Gå til innhold

Er de til å stole på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg har blitt betatt av ei lita frøken fra Thailand . Hun har ikke hatt sex på 7 år, sier han. Via facebook har hun 1400 venner og 500 følger henne. Hun har operert både kjeve, øyne og pupper. Jeg er skeptisk og redd han blir lurt. Er han naiv som reiser å besøker henne? Hun sender meldinger og sier hun elsker han allerede etter 2 møter. Det ringer jo store alarmklokker hos meg. Er thai kvinner til å stole på??

Anonymkode: 58128...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha. Han blir nok lurt der. Hvem fikser så mye på seg selv og er så kroppsfokusert når de ikke er seksuelt aktive? 

Kanskje er hun ikke engang opprinnelig kvinne. Og ingen elsker noen etter to møter. 

Har hatt venner fra Thailand, mange er hyggelige og fungerer fint i sine ekteskap så grer ikke alle over en kam her. Men akkurat denne historien lukter fisk. 

Anonymkode: 0ed3d...776

• Liker 3
Skrevet

Ja mange thai damer blir jo forelsket de også, men det er ingen hemmelighet at thailand er et land med mye fattigdom og at det er vanlig å søke ut av fattigdommen ved å finne seg en europeisk eller amerikansk kjæreste.
At hun har hatt råd til mange operasjoner tyder på at hun har tilgang til penger, så med mindre hun har en veldig god jobb ville jeg antatt at hun hadde fått disse pengene fra menn, enten ved å selge seg seksuelt der nede til turister, selge camshows på nettet eller etterspørre penger fra andre menn hun chatter med.

Uavhengig av hvor man er fra er det et rødt flagg å si at man elsker noen etter bare to møter ja.  Det høres ut som at han blir lokket her.

Anonymkode: 439e3...59b

• Liker 1
Skrevet

Noen som kjenner noen som ble lurt? Eller er thai kvinner oppriktige?

Anonymkode: 58128...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...