Gå til innhold

Hadde dere dumpa en mann hvis han hadde problemer med ereksjonen.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde dere gidder det i lengden, typen sier..Pikken er helt slapp også sier han.kan du suge meg.Jeg har gjort det noen ganger men merker at jeg synes det er rart at jeg må suge den stiv.Blir ikke akkurat så tent av det. Vi har bare kjent hverandre i 7mnd.

Anonymkode: 17eb6...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere høres ganske håpløse ut begge to, dog på forskjellige måter.

Anonymkode: 5abfb...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det va et stygt svar.Jeg bare vet ikke om jeg klarer det i lengden.Burde ikke mannen få en naturlig ereksjon. Uten at jeg må jobbe for å få den opp? Eller er det det som er vanlig?

Anonymkode: 17eb6...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det va et stygt svar.Jeg bare vet ikke om jeg klarer det i lengden.Burde ikke mannen få en naturlig ereksjon. Uten at jeg må jobbe for å få den opp? Eller er det det som er vanlig?

Anonymkode: 17eb6...12b

Hvis han faktisk ikke får ereksjon som et «normalt» menneske med vanlig tenningsmønster så må han jo gå til legen å se om det er hjelp å få. 

Anonymkode: 7955c...29c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet det hvis det var et vedvarende problem, og det høres det jo ut som det er etter så lang tid.

Anonymkode: 834b9...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt sjukt at folk sliter med det spørsmålet her, kvinner som menn. Altså. Har ingen hørt om piller som fikser problemet? Er det noe galt med slike piller? Og om det er noe galt med slike piller; hva om vi begynte å vurdere å dumpe dere damer om dere ikke ble våte nok og måtte ha glidemiddel? Og hva om det kom av noe underliggende som var skikkelig ille, som feks diabetes, stoffsiftesykdom, hjertefeil. Dumpe han for det da?

Kvinner burde lære seg en ting fort; ereksjon eller ikke -er IKKE et tegn på at han tenner på deg eller ikke. Han kan tenne som faen, men har feks så høyt blodsukker at han har fått nerveskader som gjør ereksjon vanskelig. Eller at den kjipe holdninga di gjør han så usikker at det svikter av den grunn.

Alt for mange kvinner snakker om forspill og oppvarming og knapper å trykke på i rekkefølge, men tenker ikke i nærheten likt når det kommer til menn, neida, da er det heller å tenke på å dumpe ass...

Men ja, dump han. Fortjener ikke deg, fortjener bedre.

Anonymkode: 433d4...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...