Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp til å finne sminke som dekker arr. Har hatt et eksemutbrudd med betennelse i ansiktet. Fikk skorper og det har etterlatt masse røde arr. Jeg har lite erfaring med sminke, har forsøkt foundation og pudder og det hjelper jo litt, men det er fortsatt veldig synlig. Noen som har noen gode råd eller produkt å anbefale? Går på antibiotika fortsatt og skal ta laserbehandling etter sommeren, men det er jo sååå lenge til... vil så gjerne føle meg fin igjen. Har jo hørt om Skin Repair, men vet ikke om det funker. Noen som har erfaring med dette? Blir kjempetakknemmelig for alle tips her ❤️ 

Anonymkode: 2212b...447

Videoannonse
Annonse
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)

Det er mye som kan hjelpe mot arr:)

Endret av Arwen Undómiel
Skrevet

Grønn concealer under foundation hjelper mot rødhet🙂 

Skrevet

Min mor er plaget med rødhet i ansiktet og bruker en grønn cc-cream. Har lånt den en gang jeg var kraftig solbrent, funka gull under foundation:)

Anonymkode: 8cc6f...077

Skrevet

Oxygenetix foundation er veldig bra for huden. Den kan brukes på alt fra etter laserbehandling av huden ,sår, rødhet, solbrenthet, kviser ,arr osv. Og har solfaktor 25. Den virker også helende på huden . Jeg har den selv og veldig fornøyd !

Anonymkode: 5d8a4...42b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oxygenetix foundation er veldig bra for huden. Den kan brukes på alt fra etter laserbehandling av huden ,sår, rødhet, solbrenthet, kviser ,arr osv. Og har solfaktor 25. Den virker også helende på huden . Jeg har den selv og veldig fornøyd !

Den var latterlig dyr! 

Skrevet
2 timer siden, Nerine_ skrev:

Den var latterlig dyr! 

Jeg kjøpte min på finn.no til redusert pris.  Synes den var verdt det. Veldig drøy i bruk. Kvalitet koster jo litt.. Det er tross alt spesialfoundation på kirurgiske klinikker. 

Skrevet
6 timer siden, Arwen Undomièl skrev:

Yves Saint laurant - touch eclat. den er veldig god:)

Den dekker jo ingenting!

Estee Lauder Doble Wear.  Den dekker alt!   Koster litt men er drøy. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, den har jeg vurdert å bestille ei stund! Da skal jeg gjøre det :) tidligere i dag bestilte jeg to andre foundationer som skal dekke arr, men Oxygentix virker jo egentlig som et bedre valg for min hud, siden jeg har veldig sensitiv hud og eksem. Synes det er veldig vanskelig å vite hvilke kremer jeg skal bruke, det er jo en hel jungel av produkter der ute. Hudlegen anbefalte a-derma skin repair duo på arrene, så det er den jeg bruker nå. Men fant en som heter derma-e scar gel som visstnok skal være bra når jeg søkte på nettet. Noen som har erfaring med den? Dette ble rotete 😛 men takk for alle tips! Har bestilt grønn concealer også nå.

Skrevet
4 timer siden, Nerine_ skrev:

Den var latterlig dyr! 

Men så verdt det, om den er så bra som det hevdes. http://www.oxygenetix.com/

Skrevet

Bestilte de produktene hun bruker i videoen. Noen som har prøvd de? Vil gjerne høre andres erfaringer med sminke i forhold til arr. Kan ikke være den eneste her inne som sliter med dette :) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men så verdt det, om den er så bra som det hevdes. http://www.oxygenetix.com/

Jeg hadde vært rimelig skeptisk med den prisen.

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bestilte de produktene hun bruker i videoen. Noen som har prøvd de? Vil gjerne høre andres erfaringer med sminke i forhold til arr. Kan ikke være den eneste her inne som sliter med dette :) 

Jeg har jo allerede svart at jeg bruker grønn concealer på rødhet. Funker veldig bra! Dog ikke loreal, for det er ikke et merke jeg vanligvis liker. 

Endret av Nerine_
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)

Det beste er vel å bli kvitt arrene, det tar litt tid, men det kan gå. Jeg bruker gel

Endret av Arwen Undómiel
Skrevet
5 timer siden, Nerine_ skrev:

Jeg hadde vært rimelig skeptisk med den prisen.

Ja, får jo toll og moms på toppen. Kommer på over 1000 kr den, hadde heller gått for Estee L Doublewear.

Skrevet
56 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ja, får jo toll og moms på toppen. Kommer på over 1000 kr den, hadde heller gått for Estee L Doublewear.

Og den er bare på 15ml! Normal størrelse er 30ml ca. 

Skrevet
8 timer siden, Nerine_ skrev:

Jeg har jo allerede svart at jeg bruker grønn concealer på rødhet. Funker veldig bra! Dog ikke loreal, for det er ikke et merke jeg vanligvis liker. 

Har bestilt grønn concealer nå :) Er det alt som skal til eller bruker du noe mer? Har du mye arr?

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bestilt grønn concealer nå :) Er det alt som skal til eller bruker du noe mer? Har du mye arr?

Ingen røde arr lenger, men sliter periodevis med røde utslett og da er grønn concealer gull. Jeg bruker alltid pudder over foundation for å sette foundation, og for å få enda bedre dekkevne. 

Skrevet
25 minutter siden, Nerine_ skrev:

Ingen røde arr lenger, men sliter periodevis med røde utslett og da er grønn concealer gull. Jeg bruker alltid pudder over foundation for å sette foundation, og for å få enda bedre dekkevne. 

Hva slags pudder bruker du? Jeg bruker et solpudder fra Vita Liberata. Er veldig fornøyd med det, men aner ikke hva som er best å bruke nå når jeg har arr. Har så lite peiling på sminke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...