Gå til innhold

Hva er hard sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, bullehurk skrev:

Ja, så absolutt !   +  at det er langt mellom mannfolka som behersker det herlige grenselandet mellom nytelse og smerte.

Det er det helt klart! Noen har det naturlig i seg, noen funker ikke bare på det viset... uansett hvor mye de prøver.... De mangler den ekstra intensiteten.....

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, *Mocca* skrev:

Det er det helt klart! Noen har det naturlig i seg, noen funker ikke bare på det viset... uansett hvor mye de prøver.... De mangler den ekstra intensiteten.....

Sant !  Jeg tror at noen av oss (vi jenter og) er "seksuelle rovdyr" fra naturens side, og andre ikke.  Når vi så matcher, blir det gjerne full fyr.

Skrevet
2 timer siden, bullehurk skrev:

Sant !  Jeg tror at noen av oss (vi jenter og) er "seksuelle rovdyr" fra naturens side, og andre ikke.  Når vi så matcher, blir det gjerne full fyr.

👍

Helt klart! Når personer som er like på det området møtes blir det full fyr. Instant ekstrem tenning, mer intenst, connecter på en helt annen måte, kommer igjen og igjen.... You know the drill..,😉

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, *Mocca* skrev:

👍

Helt klart! Når personer som er like på det området møtes blir det full fyr. Instant ekstrem tenning, mer intenst, connecter på en helt annen måte, kommer igjen og igjen.... You know the drill..,😉

Yess !   👍    "The lioness"  is  taking over the control......    Holy Shit !      Pusstpower    :sexy:  😁

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, bullehurk skrev:

Yess !   👍    "The lioness"  is  taking over the control......    Holy Shit !      Pusstpower    :sexy:  😁

🤭😂😉

• Liker 2
Skrevet

Knulle ei trollkjerring er knallhard sex. 😎

Anonymkode: a9027...292

Skrevet
10 timer siden, *Mocca* skrev:

Så sant! Dessverre må jeg si. Det er noe med den intense eksplosjonen av rått begjær og "rovdyr"-instinkter, som ikke kan måles med noe. Må innrømme at jeg gir opp litt inni meg når jeg skjønner at han ikke har det i seg..og lengter tilbake..

Anonymkode: 90f97...56b

• Liker 2
Skrevet
På 19.2.2019 den 20.58, *Mocca* skrev:

Klaffer det skikkelig  da blir det virkelig 

Hemningsløst og rått .....

Men kjempe deilig da..

Skrevet (endret)
På 17.2.2019 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Ja det er viktig for mannen at hun blir skadet mest mulig for at mannen som utfører hard sec skal få sædutløsningen.

hele poenget som en mann har med hard sex er nytelsen de får ved å påføre svakere kvinner smerter.

En mann som tenner på hard og røff sex vil også tenne på annen vold som han ser mot kvinner. Om han også tenner på vold mot menn vet jeg ikke. Feks om en random knivstikking i Oslo på nyhetene gjør han kåt. 

Det vet jeg ikke.

Anonymkode: 381a0...6e4

Nja, en eks av meg ville egentlig bare bli "tatt hardt". Det vil si hurtig og dypt. Jo hardere, jo bedre var det for henne. Såvidt jeg vet gjorde det ikke vondt, hun bare nøt det voldsomt. Personlig likte jeg bedre å ta det litt mer piano, men måtte jo trå til for henne også.

Det var ikke noe slag eller biting eller noe slikt da.

Har hatt andre som likte mer å bli "dominert".

Endret av jabx
Skrevet

Sex med en programmerte robot med en 20+ dings. 

Anonymkode: a9027...292

Skrevet

For meg er hard sex når typen slenger meg rundt i sengen som en sexdukke og kjører på fort og hardt (nesten alt han kan) så det nesten er vondt (men han kjenner grensen min). Også litt spanking hører til og at han klyper litt i puppene. Eller holder meg litt i håret eller rundt halsen. Også må han se litt sint ut..😍🙌 ahhhh... det er digg. 

Anonymkode: 421e8...083

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...