AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Merker andre lukt fra saftene lenge etter dere har fingret en dame? Kjæresten min sin lukt henger leeeenge igjen på mine fingre..jeg vasker alltid hendene GODT rett etter sex, opptil flere ganger med masse såpe, og både dusjer og bruker hendene til mye annet...men likevel lukter det fitte av fingrene mine i opptil et døgn etter. Jeg synes det er helt merkelig. Aldri opplevd det tidligere. Jeg er jo nede der med tunge også og merker ikke noen dårlig lukt eller noe som kan tilsi sykdom. Anonymkode: f4c9b...318
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Æsj. Nå fikk jeg litt angst. Må spørre mannen min om det gjør det på han! I så fall blir det bare fingring på fredager heretter! Må vente til freddan:( Anonymkode: 87572...ea6 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Høres ekkelt ut Anonymkode: f1939...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Sånn er det hos meg også. Lukten av meg kan sitte i ganske lenge. Anonymkode: ea840...01b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Æsj. Nå fikk jeg litt angst. Må spørre mannen min om det gjør det på han! I så fall blir det bare fingring på fredager heretter! Må vente til freddan:( Anonymkode: 87572...ea6 Etter en krangel med samboeren, har jeg vært i små surt humør. Men denne kommentaren fikk meg til å le 🙈😂😂 Føler meg teit som sitter alene å ler! 😂😂😂 Anonymkode: cf868...78c 2
FrodeF Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 Nei, jeg tror dama di er ekstra skitten der nede. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det hos meg også. Lukten av meg kan sitte i ganske lenge. Anonymkode: ea840...01b Hvordan vil du beskrive lukten da? Lukten som sitter igjen på fingrene mine minner om sur melk. 5 minutter siden, FrodeF skrev: Nei, jeg tror dama di er ekstra skitten der nede. Men jeg synes jo det er kjempedeilig å slikke henne, og det finnes ikke noen sur lukt der da. Anonymkode: f4c9b...318
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men jeg synes jo det er kjempedeilig å slikke henne, og det finnes ikke noen sur lukt der da. Anonymkode: f4c9b...318 Hvordan vet du det? Om du ikke kan lukte din egen ånde da Anonymkode: 9d512...287
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Etter en krangel med samboeren, har jeg vært i små surt humør. Men denne kommentaren fikk meg til å le 🙈😂😂 Føler meg teit som sitter alene å ler! 😂😂😂 Anonymkode: cf868...78c Da har jeg spurt og kan med glede meddele at det visstnok _ikke_ henger igjen noe lukt! Phew! Anonymkode: 87572...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #10 Skrevet 16. februar 2019 Har samme problem. Har en ekstrem granbarlukt på fingrene i flere timer selv om jeg vasker hendene. Helt merkelig... Anonymkode: 40247...732 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #11 Skrevet 16. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg spurt og kan med glede meddele at det visstnok _ikke_ henger igjen noe lukt! Phew! Anonymkode: 87572...ea6 Da trenger’n ikke vente til freddan😂😂😂 Anonymkode: cf868...78c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #12 Skrevet 16. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vil du beskrive lukten da? Lukten som sitter igjen på fingrene mine minner om sur melk. Men jeg synes jo det er kjempedeilig å slikke henne, og det finnes ikke noen sur lukt der da. Anonymkode: f4c9b...318 Det lukter varmt kjønn eller noe. Var helt nyvasket når jeg fingret meg i sted, luktet (og smakte) bare godt da, men nå bærer fingrene umiskjennelig preg av gammel dåse. Anonymkode: ea840...01b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #13 Skrevet 16. februar 2019 Kan ikke si jeg kjenner noen lukt fra fingrene lenge etterpå nei. Onanerte for 3-4 timer siden, og fingrene mine lukter ikke noe spesielt nå, etter å ha vasket dem. De eneste gangene det har luktet av dem har vært når jeg ikke har vasket meg på hendene etterpå. Anonymkode: fa6b2...643
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #14 Skrevet 16. februar 2019 Folks luktesans er forskjellig. Jeg har hatt sex med en god del damer og det lukter alltid kjønn av fingrene etterpå uansett hvor mye jeg vasker, uten at jeg noensinne har opplevd at noen av dem har hatt luktproblemer nedentil. Hvor sterkt det lukter varierer mest av alt med menssyklusen. Det lukter av fingrene etter at jeg har fingret meg selv også. Anonymkode: c5ddc...1c0 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #15 Skrevet 16. februar 2019 Kanskje det kommer an på hvor våt man blir og hvor lenge man holder på også? I sted holdt jeg på så lenge at jeg fikk rynkete badehud på fingrene. Anonymkode: ea840...01b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #16 Skrevet 16. februar 2019 Vasker du så godt at du får fjerna smuss olbsom ligger under neglene? Prøv med neglekost Anonymkode: fec8b...2ab
Gjest Krampus Skrevet 17. februar 2019 #17 Skrevet 17. februar 2019 Bare om jeg har spist løk flere dager på rad.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #18 Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folks luktesans er forskjellig. Jeg har hatt sex med en god del damer og det lukter alltid kjønn av fingrene etterpå uansett hvor mye jeg vasker, uten at jeg noensinne har opplevd at noen av dem har hatt luktproblemer nedentil. Hvor sterkt det lukter varierer mest av alt med menssyklusen. Det lukter av fingrene etter at jeg har fingret meg selv også. Anonymkode: c5ddc...1c0 Dette er ikke min eneste sexpartner, og jeg har som sagt aldri opplevd at kjønnslukta henger igjen så lenge etterpå. Og jeg opplever det heller ikke hos meg selv. Det er sånn at hvis jeg spiser en brødskive dagen etter vi har hatt sex så kjenner jeg en merkelig dunst og kommer på at det er fra saftene hennes på fingrene mine. Selv om hendene er vasket mange ganger. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det kommer an på hvor våt man blir og hvor lenge man holder på også? I sted holdt jeg på så lenge at jeg fikk rynkete badehud på fingrene. Anonymkode: ea840...01b Hun blir veldig, veldig våt så det er mulig det ligger noe i det. Men eksen min ble også veldig våt og hennes lukt hang ikke igjen på fingrene mine. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vasker du så godt at du får fjerna smuss olbsom ligger under neglene? Prøv med neglekost Anonymkode: fec8b...2ab "Jeg har ikke negler". Men likevel skrubber jeg hendene veldig godt. Har prøvd å ta ekstra godt ved der man pleier å ha negler i tilfelle det kan legge seg noe der selv om det egentlig er noe rom der. Men det lukter langs fingrene...ikke bare ved neglene. Anonymkode: f4c9b...318
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #19 Skrevet 17. februar 2019 Du får vaske deg med klor da Anonymkode: 418fb...b46
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #20 Skrevet 17. februar 2019 Guriland.... jeg er en kvinne og når jeg fingrer meg selv så blir der ikke noe spesiell lukt på fingrene mine verken før eller etter vask.. jeg fikk en dirkete tanke om at du kanskje har veldig tjukk hud (træl)på fingrene eller noe? Som gjør at det trekker seg inn i huden? 🤔 Anonymkode: cb977...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå