Gå til innhold

Ditt beste sexminne

Fremhevede innlegg

Skrevet

- trekant med dama og ei venninne

- trekant med et vennepar mmf 

- sex på en rasteplass i Nord,  mens en av forsvarets fregatter kom seilende forbi. Samejenta fortalte etterpå at de har ganske heavy utstyr, så vi ble nok sett ja 😂

- 3 timers sex med exen, og hun bare kom og kom ( må ha vært ca 100 ganger)

Anonymkode: bcce4...c3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk ett jeg ikke deltok i. Jeg satt på terrassen på hytta og så to stykker i fancy treningsdresser løpe forbi nedenfor og tenkte ikke så mye mer over det, hytta mi ligger landlig, så det er lite trafikk, men noen treningsnarkomane, og oftere jegere og bønder passerer hytta, om ikke alltid daglig. Uansett, jeg er alene på hytta, sitter og leser, venter på gjester, men først om noen timer. Tar livet helt med ro. Solen skinner, alt er stas. En halvtime eller så senere hører jeg det knekker i noe kvister og greiner ved siden av eller bak hytta. Tenker ikke veldig mye over det, sau er det over alt der, og tidvis kuer. Men så begynner jeg å høre dype stønn. Jeg skjønner fort at dette er en mann. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men kikker rundt hjørnet på hytta, ser ingen ting. Lister meg inn i hytta og gjennom vinduet på bakveggen ser jeg de to joggerne. To menn, og han ene suger han andre. Jeg ante ikke at å se på to menn ha sex, skulle gi meg slike følelser, men det var utrolig pirrende å se på de to. De holdt på en stund før mine første gjester ankom tidlig, det smalt i bildører, og de to bak hytta fikk det veldig travelt, og jeg fikk det nesten enda travlere med å samle meg. Min venninne syntes jeg var så rød når hun kom opp på terrassen at hun lurte på om jeg trengte solkrem...

Har selvsagt hatt masse god sex, men den sitrende følelsen av å se på "det forbudte" ved at de to var menn og jeg så på var ekstremt pirrende. Og jeg har ikke noe i mot homofile, har homofile venner, men å være kikker er liksom tabu, og alle tolererer ikke homofile. Dessverre. 

Anonymkode: 34d4a...dac

Skrevet

Utvilsomt da jeg som 24-åring havnet i seng med en kamerats (ikke nær) mor på 52.  Jeg var beruset, men ikke for full. Noe som bremset meg litt, da jeg var sprengkåt. Noe som gjorde at jeg kunne holde på hardheten ganske mye lenger enn vanlig. Var så kåt at edru hadde jeg sprutet på 1-2-3.  Perfekt combo av  rus og kåtskap.                               

Sprengkåte velutstyrte 24-åringer var ikke akkurat hverdagskost i senga hennes, så når hun begynte å slappe av og nyte ble hun helt vill. Det ble et helt vanvittig glovarmt knull.  Svenskene har et godt uttrykk:  Hun "njöt och tjöt", det passer meget bra her. Jeg tror jeg tok henne 3 ganger på samme ståkuken, bare med en mikropause. Slaknet nesten ikke, å var knapt ute av henne før vi begynte å røre på oss igjen. Hun melket, nærmest runket meg med den deilige fitta si. Noe sånt hadde jeg aldri vært i nærheten av å oppleve før.

Gudskjelov var dette i et feriehus på landet, hadde det vært i blokk/bygård ville vi fått massevis av naboklager.                     Nei, den natten glemmer jeg nok aldri så lenge jeg lever.

Anonymkode: 64b99...b33

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utvilsomt da jeg som 24-åring havnet i seng med en kamerats (ikke nær) mor på 52.  Jeg var beruset, men ikke for full. Noe som bremset meg litt, da jeg var sprengkåt. Noe som gjorde at jeg kunne holde på hardheten ganske mye lenger enn vanlig. Var så kåt at edru hadde jeg sprutet på 1-2-3.  Perfekt combo av  rus og kåtskap.                               

Sprengkåte velutstyrte 24-åringer var ikke akkurat hverdagskost i senga hennes, så når hun begynte å slappe av og nyte ble hun helt vill. Det ble et helt vanvittig glovarmt knull.  Svenskene har et godt uttrykk:  Hun "njöt och tjöt", det passer meget bra her. Jeg tror jeg tok henne 3 ganger på samme ståkuken, bare med en mikropause. Slaknet nesten ikke, å var knapt ute av henne før vi begynte å røre på oss igjen. Hun melket, nærmest runket meg med den deilige fitta si. Noe sånt hadde jeg aldri vært i nærheten av å oppleve før.

Gudskjelov var dette i et feriehus på landet, hadde det vært i blokk/bygård ville vi fått massevis av naboklager.                     Nei, den natten glemmer jeg nok aldri så lenge jeg lever.

Hvordan i alle dager endte du alene i denne hytta på landet med mammaen til kompisen din? Var ikke kompisen din der? Høres ut som en fantasi ;) 

Anonymkode: a27cc...18d

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager endte du alene i denne hytta på landet med mammaen til kompisen din? Var ikke kompisen din der? Høres ut som en fantasi ;) 

Anonymkode: a27cc...18d

Nei, han var langt vekk, ellers hadde jeg ikke våget.  Ikke ei hytte langt til fjells, mer et feriehus på bygda. Kan ikke gå mer i detaljer, da det kan bli gjenkjennelig.  Det var et nachspiel, og jeg "satt tlfeldigvis igjen".  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...