Gå til innhold

Hva er hard sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva definerer dere med å «like det hardt»?

Og røff sex. Hva legger dere i det?

 

Anonymkode: d182d...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg sier at jeg liker det hardt tenker jeg på de situasjonene hvor det eskalerer skikkelig og han egentlig knuller meg så hardt han bare greier. Har bare opplevd det med noen få menn, de fleste har en litt annen forståelse av hva som menes med hardt.

Pluss på litt spanking, at han holder meg hardt i håret, litt biting, at han flytter meg rundt i senga, så vet du hva jeg legger i røft også.

Anonymkode: 90f97...56b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg sier at jeg liker det hardt tenker jeg på de situasjonene hvor det eskalerer skikkelig og han egentlig knuller meg så hardt han bare greier. Har bare opplevd det med noen få menn, de fleste har en litt annen forståelse av hva som menes med hardt.

Pluss på litt spanking, at han holder meg hardt i håret, litt biting, at han flytter meg rundt i senga, så vet du hva jeg legger i røft også.

Anonymkode: 90f97...56b

Røfft er tøfft

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han tar meg til jeg blir utmatta, eller kollapser av orgasme. Gjerne bakfra og med slag på rompa, eller kuk innom alle kroppsåpninger. 

Anonymkode: 02d78...0ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra sex. En som bare hamrer på gir meg ingenting annet enn mistet lyst og tanker om hvor merkelig det er at han tror det skal føles godt for meg.

Anonymkode: f35a0...a77

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva definerer dere med å «like det hardt»?

Og røff sex. Hva legger dere i det?

 

Anonymkode: d182d...5ff

Viktig at det er smerter. Så selve sexen må gi smerter i større eller mindre grad. Ellers oppnås ikke tenningen og ereksjonen vil kunne kollapse.

Så for denne type sex må den ene selv tenne av å bli påført smerter og den andre må tenne av å påføre smerter.

Anonymkode: 381a0...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når kvinner ikke klarer å stå på knærne men faller om ned fordi hun blir pult hardt. 

Anonymkode: 9e6a0...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

når kvinner ikke klarer å stå på knærne men faller om ned fordi hun blir pult hardt. 

Anonymkode: 9e6a0...fcb

Ja det er viktig for mannen at hun blir skadet mest mulig for at mannen som utfører hard sec skal få sædutløsningen.

hele poenget som en mann har med hard sex er nytelsen de får ved å påføre svakere kvinner smerter.

En mann som tenner på hard og røff sex vil også tenne på annen vold som han ser mot kvinner. Om han også tenner på vold mot menn vet jeg ikke. Feks om en random knivstikking i Oslo på nyhetene gjør han kåt. 

Det vet jeg ikke.

Anonymkode: 381a0...6e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg sier at jeg liker det hardt tenker jeg på de situasjonene hvor det eskalerer skikkelig og han egentlig knuller meg så hardt han bare greier. Har bare opplevd det med noen få menn, de fleste har en litt annen forståelse av hva som menes med hardt.

Pluss på litt spanking, at han holder meg hardt i håret, litt biting, at han flytter meg rundt i senga, så vet du hva jeg legger i røft også.

Anonymkode: 90f97...56b

Hvis du begynner å blø i vagina grunnet hard penetrering/vold - blir han da ekstra kåt? Og gjør det at han blir enda mer voldelig i sex utøvelse? At blod og skader kanskje trigger han enda mer? 

Anonymkode: 381a0...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røff sex for min del er når jeg etterpå er gul og blå av piskeslag, ydmyket, bundet, spyttet på og plaget. 

 

Elsker det! 

 

Kvinne, 30.

Anonymkode: 0bccc...e3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hard/røff sex tenker jeg på den type sex hvor jeg blir dytta hardt i veggen, imens han fingrer meg og tar et godt grep om halsen min..... Hiver meg hit og dit i senga..... Eller hvor vi nå har sex..... Spanking, klappa til I ansiktet, klyping i brystvorter og lepper, småbiting..... Gjerne binde meg fast, bruke forskjellige typer restraints......

Flogging(herremin 😍) klesklyper på puppa.....

Noen blåmerker og skraper i huden hører med.....  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra svar! Noen troll så vi også, som seg hør og bør på safari på kvinneguiden.

Har et oppfølgingsspørsmål:

Hva kalles det du har nevnt?

Ser noen som klart er inne på bdsm💙 mens andre igjen bryter bdsm-kode og nevner det jeg vil kalle vold. Og for ikke å glemme sadistene nevner jeg de som bare tripper og forsøker trolle, men det er mye sadisme i det synes jeg. Men hva kaller DU det? Sitér gjerne eget innlegg og sett kategori.

Saken er at noen snakker om hard sex uten at det har elementer av bdsm, det er liksom fortsatt innenfor kategorien sex, men med elementer som fint kan rendyrkes i andre mer omstendige sjangre og få andre navn.

Anonymkode: d182d...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

når kvinner ikke klarer å stå på knærne men faller om ned fordi hun blir pult hardt. 

