Gjest manic Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike ørelys man skal ha i øret for å løse opp voks ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudi Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 ? Hva er ørelys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Heh, jeg vet ikke helt selv jeg. Bare hørte at ei jeg kjenner hadde prøvd. Det var et langt lys (?) som man satte i øret og tente på. Da ble all gørra i øret varmet opp og rant ut. Tror jeg da. Jeg vet også at man ikke skal pirke så mye i øret med q-tips, men dette virker jo mere skånsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 11. april 2005 #4 Del Skrevet 11. april 2005 Hm fant en side om det : http://www.gaianett.com/hopi.htm Man må antagelig gå å få det gjort hos en som kan det... Da vet jeg ikke om jeg gidder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudi Skrevet 11. april 2005 #5 Del Skrevet 11. april 2005 Det hørtes helt utrolig ekkelt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2005 #6 Del Skrevet 11. april 2005 Ser kjempeskummelt ut, men det skal visstnok fungere. Vet om småbarnsforeldre som gjør dette på barna sine, så tror ikke man trenger å være så veldig kvalifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #7 Del Skrevet 11. april 2005 Jøss, manic (psst - hører du meg nå?) Neida - unskyld. Men du, apoteket har helt sikkert andre former for hjelp - tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 11. april 2005 #8 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg vil ikke ha de greiene de har på apoketet, men ørelys! Og jeg har funnet en nettside som kan hjelpe meg! Jeg er plaget med ørevoks og tette ører... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #9 Del Skrevet 11. april 2005 :o Ok. sorry manic.. Flott at du fant nettsiden du lette etter! Dette kommer til å bli bra tenker jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2005 #10 Del Skrevet 11. april 2005 Synes du skal kjøpe det...med riktig bruk, er det ikke farlig. Kom med en tilbakemelding når du har gjort det Selv har jeg traumatiske barndomsminner om de greiene fra apoteket, brrr (Merkelig at de som synes nye ting er ekkelt alltid skal fortelle om at de synes det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 11. april 2005 #11 Del Skrevet 11. april 2005 Hva gjør du her inn på kropp,helse og trening Kafka? Ikke vant med å se deg her, men bare hyggelig det da ! Å brenne ut voksdriten er utrolig fasinerende da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudi Skrevet 11. april 2005 #12 Del Skrevet 11. april 2005 (Merkelig at de som synes nye ting er ekkelt alltid skal fortelle om at de synes det) Hørte deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 11. april 2005 #13 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har sverget til ørelys i flere år og følte at voksen ble fjernet helt og aldeles, både fra meg og barna. Inne i øreenden av lyset samlet det seg i hvert fall mye voks. Vi gjorde så et forsøk herhjemme hvor jeg satte lyset på fingeren (samme prinsipp som i øret) og øreenden ble fyllt av like mye voks.... det var altså voksen fra lyset og ikke voksen fra øret som samlet seg opp :-( Behandlingen er behagelig og kan anbefales, men den har ingen fysisk effekt. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zille Gad Skrevet 11. april 2005 #14 Del Skrevet 11. april 2005 Ørelys fungerer bra. Mamma tar det på meg, hun er helhetsterapaut.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 11. april 2005 #15 Del Skrevet 11. april 2005 Ja Zille, ørelys er behagelig å bruke, men meningen er den varme luft som sirkulerer skal suge ut ørevoksen. Den gjør den altså ikke. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 11. april 2005 #16 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg så ørelys i en helsekostbutikk for et par dager siden, så det er nok å få tak i på mange av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 11. april 2005 #17 Del Skrevet 11. april 2005 Ah,supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå