Gå til innhold

Er dette narsissisme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ei på ig, som driver og legger ut poseringer hele tiden med nye outfits. Og hun har slike tekster som "id rather steel your drink, than your man". Ikke heeelt det, men var noe slik. Det er både pels, viser mye kropp og hun informere gjerne om sexlivet sitt. Hun poster også sånn 20 stories hver dag. Selv skjønner jeg ikke hvorfor folk skal synes jeg er så spennede, så min ig er ganske død 😛 

Anonymkode: cea76...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være oppmerksomhetssyk er ikke narsissisme nei. 

Anonymkode: 3a5d0...3dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poseringer med nye outfits og mye kropp høres jo ut som halve instagram. 

Usikker på om den overdrevne trangen til å fremheve seg selv på en fordelaktig måte på sosiale medier er tegn på at hele verden har blitt narsissister eller om det kan ligge mye annet bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Poseringer med nye outfits og mye kropp høres jo ut som halve instagram. 

Usikker på om den overdrevne trangen til å fremheve seg selv på en fordelaktig måte på sosiale medier er tegn på at hele verden har blitt narsissister eller om det kan ligge mye annet bak.

Jeg vil nå si at dette er tilfelle jeg da.

Anonymkode: ba8d0...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ei med selvtillitt og gode holdninger :) Hun vet hun er digg men flaunter det ikke for å dra menn , hun er ikke ute etter noens kjæreste, men ser det kunstneriske i bildene sine og statementene sine.

Anonymkode: 21a16...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som ei med selvtillitt og gode holdninger :) Hun vet hun er digg men flaunter det ikke for å dra menn , hun er ikke ute etter noens kjæreste, men ser det kunstneriske i bildene sine og statementene sine.

Anonymkode: 21a16...b1e

Er du synsk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...