Anonymkode: 9e6a0...fcb

Nydelig! Opplevde det en gang etter trekant med mannen og  en ekstra mann.... 3 røffe økter iløpet av 7 timer med to pauser for rehydrering og påfyll av bittelitt mat.....

Da jeg kom ut av soverommet siste gangen var bena gele, fikk en lang god klem, samtidig som fyren holdt meg på bena.....  Og masse aftercare av to omsorgsfulle menn.....

Aftercare er essensielt når man har veldig røff sex......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for bra svar! Noen troll så vi også, som seg hør og bør på safari på kvinneguiden.

Har et oppfølgingsspørsmål:

Hva kalles det du har nevnt?

Ser noen som klart er inne på bdsm💙 mens andre igjen bryter bdsm-kode og nevner det jeg vil kalle vold. Og for ikke å glemme sadistene nevner jeg de som bare tripper og forsøker trolle, men det er mye sadisme i det synes jeg. Men hva kaller DU det? Sitér gjerne eget innlegg og sett kategori.

Saken er at noen snakker om hard sex uten at det har elementer av bdsm, det er liksom fortsatt innenfor kategorien sex, men med elementer som fint kan rendyrkes i andre mer omstendige sjangre og få andre navn.

Anonymkode: d182d...5ff

Kan ikke se at hverken jeg eller noen av de andre har skrevet noe som overskrider bdsm og over i vold.

Alt jeg ser beskrevet er ting innenfor bdsm i forskjellige grader. Selv er det jeg liker betegnet som langt fra noe veldig røff bdsm.... Av mange sett på som heller mildt..... Men så lenge det ikke overskrider egne grenser og sexpartner er med på det.... why not?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er viktig for mannen at hun blir skadet mest mulig for at mannen som utfører hard sec skal få sædutløsningen.

hele poenget som en mann har med hard sex er nytelsen de får ved å påføre svakere kvinner smerter.

En mann som tenner på hard og røff sex vil også tenne på annen vold som han ser mot kvinner. Om han også tenner på vold mot menn vet jeg ikke. Feks om en random knivstikking i Oslo på nyhetene gjør han kåt. 

Det vet jeg ikke.

Anonymkode: 381a0...6e4

Jeg tror du trenger å lære hva samtykke er.. Siden man seff ikke har røff sex med noen, uten å ha fått samtykke til det først... 

Og nei, mennesker som liker røff sex, vil ikke tenne på vold som knivstikking i Oslo.. Geez.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.2.2019 den 23.56, *Mocca* skrev:

Med hard/røff sex tenker jeg på den type sex hvor jeg blir dytta hardt i veggen, imens han fingrer meg og tar et godt grep om halsen min..... Hiver meg hit og dit i senga..... Eller hvor vi nå har sex..... Spanking, klappa til I ansiktet, klyping i brystvorter og lepper, småbiting..... Gjerne binde meg fast, bruke forskjellige typer restraints......

Flogging(herremin 😍) klesklyper på puppa.....

Noen blåmerker og skraper i huden hører med.....  

Det er deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Røff sex for min del er når jeg etterpå er gul og blå av piskeslag, ydmyket, bundet, spyttet på og plaget. 

 

Elsker det! 

 

Kvinne, 30.

Anonymkode: 0bccc...e3f

Rått er godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 17.2.2019 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Takk for bra svar! Noen troll så vi også, som seg hør og bør på safari på kvinneguiden.

Har et oppfølgingsspørsmål:

Hva kalles det du har nevnt?

Ser noen som klart er inne på bdsm💙 mens andre igjen bryter bdsm-kode og nevner det jeg vil kalle vold. Og for ikke å glemme sadistene nevner jeg de som bare tripper og forsøker trolle, men det er mye sadisme i det synes jeg. Men hva kaller DU det? Sitér gjerne eget innlegg og sett kategori.

Saken er at noen snakker om hard sex uten at det har elementer av bdsm, det er liksom fortsatt innenfor kategorien sex, men med elementer som fint kan rendyrkes i andre mer omstendige sjangre og få andre navn.

Anonymkode: d182d...5ff

Nice try, men samtykkende sex er ikke vold. 

Ganske usympatisk argumentasjonsmetode du bruker. Det er føere i tråden her som deler preferanser de kanskje ikke deler med sine nærmeste, og så degraderer du opplevelsen deres. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 0.01, *Mocca* skrev:

Nydelig! Opplevde det en gang etter trekant med mannen og  en ekstra mann.... 3 røffe økter iløpet av 7 timer med to pauser for rehydrering og påfyll av bittelitt mat.....

Da jeg kom ut av soverommet siste gangen var bena gele, fikk en lang god klem, samtidig som fyren holdt meg på bena.....  Og masse aftercare av to omsorgsfulle menn.....

Aftercare er essensielt når man har veldig røff sex......

Ja, så absolutt !   +  at det er langt mellom mannfolka som behersker det herlige grenselandet mellom nytelse og smerte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...