AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #21 Del Skrevet 16. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg vet det kanskje er merkelig, men jeg leser jo stadig her inne at folk foretrekker en avsluttende melding fremfor å ghoste hverandre.. Anonymkode: e84f6...70b Jeg er en av den som nå nylig laget en tråd her inne hvor jeg spurte om dette, men jeg hadde møtt fyren fire - fem ganger i mangfoldige timer. Det er ghosting når den ene spør, og andre ikke svarer, men ikke når begge to bare går videre uten å si noe mer. Etter én date så tror jeg mange nok bare vil gå videre uten å si noe mer på det - spesielt om begge to merket med en gang at kjemien åpenbart ikke var til stede. Men å sende en melding nå, 10 uker senere...? Kan du ikke heller bare ta med deg dette videre, og heller forsøke å få det rimelig raskt avklart med en ny date om dere skal møtes igjen eller ei? Anonymkode: abbde...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. februar 2019 #22 Del Skrevet 17. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en fyr via tinder fredagen 7 desember på en slags date kan man si. Spaserte litt rundt og pratet. Var sammen i ca 1 time. Jeg følte det gikk greit og vi ga klem da vi sa hade. Han sa også at han skulle si i fra når vi kunne møtes igjen, men at det ble nok ikke før i januar. Det tenkte jeg gikk greit, mtp alt som skjedde fremover og juleferien og det. Han sendte snap senere på kvelden og synes det var dumt vi ikke fikk hengt sammen lengere og sa natta da han skulle legge seg. Jeg svarte han og sa det gikk bra osv... Han svarte ikke, helt greit det tenkte jeg. Men dagene gikk og null prat fra begge sin side. Nesten en uke senere sendte jeg fellessnap av katten min siden jeg akkurat fikk henne den dagen og måtte jo snappe det. Han svarte ikke på den. Jeg tenkte «greit det, fellessnaps orker ikke alltid jeg å svare på heller, med mindre jeg må.». Men jeg hører jo fortsatt ingenting fra han. Prøver ikke å tenke så mye på det. Så er det inn i det nye året, og det er januar. Fortsatt ikke hørt noe om når vi kunne møtes igjen. Så nå er vi her. 10 uker senere og null kontakt... Jeg har jo tenkt på to ting, som jeg skal gjøre. Det er å bare slette han og ta hintet og gå videre. Eller videre har jeg gått, jeg snakker med andre gutter og har en fyr jeg snart har tenkt å møte. Nummer 2 er å sende han melding og spørre om han hadde glemt av «avtalen» og hvorfor det ble stille. Jeg er en ganske tålmodig person, men når det går så lang tid uten kontakt etter en date og man har snakket om å møtes igjen. Men gjør ingenting for å følge det opp, ja da blir jeg oppgitt og ser ingen grunn til å ha han på snap lenger bare for å ha han der. Hva ville du gjort? Vi er begge 21 år Anonymkode: e84f6...70b Blokker ham overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #23 Del Skrevet 17. februar 2019 Hadde han vært interessert, hadde han sendt deg melding innen de 10 ukene.. enkelt og greit. Det at han ikke svarer, er et svar. Selv om det ikke er et svar man ønsker seg. En mann som virkelig ønsket dra på date med deg, hadde ikke latt det gå 10 uker. Om han ikke hadde hatt anledning før nå, så kunne han i det minste sendt en melding og sagt fra om det tidligere. Er sånt man gjør om man er nok interessert i noen og ikke ønsker at de forsvinner. Han er ikke verdt å bruke mer tid og energi på, finn en annen som virkelig er interessert Anonymkode: 85237...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #24 Del Skrevet 17. februar 2019 Dette må være noe av det morsomste jeg har lest her inne. Hvis ingen av dere har tatt kontakt på 10 uker kan det vel ikke kalles ghosting, mer gjensidig jeg vil ikke se deg igjen. Siden det virker som om du ville hatt mer kontakt. Burde du sende melding dagen etter date neste gang. Kan jo godt tenkes at han også trodde ikke du var interessert, fordi han aldri fikk noen melding av deg. En random fellesnap av en katt er for gjort å overse. Anonymkode: 3dc26...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #25 Del Skrevet 18. februar 2019 Tusen takk for svarene jeg fikk her. Dere hjalp med meg å gjøre det riktige TS Anonymkode: e84f6...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 18. februar 2019 #26 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Mange ganger vet man jo om en person er interessert eller ikke ved å se på hva de ikke gjør. Hadde han vært skikkelig interessert hadde han sørget for å treffe deg igjen, det gjorde han ikke. En interessant innfallsvinkel til denne problemstillingen er at enkelte faktisk kan bli mer interessert etter hvert. Det betyr for eksempel at selv om en person er lunken etter første date så kan man klare å få personen interessert hvis man trykker på de riktige knappene på neste date. Problemet ditt er jo at du har ventet 10 uker. Du skulle heller spurt han om å finne på noe uken etter. Dette er noe man kan gjøre for å prøve å få interessenivået opp dersom personen man dater er lunken. Det skader i alle fall ikke å prøve én gang dersom man er veldig interessert i vedkommende. Ellers mener jeg at kvinner på et tidspunkt må gjøre det du gjorde (bare være passiv) rett og slett for å se om mannen gjør investeringene som trengs. Hvis man hele tiden tar initiativene risikerer man å date en som bare sier ja, og flyter med uten å være skikkelig interessert. Endret 18. februar 2019 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #27 Del Skrevet 18. februar 2019 1 minutt siden, Minesveiper skrev: Mange ganger vet man jo om en person er interessert eller ikke ved å se på hva de ikke gjør. Hadde han vært skikkelig interessert hadde han sørget for å treffe deg igjen, det gjorde han ikke. En interessant innfallsvinkel til denne problemstillingen er at enkelte faktisk kan bli mer interessert etter hvert. Det betyr for eksempel at selv om en person er lunken etter første date så kan man klare å få personen interessert hvis man trykker på de riktige knappene på neste date. Problemet ditt er jo at du har ventet 10 uker. Du skulle heller spurt han om å finne på noe uken etter. Dette er noe man kan gjøre for å prøve å få interessenivået opp dersom personen man dater er lunken, og det skader ikke å prøve ialle fall én gang om man er veldig interessert i vedkommende. Ellers mener jeg at kvinner på et tidspunkt må gjøre det du gjorde (bare være passiv) rett og slett for å se om mannen gjør investeringene som trengs. Hvis man hele tiden tar initiativene risikerer man å date en som bare sier ja, og flyter med uten å være skikkelig interessert. Ikke enig i dette. Det var han som sa han skulle si i fra igjen når vi kunne møtes. Da er det ikke min oppgave å spørre han i det heletatt... Og når han ikke har gjort dette i løpet av 10 uker da er det ikke noe poeng i at jeg kontakter han. Så derfor tok jeg og slettet han i dag TS Anonymkode: e84f6...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 18. februar 2019 #28 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke enig i dette. Det var han som sa han skulle si i fra igjen når vi kunne møtes. Da er det ikke min oppgave å spørre han i det heletatt... Og når han ikke har gjort dette i løpet av 10 uker da er det ikke noe poeng i at jeg kontakter han. Så derfor tok jeg og slettet han i dag TS Anonymkode: e84f6...70b Ja, jeg glemte den biten der du skrev akkurat det. Jeg er enig i at det mest riktige er at han tar kontakt når han sier at han skal gjøre det, men hadde jeg vært dame så hadde jeg testet et par ganger med forskjellige menn om jeg kunne ta kontakt 1-2 uker etterpå. Hvis det faktisk hadde virket, så hadde ikke jeg hatt et problem med at stoltheten min fikk en trøkk i det jeg gikk for den jeg ville ha. Hvis ikke det virker så vet man at det beste er å gjøre det du gjorde. Jeg tror forøvrig du gjorde riktig i å slette han nå. Endret 18. februar 2019 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå