Gå til innhold

Liker han så godt.. blir gal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker han så godt at jeg går med en nesten konstant ekkel følelse. Livredd for at det ikke skal gå. Vil snakke med han hele tiden, blir så utrolig lei meg når jeg ikke snakker med han et par timer. Har aldri følt dette før. Blir også så sykt usikker på meg selv, har liksom aldri tvilt på om jeg er god nok for noen gutter før og har ikke hatt behov for så mye kontakt, det har vært nok å bli fortalt en gang på en eller annen måte at de liker meg, mens nå vil jeg ha bekreftelse hele tiden? Redd han skal endre mening på en halv dag, liksom.

Og er så stresset når jeg er med han at jeg føler jeg ikke klarer å henge med i samtalene, og at alt jeg sier blir så monotont!? Han har sagt masse ting som viser at han liker meg på samme måte, men likevel så skal det bare en dag til uten å høre det, og jeg blir rett og slett dypt lei meg og tviler så hardt på meg selv at det nesten utvikler seg til selvhat. Og da får jeg en sånn ekkel og urolig følelse inni meg. Samtidig gir han meg så sykt gode følelser når jeg får høre det jeg trenger og vi er sammen og sånt. Så er jeg bare livredd det skal forsvinne.

Jeg føler nesten at dette ikke er noe jeg kan leve med. Det gjør rett og slett vondt. Han har ikke avvist meg eller noe, så jeg burde vel ikke ha vondt. Jeg føler bare at jeg er i en så ekstremt sårbar posisjon hele tiden, og han har alle slags midler for å ødelegge meg totalt. Alle de tingene han har sagt burde vel gjøre meg tryggere men så trenger jeg visst å høre det veldig ofte for det betyr liksom ikke noe to dager etter? Hvordan forandrer jeg meg egentlig? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig er så desperat og slikt. Jeg har aldri vært det før. Hadde blitt så veldig glad for noen råd fra dere som kanskje har opplevd det samme

Anonymkode: cfd3e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fleur de lis

Er du trygg på deg selv som person, har du ok selvtillit? Og kan jeg spørre hvor gammel du er?

Du sier dette ikke har vært et problem før, men man endrer ikke personlighet over natta selv om man møter noen man liker. Å trenge bekreftelse fra noen hele tiden høres utrolig slitsomt ut, og det må være slitsomt for den andre også. Hyggelig innimellom, men med få timer i mellom...

Hva mener du med at "han har alle slags midler for å ødelegge meg totalt"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...