendige. Nå beskriver du jo hvordan du fungerer, men jeg reagerte på damene i omgangskretsen din: de fleste damer ser litt ned på sånt.

Det at du vil finne på noen sprø sprell: det å sende bilde av seg selv er jo blitt veldig vanlig da, så sprøtt er det ikke. Vil du være litt crazy så gjør du det ikke. DA er du annerledes da:)

Samtlige damer i mitt liv har høyere utdanning, ei jobber som psykologspesialist i Oslo, ei annen er lærer og ei er barnevernspedagog (de tre jeg har delt mest med). Samtlige av dem hadde jeg inntrykk at fant min rissikovillige livsstil fascinerende, og det inntrykket har jeg av at mine beste venninner synes også. Jo da, jeg har nok vert en kontrast til damene jeg har hatt og har rundt meg i mitt liv, men den kontrasten vi er fascinerer jo også meg... :)

Endret av Made4u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun likte vel ikke det hun så. Begynn å trene styrke. Pass på hva du spiser og ta vare på hud og hår.

Anonymkode: 6c1e4...7b9

What? Denne kommentaren var helt ute.  Du har virkelig ikke forstått noe som helst?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri slengt ut så mange likes på en gang i en tråd😆

Men! Har mam skrevet litt med en gutt, som skriver godnatt og bilde av seg sjøl i "bar overkropp" men med dyna oppunder armene, blir du jo ikke akkurat blokka osv. Men tilogmed det ser jeg på som litt spes, med mindre stemninga er good og man skriver det hadde vært hyggelig å se hverandre. Har man lagt seg da, er det ok. Men ikke noe som kan dras i retningen seksuelt..

Anonymkode: 9d7d4...e44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Møtte ei jente via venner som jeg fikk bra kontakt med, tok kontakt med henne et par ganger og hun virket hyggelig når hun svarte, men sendte to bilder i bar overkropp,

Det der har hakket under dick picks :) Dette forstod du ikke da du gjorde det? Da bør du videreutvikle din sosiale intelligens før du treffer neste  dame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Ringe? Sende sms? Er ikke 80 år. Det er vanlig å sende bilder til folk. 

Anonymkode: 9e3df...7b0

Det er ikke vanlig å sende SÅNNE bilder til folk i bli kjent fasen,PUNKTUM.  

Jeg har også sendt slike bilder til jenter, men det har vært etter at dem har  vist en interesse for meg, og har vært litt nysgjerrig på hvordan jeg ser ut uten klær, enten helt naken eller i boxer osv, for det er mange jenter som ikke har noe imot slike ting, men dette har aldri vært i den såkalte bli kjent fasen.  :) Jeg skjønner henne godt, og du fortjente å bli blokkert :) Hadde jeg gjort det samme så ville ikke jeg hatt en kjæreste nå. Det har jeg fordi at jeg ikke sende den type bilder uten at det hadde vært mer seriøst. Ja, jeg gjorde det med min nåværende kjæreste, men det var etter ca 2 måneder med prating på datingside og facebook. Hadde jeg begynt med å sende slike bilder så ville hun tenkt at jeg var kun ute etter sex og blokkert meg og jeg ville vært singel nå.  Hør på det folk sier til deg. 

 

Hvis jeg var deg så ville jeg sendt sms og bedt om unnskyldning.

Anonymkode: b5542...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn har bilder av seg i bar overkropp på tinder sveiper jeg dem rett til venstre. Jeg oppfatter dem som selvopptatt av typen "se på meg så fin jeg er" og at de kun er ute etter sex. 

Anonymkode: 3cb71...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driiiiiiter i kroppen til de vi i en tidlig fase bare prøver å bli mer kjent med. For å bli kjent sjekker vi først ut personligheten. Og jeg vil tro hun fant din personlighet lite appellerende. 

Anonymkode: ff175...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...