Gå til innhold

Trenger svar ang Snap. Anyone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sendte nå å til en fyr for ca 4 mnd siden. Jeg la han først til som venn, men han har tydeligvis ikke lagt meg til. Jeg ser ikke de tallene etter navnet hans. Da jeg sendte snappen, ble den ikke åpnet før 5uker etterpå. Da stod deg plutselig "Åpnet" Hvordan kan den åpnes når han ikke har lagt meg til? Hvis jeg sender han en snap nå, så vil han kunne se den? Kan noen fortelle meg?😊

Anonymkode: 8a299...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan motta og åpne snap uten å ha lagt til en person på Snapchat. I innstillingene kan man velge mellom «Alle» eller «Mine venner» som kan ta kontakt. Hvis han har slått på Alle, får han opp din Snap. 

 

Anonymkode: ccf8c...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan motta og åpne snap uten å ha lagt til en person på Snapchat. I innstillingene kan man velge mellom «Alle» eller «Mine venner» som kan ta kontakt. Hvis han har slått på Alle, får han opp din Snap. 

 

Anonymkode: ccf8c...412

Merkelig det tok flere uker før han åpnet den? Det stod da jeg sendte den at han ikke kunne se den før han la meg til. 

Enda en ting, det går ikke an å legge han til på Facebook. Ikke at det gjør noe, men hvordan få til det? Hvis han hadde blokkert meg, ville jeg ikke kunne fått han i Messenger. 

Anonymkode: 8a299...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske tydelig at han ikke ønsker kontakt med deg, så hvorfor prøver du å få kontakt med han? :klo:

Anonymkode: 284c7...98d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ganske tydelig at han ikke ønsker kontakt med deg, så hvorfor prøver du å få kontakt med han? :klo:

Anonymkode: 284c7...98d

Hehe, sant nok😆 Men det er litt av grunnen til at jeg spør. Sender ikke noe personlig om meg til han, men for eks settingen jeg er i. Nå kjenner jeg ikke han noe godt, bare en bekjent. En jeg har vært litt nysgjerrig på. 

Ok, så da ser han snappene mine uten at han har lagt meg til. Tydelig "nysgjerrig" nok da😄

Anonymkode: 8a299...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! 

For se om han åpner min neste snap:-) 

Anonymkode: 8a299...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...