AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Dette høres kanskje ut som et noe overfladisk spørsmål. Men er det slik, at de som har vært heldig å hatt en svært pen kjæreste, mer kravstor til "nestemann". Spør spesielt til menn. Jeg føler meg som en relativt "populær" dame selv blant det motsatte kjønn. Men kan fort bli usikker, og få lav selvtillit. ( Henger fra barndommen). Så er jeg jo langt fra perfekt. Jeg har en lei tendens til å "sjekke opp" datens eks. Og ser jeg at de er veldig pene, blir får jeg alltid en følelse av større krav til meg selv. Og jeg blir fortere usikker og redd han ikke skal syntes jeg er pen nok. Føler meg skikkelig barnslig! Er jeg helt unormal? og er det slik, at har man først hatt ei pen dame/mann så blir man faktisk litt mer kravstor selv? Anonymkode: 71aba...62e 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Ja, men damers tanker om hva pen er stemmer aldri med mine. Anonymkode: c9807...a1e 3
Katten.2.0 Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 Man må jo like vedkommende. Følelser farger. Mine første to ekser var betraktelig pener enn min nyeste, og min nåværende kjæreste er penere enn alle. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Virker nesten som du forutsetter at utseende betyr alt. Jeg får for de jeg har følelser for og der har mye mer med personlighet og utstråling å gjøre, enn utseende. De to første kjærestene mine var kanskje en 6er og en 9er, men etter en stund i forhold så glemmer man jo egentlig hvor pene de er. Man blir glade i dem for hvem de er og trekkene blir vakre på grunn av det. Anonymkode: 6d912...6ad 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #5 Skrevet 15. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker nesten som du forutsetter at utseende betyr alt. Jeg får for de jeg har følelser for og der har mye mer med personlighet og utstråling å gjøre, enn utseende. De to første kjærestene mine var kanskje en 6er og en 9er, men etter en stund i forhold så glemmer man jo egentlig hvor pene de er. Man blir glade i dem for hvem de er og trekkene blir vakre på grunn av det. Anonymkode: 6d912...6ad For meg selv, så betyr ikke utseende alt overhodet. Jeg har vært sammen med med både pene, og mindre pene. Og for meg selv, så kan min egen tiltrekning til en være forskjellig. Men jeg er nok over snittet opptatt av mitt eget utseende og hva andre menn tenker. ( dessverre ) jeg vet man må ha en personlighet også, selvsagt. Men jeg klarer ikke la vær å føle meg mer "truet" på et vis, når jeg vet en mann jeg enten er sammen med, skal treffe, eller date, har en meget pen eks. TS Anonymkode: 71aba...62e
Yuumi Skrevet 15. februar 2019 #6 Skrevet 15. februar 2019 12 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Man må jo like vedkommende. Følelser farger. Mine første to ekser var betraktelig pener enn min nyeste, og min nåværende kjæreste er penere enn alle. Er du fortsatt sammen KKBB? 😛 Kan ikke tenke meg at hun var den minst pene av eksene dine. 8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #7 Skrevet 15. februar 2019 Om du ikke har sett dem IRL, vet du ikke om de er pene. Anonymkode: d1973...0e7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #8 Skrevet 15. februar 2019 Er daten din så pen da? Jeg mener: hvis han ikke er pen selv, hvilken rolle spiller det om eksen er veldig pen? Da er det jo hun som kan få en penere mann enn han? Anonymkode: 3d9ae...e12 1
Gjest Minesveiper Skrevet 15. februar 2019 #9 Skrevet 15. februar 2019 Jeg har alltid operert med at enten er jeg tiltrukket eller ikke. Så lenge jeg er tiltrukket bryr jeg meg egentlig ikke om hvor damen står sånn utseendemessing sett opp mot andre jeg har vært med.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #10 Skrevet 15. februar 2019 Bifile kvinner sier at det finnes sinnsykt mange fler pene jenter enn menn, og jeg har kamerater som ikke klarer å dele jenter i kategorier etter utseende, de pene er liksom bare pene og søte og den ene er ikke noe penere enn den andre. Så jeg tror ikke du skal tenke så mye på at daten din ikke syns du er pen nok bare fordi du syntes eksen hans er pen :) Anonymkode: 9e873...2ca 2
Katten.2.0 Skrevet 15. februar 2019 #11 Skrevet 15. februar 2019 53 minutter siden, Emblja said: Er du fortsatt sammen KKBB? 😛 Kan ikke tenke meg at hun var den minst pene av eksene dine. Poenget er at utseendet blir farget av følelser. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #12 Skrevet 15. februar 2019 Hva skal jeg si. Min eks dater ei fra thailand nå. Føler meg krenket. Anonymkode: edc88...714 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #13 Skrevet 15. februar 2019 Jeg syns egentlig at det er et kompliment dersom han er vant med pene damer og ønsker eller har ønsket å date meg. Faktisk ville jeg tatt det litt ille opp dersom jeg syntes eksene hans var mindre pene. Sist jeg datet ble jeg avvist til fordel for en dame som jeg syns er veldig pen. Altså, hun ser ut som en modell. Først ble jeg irritert over hvor overfladisk fyren åpenbart var (hun var av typen "fjollete bimbo) men så måtte jeg være ærlig med meg selv også. Han var vant til vakre kvinner og han anså meg for å være verdt hans tid så lenge det pågikk. Det er jo tross alt et kompliment. Anonymkode: a71f2...15d 3
Cuntzilla Skrevet 15. februar 2019 #14 Skrevet 15. februar 2019 Er kvinne jeg da, men det er iallfall ikke sånn med meg at nestemann må være penere enn forrige. Men nå har jeg aldri vært veldig på utseende, og nestemann må være minst like bra eller bedre enn eksen på andre ting som teller for meg. Så man har jo litt krav etter hva man er vant med. Men akkurat på utseende er det vel litt sånn som andre sier at med følelser så blir også en person vakker. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #15 Skrevet 15. februar 2019 57 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Poenget er at utseendet blir farget av følelser. Hvis utseendet blir farget av følelser, vil ikke nåværende kjæreste alltid være penest? Anonymkode: 05ed1...d9a 1
Katten.2.0 Skrevet 15. februar 2019 #16 Skrevet 15. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis utseendet blir farget av følelser, vil ikke nåværende kjæreste alltid være penest? Anonymkode: 05ed1...d9a Akkurat som jeg skrev. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #17 Skrevet 15. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er daten din så pen da? Jeg mener: hvis han ikke er pen selv, hvilken rolle spiller det om eksen er veldig pen? Da er det jo hun som kan få en penere mann enn han? Anonymkode: 3d9ae...e12 Det har jo variert. Og ikke alle exer av mine exer er veldig vakre heller. Jeg er enig med ei anna her, som skrev at man burde jo ta det litt som et kompliment. Så hvorfor jeg ikke liker det er egentlig litt rart.. Men er jo den usikre jenta inni meg da.. han jeg er i kontakt med nå er kjekk, og fremstår veldig selvsikker. Og har en veldig pen eks. Jeg kjenner hele greie gjør meg usikker, og føler meg plutselig ikke pen nok. Anonymkode: 71aba...62e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #18 Skrevet 15. februar 2019 Er alltid redd en ny dame skal gjøre det der, for ene eksen min er veldig pen men jeg tåler ikke trynet på henne og ville ikke tatt i henne med ildtang engang. Likte utseendet hennes før det ble slutt, men nå synes jeg hun er regelrett stygg. Men hun har alle de klassiske trekkene og kan alle sminke og hårtriks. Det eneste som kan varsle litt er at det er FOR perfekt og forseggjort. Forholdet til den «pene» farger alt en syns om utseendet. Anonymkode: a4cf3...413 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #19 Skrevet 15. februar 2019 Jeg er kvinne og blir mer og mer sær på utseende. Første kjæresten var litt rund, men snill, pene øyne og fint smil. Andre kjæreste var normalt høy, brydde seg lite om stil, men slank/tynn. Siste typen har vært muskulær kropp, tatovering, kort pent klippet hår, bra stil, vanvittig ansiktspen. Så jeg klarer faktisk ikke å finne andre menn jeg syns er bra nok lengre, men for meg er det helt ok, for jeg trenger å være singel. Anonymkode: a5177...1a4
Becka Skrevet 16. februar 2019 #20 Skrevet 16. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er alltid redd en ny dame skal gjøre det der, for ene eksen min er veldig pen men jeg tåler ikke trynet på henne og ville ikke tatt i henne med ildtang engang. Likte utseendet hennes før det ble slutt, men nå synes jeg hun er regelrett stygg. Men hun har alle de klassiske trekkene og kan alle sminke og hårtriks. Det eneste som kan varsle litt er at det er FOR perfekt og forseggjort. Forholdet til den «pene» farger alt en syns om utseendet. Anonymkode: a4cf3...413 Du likte utseende hennes før det ble slutt? Men ikke nå? Gjorde hun noe som har gjort du ikke kan fordra henne da, og gjorde henne "stygg"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå