AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #21 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg er kvinne på 186 cm og er forlovet med en mann som er 174 cm. Han er verdens flotteste og mest fantastiske menneske, likegyldig om han er lavere eller høyere enn meg. Anonymkode: 90b5e...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #22 Del Skrevet 18. februar 2019 På 15.2.2019 den 17.06, blåtimen skrev: Flertallet av kvinner driter i høyden din så lenge du er en fin fyr. yeah right😂 Anonymkode: b0433...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #23 Del Skrevet 18. februar 2019 Min type er ca 172 cm høy. For meg som er 162 cm høy, er det en fin høyde. Da blir ikke høydeforskjellen så stor Anonymkode: 8cab8...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #24 Del Skrevet 18. februar 2019 On 2/15/2019 at 5:04 PM, TommyKing said: Hei! Jeg er en mann på 173 cm. Leser veldig mye om at damer bryr seg veldig mye om høyde på mannen. På tinder for eksempel, ser jeg utrolig mange profiler med teksten: Er du under 180, kan du bare sveipe videre. Så for oss som er under 180, har liksom ikke noen som helst sjangs uansett hvor snille/hyggelige vi er? Jeg blir litt småirritert av sånt, syntes man skal gi alle en fair sjanse. Er det derfor jeg er singel, pga høyden min??? 🤔 Litt om meg: Som sagt 173cm, brun/grønne øyne, fint smil, kraftig, muskuløs, snill, blid, aktiv, hundeeier. Så jeg får krysse fingrene, å håpe at det finnes noen kvinner der ute som ikke kun bryr seg om høyde! 🙈😁 Kvinner som skriver sånt i profilen sin er mentalt syke, så du dodger en bullet der. Du vil ikke ha en kvinne som leter etter statussymbol og er opphengt i tåpelige ting som høyde, når du kan få en partner som er omsorgsfull, bryr seg om deg og gir faen i faktorne sm ikke betyr noe? Mange mennesker er bare dårlige partnere, og sånn er det. Man må akseptere det og lete etter de få som skinner. Anonymkode: 6817b...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #25 Del Skrevet 18. februar 2019 Her vil du sikkert få mest svar som sier at kvinner ikke bryr seg om høyden din. Men hva så enkelte vil ha en høy mann. De fleste menn vil ha en slank dame, så her er det mange som blir sveipet vekk pga vekt. Tinder er lagt opp til utvelgelse basert på kriterier som hovedsakelig går på utseendet. Man kan velge å spille det spillet, men da må man akseptere reglene. Selv har jeg alltid vært oldschool når det gjelder dating, selv om jeg er 26 år. Møter og dater menn jeg har fått kjemi med irl. DA betyr ting som høyde desto mindre. Han jeg er sammen med møtte jeg via venner, og kjemi, øyekontakt, felles interesser var det avgjørende for meg. Vet fremdeles ikke om han er 176 eller 180. Det er ikke viktig Anonymkode: 82f23...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #26 Del Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som skriver sånt i profilen sin er mentalt syke, så du dodger en bullet der. Du vil ikke ha en kvinne som leter etter statussymbol og er opphengt i tåpelige ting som høyde, når du kan få en partner som er omsorgsfull, bryr seg om deg og gir faen i faktorne sm ikke betyr noe? Mange mennesker er bare dårlige partnere, og sånn er det. Man må akseptere det og lete etter de få som skinner. Anonymkode: 6817b...1a4 95% av alle kvinner er mentalt syke, der har vi det. Anonymkode: b0433...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #27 Del Skrevet 19. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Her vil du sikkert få mest svar som sier at kvinner ikke bryr seg om høyden din. Men hva så enkelte vil ha en høy mann. De fleste menn vil ha en slank dame, så her er det mange som blir sveipet vekk pga vekt. Tinder er lagt opp til utvelgelse basert på kriterier som hovedsakelig går på utseendet. Man kan velge å spille det spillet, men da må man akseptere reglene. Selv har jeg alltid vært oldschool når det gjelder dating, selv om jeg er 26 år. Møter og dater menn jeg har fått kjemi med irl. DA betyr ting som høyde desto mindre. Han jeg er sammen med møtte jeg via venner, og kjemi, øyekontakt, felles interesser var det avgjørende for meg. Vet fremdeles ikke om han er 176 eller 180. Det er ikke viktig Anonymkode: 82f23...25b Feil, vil ikke ha en slank dame. Men en dame med former. Stor spretten rumpe, fine lår. Og liker lave jenter fordi det er oftest de som får formene best fram og er mer fyldig. Anonymkode: ddb9a...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #28 Del Skrevet 19. februar 2019 On 2/15/2019 at 5:04 PM, TommyKing said: Hei! Jeg er en mann på 173 cm. Leser veldig mye om at damer bryr seg veldig mye om høyde på mannen. På tinder for eksempel, ser jeg utrolig mange profiler med teksten: Er du under 180, kan du bare sveipe videre. Så for oss som er under 180, har liksom ikke noen som helst sjangs uansett hvor snille/hyggelige vi er? Jeg blir litt småirritert av sånt, syntes man skal gi alle en fair sjanse. Er det derfor jeg er singel, pga høyden min??? 🤔 Litt om meg: Som sagt 173cm, brun/grønne øyne, fint smil, kraftig, muskuløs, snill, blid, aktiv, hundeeier. Så jeg får krysse fingrene, å håpe at det finnes noen kvinner der ute som ikke kun bryr seg om høyde! 🙈😁 Høyde er en av de viktigste faktorene for veldig, veldig mange kvinner. Er selv 187 cm og har alltid bare vært fordeler med det. Anonymkode: d4729...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #29 Del Skrevet 19. februar 2019 For meg personlig er det mer turn off at du er hundeeier enn at du er lav. Anonymkode: 5aefe...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #30 Del Skrevet 19. februar 2019 På 15.2.2019 den 17.06, TommyKing skrev: Det virker jo ikke sånn Drit i tinder ! Anonymkode: 0ad23...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 19. februar 2019 #31 Del Skrevet 19. februar 2019 Jeg er ikke høy selv, men på rundt gjennomsnittet - 182. For meg spiller det ingen rolle om dama er 160 eller 183 så lenger jeg liker henne, men hun bør ikke være veldig mye høyere enn meg. Noen krever en viss høyde, noen krever store pupper, noen krever muskler, noen krever sprettrumpe osv, men de aller fleste nøyer seg med et vinnende smil og glimt i øynene, og en personlighet som matcher. Du finner dama di Ts, garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #32 Del Skrevet 19. februar 2019 tinder ødelegger for menneskene . Bedre å sjekke opp folk IRL !?! Anonymkode: 0ad23...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. februar 2019 #33 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Du er høyere en den norske gjennomsnittskvinnen. Det er mangelen på selvtillit som vil spenne bein på deg og ikke høyden din. Endret 19. februar 2019 av Perle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 19. februar 2019 #34 Del Skrevet 19. februar 2019 Jeg er litt høyere enn deg, og ville nok ikke gått på tinderdate med deg. Det har egentlig lite med deg å gjøre, men er mer det at jeg synes jeg selv er for høy, og det å være høyere enn mannen gjør meg litt usikker på en merkelig måte. Meeen, hadde jeg møtt deg på byen for eksempel, og likt deg skikkelig godt, så ville ikke høyden vært et hinder Jeg vil på en måte ikke oppsøke menn som er lavere enn meg, men om det føles riktig så skal ikke høyden ødelegge noe. Dessuten finnes det jo mange lave damer også, og selvfølgelig høye damer som ikke bryr seg(jeg må jobbe litt med det). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #35 Del Skrevet 19. februar 2019 På 15.2.2019 den 17.04, TommyKing skrev: Hei! Jeg er en mann på 173 cm. Leser veldig mye om at damer bryr seg veldig mye om høyde på mannen. På tinder for eksempel, ser jeg utrolig mange profiler med teksten: Er du under 180, kan du bare sveipe videre. Så for oss som er under 180, har liksom ikke noen som helst sjangs uansett hvor snille/hyggelige vi er? Jeg blir litt småirritert av sånt, syntes man skal gi alle en fair sjanse. Er det derfor jeg er singel, pga høyden min??? 🤔 Litt om meg: Som sagt 173cm, brun/grønne øyne, fint smil, kraftig, muskuløs, snill, blid, aktiv, hundeeier. Så jeg får krysse fingrene, å håpe at det finnes noen kvinner der ute som ikke kun bryr seg om høyde! 🙈😁 høyden er jo bare første inntrykket da. så lenge du får spilt kortene dine riktig vil alt gå bra. har fått kontakt med to jenter. Sjøl er jeg også 173. hun ene var 175 hun brydde seg ikke. hun andre var 180 og brydde seg ikke. jeg er ikke muskuløs, tynn men heller ikke feit. er bare en morsom og hygger fyr og det har funket for meg så langt Anonymkode: d09d0...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå