Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer litt på å flytte til København, for jeg liker den byen så godt. Er det noen her som har bodd der eller kjenner noen som bor eller har bodd der? Er den så koselig som den virker og hvordan er det for nordmenn å bo der?

Anonymkode: e017e...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min er fra der og bor der, Liker det ganske godt selv.

Anonymkode: 5b706...732

Skrevet

Nei, men jeg vurderte det selv da jeg var i begynnelsen av tyveårene men feiget ut. GJØR DET!!!!!!!! 

Skrevet
10 timer siden, Ava Mae skrev:

Nei, men jeg vurderte det selv da jeg var i begynnelsen av tyveårene men feiget ut. GJØR DET!!!!!!!! 

Hvordan har dere tenkt til å få penger til livets opphold? Er det ikke mye styr med å søke jobbtillatelse og sånn?

Anonymkode: c0fcf...eb2

Skrevet

Søsteren min har bodd i København i over 10 år nå. Hun flyttet i utgangspunktet dit for å studere et par år, men møtte en dansk mann og de er nå godt etablert med rekkehus og to små barn. Søsteren min trives veldig godt der og har ingen planer om å flytte hjem til Norge. De bor i et relativt nyetablert boligområde på Amager, så det er litt utenfor bykjernen, men de har to stasjoner innenfor noen få minutters gange kan ta både tog og metro rett inn til byen. Før de fikk barn bodde de i en leilighet i grenseland mellom Fredriksberg og Nørrebro og trivdes godt der, men da de ble foreldre valgte de å bosette seg litt mer barnevennlig. 

Anonymkode: 59039...0dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...