Gå til innhold

Hva skriver dere i invitasjonen til foreldre/besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dere mamma og pappa, bestemor, farfar osv i invitasjonene, eller bruker dere navnene deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet
Skriver dere mamma og pappa' date=' bestemor, farfar osv i invitasjonene, eller bruker dere navnene deres?[/quote']

Har ikke tenkt på! Lurer på det samme jeg også nå..;)

Skrevet

Vi skrev navnene deres. Vi skrev jo hilsen oss, og min mamma er jo ikke min andre halvdels mamma.. (ennå ;) )

Gjest gjesta
Skrevet
Vi skrev navnene deres. Vi skrev jo hilsen oss' date=' og min mamma er jo ikke min andre halvdels mamma.. (ennå ;) )[/quote']

Ja, det bør jo være mest rett :)

Skrevet
Vi skrev navnene deres. Vi skrev jo hilsen oss' date=' og min mamma er jo ikke min andre halvdels mamma.. (ennå ;) )[/quote']

Det gjorde vi også :Nikke:

Skrevet

Nå har ikke jeg flere besteforeldre igjen selv, dessverre...og min kjære har bare én bestemor igjen, så vi kommer til å skrive "Kjære Mor", men ellers ville vi nok brukt navn og ellers akkurat det samme som til alle andre! :wink:

Skrevet

Vi skarev navnene på alle, vi og. Og de fikk like invitasjoner som resten av gjengen... :)

Gjest Betty Boop
Skrevet
Vi skarev navnene på alle' date=' vi og. Og de fikk like invitasjoner som resten av gjengen... :)[/quote']

Samme her!

Skrevet
Nå har ikke jeg flere besteforeldre igjen selv' date=' dessverre...og min kjære har bare én bestemor igjen, så vi kommer til å skrive "Kjære Mor", men ellers ville vi nok brukt navn og ellers akkurat det samme som til alle andre! :wink:[/quote']

Når jeg tenker etter skrev vi faktisk Kjære Bestemor [navnet] til alle tre bestemødrene :)

Skrevet
Når jeg tenker etter skrev vi faktisk Kjære Bestemor [navnet] til alle tre bestemødrene :)

Det var kjempelurt!

Det blir vel enten navnene på alle her, men jeg syns det er litt koselig når de får sine "titler" også...

Jaja... Vi får se.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skrev Mamma / svigermor og pappa / svigerfar. Og mormor, farmor o.s.v.

Synes det blir litt mer personlig jeg

Skrevet

Inviterte foreldrene ved navn, men mener jeg skrev 'mormor [navn]' i bestemors - vi har bare en besteforelder i live på deling... :-(

Skrevet

Vi skrev Bestemor og Bestefar, for det er jo det vi kaller dem. Foreldrene våre fikk ikke invitasjon.

Skrevet

Jeg har kun en bestemor igjen, og hun var så syk at hun ikke kunne komme. Er blitt dement, dessverre, så det hadde heller ingen hensikt å sende invitasjon, da hun ikke er med i "vår verden" mer...

Men foreldrene fikk invitasjon der vi inviterte mamma og pappa. Vi har svært godt forhold til begge foreldreparene, så for oss var det mest naturlig sånn.

Skrevet

Har lurt på det jeg også. Tror vi kommer til å skrive mamma /svigermor osv. Det er mest personlig. Han kaller sin eneste gjenlevende bestemor for "bette", så det kommer det til å stå i hennes invitasjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi sender ikke invitasjon til foreldrene, søsken og forlovere. Det er jo en selvfølge at de skal være med, og ser ikke grunn til å gjøre det heller.

Skrevet
Vi sender ikke invitasjon til foreldrene' date=' søsken og forlovere. Det er jo en selvfølge at de skal være med, og ser ikke grunn til å gjøre det heller.[/quote']

men det er da hyggelig med innbydelse selv om man er selskreven gjest (og kanskje betaler en del av gildet...).

Skrev navn på gjestene, ikke farmor/mor/onkel etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...