AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Del Skrevet 17. februar 2019 Hva lønner seg å kjøpe i Sverige til baby? Hun er straks 5 mnd, og vi skal på første turen i dag. Hun er delammet, så jeg tenker noe mme hvertfall, men hva annet er fint å kjøpe der? Anonymkode: 0c86a...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Del Skrevet 17. februar 2019 Synes ikke det er noe spesielt billigere å handle der.. Har kjøpt grøt og noen middagsglass,bedre utvalg enn hjemme. Anonymkode: 6344a...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holille Skrevet 17. februar 2019 #3 Del Skrevet 17. februar 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det er noe spesielt billigere å handle der.. Har kjøpt grøt og noen middagsglass,bedre utvalg enn hjemme. Anonymkode: 6344a...b1a Dersom man bor i nærheten er det faktisk ganske mange penger å spare. Skjønner ikke at du synes det ikke er billigere. Både grøt og mme er jo omtrent halve prisen (mme nan sensilac 800 g - 100 kr) Samt middagsglass og smoothie har lavere pris enn i Norge. Til ts, vi har hamstret mme, grøt og middagsglass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Del Skrevet 17. februar 2019 Vi kjøpte grov velling i Sverige. Det er av en eller annen grunn ikke så vanlig her i Norge å gi det til barn, men i Sverige er det svært vanlig. Det blir litt som flytende grøt. Sønnen vår drakk velling til frokost fra han var ett år til han var ca fem år. Han elsket det. Han var lite interessert i annen mat på morgenen, og brukte en evighet på å få ned en halv brødskive. Men vellingen gikk ned på høykant. Hvis han var syk og hadde feber f.eks, var det ingen annen mat som var bra nok, ville ikke ha noe annet, men velling var greit. Så da fikk han i seg noe næring selv når han var syk i alle fall. Vi kjøpte store esker med fullkornsvelling i Sverige hver gang vi var der. Anonymkode: b3acd...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Del Skrevet 17. februar 2019 Hva koster vanlig nan og middagsglass og smoothie poser i Sverige? Vi får snart låne bil og har snart fryserplass så lurte på en tur for å handle. Anonymkode: ad26e...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #6 Del Skrevet 17. februar 2019 Bleier bør du i hvertfall ikke kjøpe i Sverige 😨 Men mat er kanskje billigere. Anonymkode: 59292...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #7 Del Skrevet 17. februar 2019 Grøtsmoothie, smoothieposer, mme, grøt, velling, middagsglass, små esker med rosiner, fruktstanger, sånn «ostepop» + eske med mange Natusan våtservietter er alltid det vi hamstrer i Sverige til en mye billigere penge enn i Norge. + nesespray etc på apoteket er mye billigere Anonymkode: 0185d...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #8 Del Skrevet 17. februar 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grøtsmoothie, smoothieposer, mme, grøt, velling, middagsglass, små esker med rosiner, fruktstanger, sånn «ostepop» + eske med mange Natusan våtservietter er alltid det vi hamstrer i Sverige til en mye billigere penge enn i Norge. + nesespray etc på apoteket er mye billigere Anonymkode: 0185d...6ab Hva koster det? Anonymkode: ad26e...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #9 Del Skrevet 17. februar 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva koster det? Anonymkode: ad26e...889 Hva da? Anonymkode: 0185d...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #10 Del Skrevet 17. februar 2019 Ville sjekket ut apotekvarer, om du trenger det. Syns dette ofte er mest å spare på. Mat er hipp som happ, men ofte større utvalg. Anonymkode: dcc26...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #11 Del Skrevet 17. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi kjøpte grov velling i Sverige. Det er av en eller annen grunn ikke så vanlig her i Norge å gi det til barn, men i Sverige er det svært vanlig. Det blir litt som flytende grøt. Sønnen vår drakk velling til frokost fra han var ett år til han var ca fem år. Han elsket det. Han var lite interessert i annen mat på morgenen, og brukte en evighet på å få ned en halv brødskive. Men vellingen gikk ned på høykant. Hvis han var syk og hadde feber f.eks, var det ingen annen mat som var bra nok, ville ikke ha noe annet, men velling var greit. Så da fikk han i seg noe næring selv når han var syk i alle fall. Vi kjøpte store esker med fullkornsvelling i Sverige hver gang vi var der. Anonymkode: b3acd...39e Hvilket merke og hvor mye koster de og hvor mange gram? Anonymkode: 1b6e8...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #12 Del Skrevet 17. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva da? Anonymkode: 0185d...6ab Det du kjøper. Anonymkode: ad26e...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #13 Del Skrevet 17. februar 2019 Tusem takk for alle svar vi kjøpte en del mme! Omg, så mye billigere!!! Jeg betaler 89kr her hjemme for 400g, der betalte jeg 97kr for 800g (900g?)! Det er mye penger spart! Bleogsp en god del klemmeposer med smoothie og mat, men ikke grøt da det ikke går så mye av det enda hos oss. Var så heldig at hvis jeg kjøpte for over 500kr, så fikk jeg de store bleiepakkene med 48stk i for kun 60kr (vanlig pris 120kr). Så da kjøpte vi bleier også forresten, hva er egentlig nan sensilac? I forhold til feks nan pro? Anonymkode: 0c86a...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #14 Del Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusem takk for alle svar vi kjøpte en del mme! Omg, så mye billigere!!! Jeg betaler 89kr her hjemme for 400g, der betalte jeg 97kr for 800g (900g?)! Det er mye penger spart! Bleogsp en god del klemmeposer med smoothie og mat, men ikke grøt da det ikke går så mye av det enda hos oss. Var så heldig at hvis jeg kjøpte for over 500kr, så fikk jeg de store bleiepakkene med 48stk i for kun 60kr (vanlig pris 120kr). Så da kjøpte vi bleier også forresten, hva er egentlig nan sensilac? I forhold til feks nan pro? Anonymkode: 0c86a...789 Hvilken MME er det? Vi kjøper Nan pro til 119kr for 800ml hvertfall. Er det Hipp som er 400ml? Anonymkode: ad26e...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #15 Del Skrevet 18. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken MME er det? Vi kjøper Nan pro til 119kr for 800ml hvertfall. Er det Hipp som er 400ml? Anonymkode: ad26e...889 Nestle nan organic. 89kr for 400g på Rema og kiwi her jeg bor. Nan sentisitive og pro 800g kostet 97kr i Charlottenberg. Anonymkode: 0c86a...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå