Gå til innhold

Dumpa :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en kjempegrei fyr som jeg traff gjennom ei venninne, i 1,5 mnd. For to dager siden var vi sammen mange timer, og det endte med sex. Etter det ble han så rar, jeg hørte ikke så mye fra han som jeg pleide. (Vet at han ikke er en av de som kun er ute etter en ting.) Han sa at han syntes det skjedde så fort, og at vi ikke kjente hverandre så godt enda. Måtte nesten dra ordene ut av han for å vite hva han tenkte. Etter at jeg spurte en del, sa han at vi godt kunne møtes igjen. Men ellers, ikke hørt noe. Nå har jeg sendt mld og spirt hva som er galt, å ser for meg å bli dumpa. :((( Er så lei meg, hadde begynt å få følelser for han.

Anonymkode: ce98f...9a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han var nok bare ute etter sex. 90 dagers recelen er god og følge!

Anonymkode: 510a3...688

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han var nok bare ute etter sex. 90 dagers recelen er god og følge!

Hva er 90 dagers regel?

Anonymkode: b388e...02b

Skrevet

Ps, stor klem ts!

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en kjempegrei fyr som jeg traff gjennom ei venninne, i 1,5 mnd. For to dager siden var vi sammen mange timer, og det endte med sex. Etter det ble han så rar, jeg hørte ikke så mye fra han som jeg pleide. (Vet at han ikke er en av de som kun er ute etter en ting.) Han sa at han syntes det skjedde så fort, og at vi ikke kjente hverandre så godt enda. Måtte nesten dra ordene ut av han for å vite hva han tenkte. Etter at jeg spurte en del, sa han at vi godt kunne møtes igjen. Men ellers, ikke hørt noe. Nå har jeg sendt mld og spirt hva som er galt, å ser for meg å bli dumpa. :((( Er så lei meg, hadde begynt å få følelser for han.

Kjipt. Føler med deg! Hvis du ikke får svar innen rimelig tid så bare går du videre i livet med hevet hode. Det finnes andre fisker i havet. 

Skrevet

Mange menn mister spenning og følelser etter sex. Da gidder de ikke å investere mer i forholdet. 

Kan godt være at han ikke er ute etter sex, men du gav han jo det. Og da blir det den samme greia ut av det. 

Neste gang bør du bli kjent med personen, slik at andre bånd enn seksuelle bånd kan etableres. 

Anonymkode: abce3...208

Skrevet

Dere matchet ikke seksuelt. Det er iallefall slik jeg og kompiser opptrer etter sex med daten om det ikke appellerer til mer. Kan være alt fra sensuelle, lukter, spenning osv.

Hilsen mann

Anonymkode: e6037...8d7

• Liker 1
Skrevet

Kvinner liker å tro vi dumper dere etter sex bare fordi vi ville ha dere. Men vi dumper dere fordi sexen ikke var så bra vi så for oss. Og de temaene er kanskje litt sårende å gå inn på..

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes heller ikke det var nor bra. Følte meg som en puledukke, det var å kjøre på for harde livet. Men tenkte det kanskje var noe vi kunne finne ut av sammen senere. Fra nå av skal jeg vente minst 3 mnd før sex. Men det er så langt mellom hver person jeg vil treffe over flere ganger. Blir nok singelliv en god stund til.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

SEnder deg en klem. Ordtaket: du skal kysse mange frosker før du møter en prins, stemmer godt her. 

Men av livets kjipe realiteter er at alle mennesker ikke nødvendigvis ikke vil det samme. Han her er en som desverre ikke passet for deg. Så klart du har lov å være lei deg. Og når du er ferdig med det, bretter du armene opp igjen på jakten etter en som passer bedre for deg.

dette går over❤️

Anonymkode: a62d1...975

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner liker å tro vi dumper dere etter sex bare fordi vi ville ha dere. Men vi dumper dere fordi sexen ikke var så bra vi så for oss. Og de temaene er kanskje litt sårende å gå inn på..

Det er jo helt idiotisk dumpegrunn! Sex kan utvikle seg over tid, kan bli flott når man kjenner hverandre. For noen korttenkte idioter som dumper for at sexen ikke var så bra. Første gangen liksom? Haha , det er lov å tenke litt.

Anonymkode: d8afe...714

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Da blir du evig singel. Ingen. Og jeg mener INGEN av de mennene jeg har hatt sex med er bra første gangen. Og det er fordi man ikke kjenner hverandre. Så det er ingen dumpegegrunn. Det er nare grunn nok til å bli nærmere kjent. Og da ikke bare på det med sex. 

Forøvrig er de man har best sex med de som man rekker å etablere dype gjensidige følelser for.

Anonymkode: abce3...208

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er 90 dagers regel?

søk på steve harvey 90 days roule. :) youtube videoklipp eller les boken hans. topp bok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...