Gå til innhold

Kan man sende melding om hva han vil med oss?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en type i litt over 2 mnd og han har mye som skjer i livet sitt, vi har i det siste møtt hverandre et par ganger i uka. Vi går som oftest ut for å spise/kino etc og han holder hender, koser på meg uansett hvor vi er. Og er så snill og oppmerksom. 

Men ofte så har det vært slik at han vil gjøre noe annet etter vi har frokost dagen etter i helgene. Grunnene han har er alltid reelle (skal på ski/trenger å jobbe) men om vi forlater hverandre rundt 11-12 tiden etter at vi møttes ettermiddag/kveld dagen før i helgene er dette et tegn på at han egentlig bare er ute etter sex? Det sårer meg litt... nå har vi aldri pratet om hva vi er/ hva han vil så han gjør ikke noe galt. Men kjenner det begynner å bli viktig for meg å vite. Når han gikk sa han ikke det før på morgenen og derfor følte jeg ikke det ble tid for å spørre direkte. Kan jeg spørre på melding eller bør jeg vente til vi møtes igjen? 

Anonymkode: d51be...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta en samtale nedte gang dere møtes på hva han er ute etter om han vil ha forhold eller hvordan han ser for seg ting. Å da kan du si hva du føler. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, buffyjenta skrev:

Hva med å ta en samtale nedte gang dere møtes på hva han er ute etter om han vil ha forhold eller hvordan han ser for seg ting. Å da kan du si hva du føler. 

Når jeg nå har fått litt tid på meg så tenker jeg at det er lurt... kan jo ikke se reaksjonen hans ved melding... 

Men er det et dårlig tegn det jeg beskrev eller burde jeg ikke legge så mye i det. Har i bakhodet at det er mye som skjer i livet hans akkurat nå.

Skrevet

Hvis han ikke prøver å insistere på at du skal bli med på de tingene så hadde jeg tolket det som at han bare er ute etter sex. Da er det å gjøre aktiviteter ute hans unnskyldning på å hive deg ut.
Mange menn liker å holde hender, dra på kino osv selvom de ikke vil noe seriøst så jeg hadde snakket med han om det og er egentlig ganske forbløffet over at dere ikke har avklart hva intensjonen er når dere har datet i to måneder allerede. Sånt er ikke flaut å spørre om :)

Anonymkode: 4eba9...156

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke prøver å insistere på at du skal bli med på de tingene så hadde jeg tolket det som at han bare er ute etter sex. Da er det å gjøre aktiviteter ute hans unnskyldning på å hive deg ut.
Mange menn liker å holde hender, dra på kino osv selvom de ikke vil noe seriøst så jeg hadde snakket med han om det og er egentlig ganske forbløffet over at dere ikke har avklart hva intensjonen er når dere har datet i to måneder allerede. Sånt er ikke flaut å spørre om :)

Anonymkode: 4eba9...156

Jeg er elendig på ski og har ikke ski :) akkurat på de tingene har jeg ikke reagert da mye har vært jobbrelatert også. men ellers har vi gjort andre ting sammen. Har også blitt introdusert for venner av han. Men ja.. han kan jo fint gjøre alle de tingene og allikevel bare se meg som sengehygge.. så neste gang må jeg ta de opp 

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg ville tatt det opp neste gang dere møtes, og ikke på melding. 

Skrevet

Høres litt merkelig ut spør du meg. Du får ta en prat med han og høre hva han tenker. Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 6f724...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...