Gå til innhold

Hvorfor er det bare repriser på TV Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er tilhenger av veldig mange program på TV Norge men det er provoserende og skuffende at alt sendes i repriser 3-4 ganger gjennom uka!
Sånn er det ikke på andre kanaler og jeg syns TV Norge taper seg mye på grunn av det. Hver gang jeg blir glad for at det er ny episode og jeg taimer middagen klar til å kose meg så er det søren meg reprise igjen....  For eksempel i dag, en lørdag man gleder seg til å se TV og kose seg, så er det tredje gangen jeg har sett de sender samme Første Date episoden. Det gjelder andre programmer også som Brille, Helt Perfekt, Gift Ved Første Blikk...

Så kjedelig :(  TV Norges nett tv finnes heller ikke som App til SmartTV . Er det flere som plages av dette og er med på å sende en underskriftkampanje til TV Norge?

Anonymkode: 6082b...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er grunnen til at jeg ikke ser poenget med å betale for å ha TV-kanaler. Hver gang jeg er på besøk hos foreldrene mine som betaler for det så er det nesten bare repriser på alle kanaler og de samme seriene blir sendt omigjen og omigjen.

Jeg synes det var litt komisk at når jeg var på besøk sist så gikk de samme episodene som gangen før jeg var på besøk når jeg så på en serie. Så jeg synes de kunne gått over til å bare ha nett-tv og selvsagt at alle har en app til smarttv.

Hva er poenget med å sende repriser dagen lang og så har de noen få timer til nye program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler et par måneder for tjenester som dplay eller sumo om de har noe jeg vil se. Ser heller ikke vitsen med å betale for fullt tv opplegg. Netflix, primevideo, dplay er blitt overlegne i sin leveranse av tv og film i forhold til tv. Har man sett alt på tvnorge og de kanalene, så betaler man ikke or dplay, har man ikke sett tv2 på mange år kan man vurdere betale for sumo en liten stund. osv

Forhåpentligvis kommer det et mye bedre mediesystem i fremtiden, der man ikke må abonnere på 10 ulike tjenester for å se ulike eksklusive program, men der man kan betale for det man vil se eller lignende system 

Anonymkode: a115b...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler vel om penger slik det alltid gjør. 

Anonymkode: 08e86...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lineært tv må jo snart være ut? Alt annet enn det som går direkte, kan man jo heller se når man vil, på nettet.

Jeg syns nesten ikke det er noe på tv lenger. Bare de samme seriene og reality-programmene om og om igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...