AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Lurer litt på å flytte til København, for jeg liker den byen så godt. Er det noen her som har bodd der eller kjenner noen som bor eller har bodd der? Er den så koselig som den virker og hvordan er det for nordmenn å bo der? Anonymkode: e017e...701
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Typen min er fra der og bor der, Liker det ganske godt selv. Anonymkode: 5b706...732
Ava Mae Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Nei, men jeg vurderte det selv da jeg var i begynnelsen av tyveårene men feiget ut. GJØR DET!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 10 timer siden, Ava Mae skrev: Nei, men jeg vurderte det selv da jeg var i begynnelsen av tyveårene men feiget ut. GJØR DET!!!!!!!! Hvordan har dere tenkt til å få penger til livets opphold? Er det ikke mye styr med å søke jobbtillatelse og sånn? Anonymkode: c0fcf...eb2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Søsteren min har bodd i København i over 10 år nå. Hun flyttet i utgangspunktet dit for å studere et par år, men møtte en dansk mann og de er nå godt etablert med rekkehus og to små barn. Søsteren min trives veldig godt der og har ingen planer om å flytte hjem til Norge. De bor i et relativt nyetablert boligområde på Amager, så det er litt utenfor bykjernen, men de har to stasjoner innenfor noen få minutters gange kan ta både tog og metro rett inn til byen. Før de fikk barn bodde de i en leilighet i grenseland mellom Fredriksberg og Nørrebro og trivdes godt der, men da de ble foreldre valgte de å bosette seg litt mer barnevennlig. Anonymkode: 59039...0dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå