Gå til innhold

Jeg jagde hun vekk 😣


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere. 

Jeg har aldri hatt så mye hell på sjekkern så de siste månedene har jeg lagt ned en innsats for å bli en bedre skjørtejeger og lest pickup guides og slikt. En viktig konsept er vist å "nagge" kvinner. Si litt småfrekk og god modig erting. Blir liksom flørting.

Men jeg forstår ikke hvor den magiske grensen går og tråker over for langt. I helgen tekstet jeg med en jente jeg liker veldig godt og tenkte jeg skulle nagge hun litt. Så jeg skrev "du har støgt hår men pen nese"!!! Hun svarte bare "?" og svarer ikke lenger på tekstene mine. Kan noen gi meg noen gode råd og naggs jeg kan bruke som ikke blir tatt ille opp.

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at du vil erte, og være litt småfrekk. Er det derfor du sa til henne at håret hennes er stygt? Du misforstår i alle fall hva som er ok å si. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, nordlending skrev:

Du skriver at du vil erte, og være litt småfrekk. Er det derfor du sa til henne at håret hennes er stygt? Du misforstår i alle fall hva som er ok å si. 

Ja det var derfor. Det var liksom naggen min da men jeg vet ikke hva som er innafor og si. Hun ble kanskje lei seg og det var ikke meningen. Hun har pent hår også. 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere. 

Jeg har aldri hatt så mye hell på sjekkern så de siste månedene har jeg lagt ned en innsats for å bli en bedre skjørtejeger og lest pickup guides og slikt. En viktig konsept er vist å "nagge" kvinner. Si litt småfrekk og god modig erting. Blir liksom flørting.

Men jeg forstår ikke hvor den magiske grensen går og tråker over for langt. I helgen tekstet jeg med en jente jeg liker veldig godt og tenkte jeg skulle nagge hun litt. Så jeg skrev "du har støgt hår men pen nese"!!! Hun svarte bare "?" og svarer ikke lenger på tekstene mine. Kan noen gi meg noen gode råd og naggs jeg kan bruke som ikke blir tatt ille opp.

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Ironi via tekst er ikke lett. 

Prøv heller i virkeligheten, det er en hel verden av ikke-verbale tilbakemeldinger du går glipp av når du ikke kommuniserer med folk irl.

Anonymkode: 30b26...e35

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg skrev "du har støgt hår

:hakeslepp:

Anonymkode: eced6...e63

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da lærte du vel at dette ikke var noe bra sjekketriks?

Anonymkode: db1e3...4a1

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da lærte du vel at dette ikke var noe bra sjekketriks?

Anonymkode: db1e3...4a1

skal prøve ett annet et neste gang. "store føtter men sinnsykt vakre øyner" kanskje. Noen som har noen forslag? 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

skal prøve ett annet et neste gang. "store føtter men sinnsykt vakre øyner" kanskje. Noen som har noen forslag? 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Tror ikke det! Dette er en kunst, å være frekk men samtidig flørtende, og det virker ikke som du har den kunsten. 

Anonymkode: db1e3...4a1

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

skal prøve ett annet et neste gang. "store føtter men sinnsykt vakre øyner" kanskje. Noen som har noen forslag? 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Ja, jeg har det beste tipset: Slutt med negging og slutt å lese de idiotiske pick-up guidene.

Anonymkode: 28ca1...52f

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode Gud. 

Anonymkode: b2922...564

Hahaha, ler enda mer etter din korte men gode kommentar 😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det Ingen pickup artists her som kan gi meg noen gode neggs som funker

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det Ingen pickup artists her som kan gi meg noen gode neggs som funker

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Slutt med sånt tull og prant ordentlig med damer.

Anonymkode: 532c5...50c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å ikke gi dama komplekser?

Anonymkode: 68480...bad

Jeg skal gi henne love 😊 Men først må man erte for at det skal gå vettø. 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fleur de lis

Slutt å "nagge". Hvorfor fornærme noen du prøver å imponere? Det der hadde skremt meg vekk veldig, veldig fort. Gidder ikke bruke energi på sånne teite, barnslige triks. 

Så glad jeg ikke dater... Kjæresten min fikk meg ved å ikke spille spill, i tillegg til å være den snilleste fyren jeg vet om. Blant annet. Tror de fleste jenter er mer interessert i den tilnærmingen, uten at jeg kan si det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erting er bare moro, men når man begynner å kjøre andre ned har man misforstått noe vesentlig.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ofte får fra typen min er: hermer etter latteren min, nys, eller hikkingen min😂

Ser aldri på det som noe dårlig, irriterende av og til, men jeg vet han kun gjør det for moro.

Anonymkode: 3d9ee...958

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...