AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #1 Skrevet 14. februar 2019 Okei, dette blir litt langt, og jeg trodde aldri jeg skulle havne i den situasjonen som jeg har lest så mange har skrevet om her tidligere, men det ble jeg visst. Det startet da jeg begynte i ny jobb som nattevakt, da jeg og en mann havnet på stort sett alle våre nattevakter sammen, pga turnusen jeg fikk. Vi fant umiddelbart tonen, men jeg så på han som bare en god arbeidskollega siden han var i et forhold. Med tiden som gikk la han meg til på snapchat, vi holdt kontakten der mellom vaktene våre. Jeg synst han var veldig flott fra dag én, men som sagt, jeg la ikke noe mer i det, da jeg har opplevd utroskap selv før så har det aldri vært noe jeg ville være med på å påføre noen andre da jeg vet hvor jævlig det er. Sakte men sikkert merket jeg på han at han endret seg overfor meg på jobb, ble fort flau rundt meg og jeg merket at han hadde blitt forelsket. Dette innrømte han en kveld han hadde drukket litt, på telefon. Jeg prøvde å snakke det litt bort. Så kom vaktene våre sammen igjen, da snakker vi fort 6 timer med prat 4 netter på rad, og vi kom nærmere hverandre. Jeg merket selv at jeg begynte å bli betatt, og han la ikke skjul på hva han følte for meg da vi jobbet sammen. En veldig rett frem og ærlig og åpen person, mer enn hva jeg er vandt til og kanskje er komfortabel med, men dette var jo et friskt pust for meg som er vandt med menn jeg må analysere og tolke i vilden sky pga mangel på nettopp dette. Kontakten tok seg opp enda mer, og nå er vi havnet på et punkt hvor han sier at han er helt ifra seg fordi han er så forelsket i meg og ikke vet hva han skal gjøre, han sier at han føler så mye mer for meg enn hva han gjør for dama si, og at han føler at han nå har møtt dama i sitt liv (meg), at jeg har alt han har sett etter og at han aldri har opplevd lignende kjemi og følelser. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har ymtet frem på med spørsmål om det fins noen mulighet for at vi kan bli et par dersom han blir singel, høres ut som at han vurderer det men ikke gjør det før det er sikkert at han kan få meg. Jeg blir jo helt stresset av dette her, jeg er forelsket i han også, men nekter å være grunnen til at en familie blir splittet. Samtidig kan man jo ikke styre hva man føler og ønsker.. Jeg kan ikke si at vi kan bli sammen om han blir singel selv om jeg ønsker det, fordi da er jeg redd for at han går ut av det 15 års lange forholdet med 2 barn inne i bildet. Hva i svarte gjør jeg her? Vi må fortsette å jobbe sammen også, bare vi to, helt alene. Om han gjør noe fysisk fremstøt så vet jeg ikke om jeg klarer å stå imot. Han har ikke gjort det hittil, selv om han sier at han har lyst men at han blir så nervøs rundt meg at han ikke tør. Hjelp. Anonymkode: e2d9c...d16
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Du sier man ikke kan styre hva man føler, men jo, det kan man faktisk. Han kan for eksempel unngå å ha kontakt med deg og bytte jobb. Men selvkontroll og vilje til å stå i et forhold livet ut er tydeligvis en mangelvare blant mennesker. Om jeg var deg ville jeg bedt han ta seg sammen og holde sammen med dama si. Anonymkode: ca3a8...00d 7
Margo Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 Enkelt; Dropp. Så kan du heller ta opp tråden den dagen han eventuelt blir singel? Hvordan du kan kalle denne mannen for både åpen og ærlig er litt over the top for meg..er det bare deg han viser disse evnene til? Siden han hverken klarer å være åpen eller ærlig mot konen sin. 10
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 9 minutter siden, Vera skrev: Enkelt; Dropp. Så kan du heller ta opp tråden den dagen han eventuelt blir singel? Hvordan du kan kalle denne mannen for både åpen og ærlig er litt over the top for meg..er det bare deg han viser disse evnene til? Siden han hverken klarer å være åpen eller ærlig mot konen sin. Ja, jeg får vel bare ta meg til mot og si at jeg ikke kan ha noe med dette å gjøre så lenge han er i et forhold. Vi har en veldig åpen og god kommunikasjon, så det bør gå greit, men jeg kjenner at det blir jaggu vanskelig. Tydeligvis bare meg han viser de evnene til ja. Huff. Ts Anonymkode: e2d9c...d16
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier man ikke kan styre hva man føler, men jo, det kan man faktisk. Han kan for eksempel unngå å ha kontakt med deg og bytte jobb. Men selvkontroll og vilje til å stå i et forhold livet ut er tydeligvis en mangelvare blant mennesker. Om jeg var deg ville jeg bedt han ta seg sammen og holde sammen med dama si. Anonymkode: ca3a8...00d Han sier selv at han ikke eier selvkontroll når det kommer til meg, at han vet at han bør slette meg fra snapchat og unngå å prate så mye med meg på jobb, men at han er så forelsket at han ikke klarer det... Jeg kjenner han såpass godt nå at jeg vet at han alltid har vært en trofast mann, men nå sliter han sier han. Ts Anonymkode: e2d9c...d16
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner han såpass godt nå at jeg vet at han alltid har vært en trofast mann, men nå sliter han sier han. Hvor lenge har dere jobbet sammen/har du kjent ham? Anonymkode: 2b7ed...799
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #7 Skrevet 14. februar 2019 Go for IT. 😍👍 Anonymkode: 0bb58...858
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #8 Skrevet 14. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier selv at han ikke eier selvkontroll når det kommer til meg, at han vet at han bør slette meg fra snapchat og unngå å prate så mye med meg på jobb, men at han er så forelsket at han ikke klarer det... Jeg kjenner han såpass godt nå at jeg vet at han alltid har vært en trofast mann, men nå sliter han sier han. Ts Anonymkode: e2d9c...d16 Har møtt en slik mann selv, han viste seg å være en genuin drittsekk sånn egentlig. Er han er ordentlig fantastisk mann så hadde han snakket med kona si, evt løst deres problemer og tatt et valg før han gjør noe mer. Et valg kona er involvert i fra dag 1. Anonymkode: d00f4...f27 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #9 Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en slik mann selv, han viste seg å være en genuin drittsekk sånn egentlig. Er han er ordentlig fantastisk mann så hadde han snakket med kona si, evt løst deres problemer og tatt et valg før han gjør noe mer. Et valg kona er involvert i fra dag 1. Anonymkode: d00f4...f27 Han har ikke gjort noe enda, kontakten vi har er selvfølgelig langt over streken, men jeg tenker at om han hadde vært en skikkelig drittsekk så hadde han nok gjort noe fremstøt for lenge siden? Han har ikke ymtet frempå noe seksuelt, bare at han er forelsket i meg. Dama hans vet at han har kontakt med meg på Snap, men hun tror jo at jeg bare er en kollega han har fått god kontakt med. Han sier at dette begynner å bli slitsomt, og at hun merker at han er annerledes, så et oppgjør på det blir det vel etterhvert. Ts Anonymkode: e2d9c...d16
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #10 Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere jobbet sammen/har du kjent ham? Anonymkode: 2b7ed...799 5 mnd nå. Ts Anonymkode: e2d9c...d16
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #11 Skrevet 15. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, dette blir litt langt, og jeg trodde aldri jeg skulle havne i den situasjonen som jeg har lest så mange har skrevet om her tidligere, men det ble jeg visst. Det startet da jeg begynte i ny jobb som nattevakt, da jeg og en mann havnet på stort sett alle våre nattevakter sammen, pga turnusen jeg fikk. Vi fant umiddelbart tonen, men jeg så på han som bare en god arbeidskollega siden han var i et forhold. Med tiden som gikk la han meg til på snapchat, vi holdt kontakten der mellom vaktene våre. Jeg synst han var veldig flott fra dag én, men som sagt, jeg la ikke noe mer i det, da jeg har opplevd utroskap selv før så har det aldri vært noe jeg ville være med på å påføre noen andre da jeg vet hvor jævlig det er. Sakte men sikkert merket jeg på han at han endret seg overfor meg på jobb, ble fort flau rundt meg og jeg merket at han hadde blitt forelsket. Dette innrømte han en kveld han hadde drukket litt, på telefon. Jeg prøvde å snakke det litt bort. Så kom vaktene våre sammen igjen, da snakker vi fort 6 timer med prat 4 netter på rad, og vi kom nærmere hverandre. Jeg merket selv at jeg begynte å bli betatt, og han la ikke skjul på hva han følte for meg da vi jobbet sammen. En veldig rett frem og ærlig og åpen person, mer enn hva jeg er vandt til og kanskje er komfortabel med, men dette var jo et friskt pust for meg som er vandt med menn jeg må analysere og tolke i vilden sky pga mangel på nettopp dette. Kontakten tok seg opp enda mer, og nå er vi havnet på et punkt hvor han sier at han er helt ifra seg fordi han er så forelsket i meg og ikke vet hva han skal gjøre, han sier at han føler så mye mer for meg enn hva han gjør for dama si, og at han føler at han nå har møtt dama i sitt liv (meg), at jeg har alt han har sett etter og at han aldri har opplevd lignende kjemi og følelser. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har ymtet frem på med spørsmål om det fins noen mulighet for at vi kan bli et par dersom han blir singel, høres ut som at han vurderer det men ikke gjør det før det er sikkert at han kan få meg. Jeg blir jo helt stresset av dette her, jeg er forelsket i han også, men nekter å være grunnen til at en familie blir splittet. Samtidig kan man jo ikke styre hva man føler og ønsker.. Jeg kan ikke si at vi kan bli sammen om han blir singel selv om jeg ønsker det, fordi da er jeg redd for at han går ut av det 15 års lange forholdet med 2 barn inne i bildet. Hva i svarte gjør jeg her? Vi må fortsette å jobbe sammen også, bare vi to, helt alene. Om han gjør noe fysisk fremstøt så vet jeg ikke om jeg klarer å stå imot. Han har ikke gjort det hittil, selv om han sier at han har lyst men at han blir så nervøs rundt meg at han ikke tør. Hjelp. Anonymkode: e2d9c...d16 Du er ekkel Anonymkode: c5eea...aae
wintergirl Skrevet 15. februar 2019 #12 Skrevet 15. februar 2019 5 mnd er ingenting. Det er helt normalt å bli betatt av andre selv om man er i et forhold, det er hva man gjør ut av det som teller. Dere bør kutte kontakten på Snap og andre medier, eventuelt få byttet så dere kan jobbe med andre. Å vurdere å gå ifra kona si pga en fling han har kjent i 5 mnd er drøyt og passe dumt. Har de det bra sammen så vil han etterhvert kanskje begynne å savne henne igjen, for da er hverdagen kommet til dere også, og forelskelsen ble vekk. Det er vel en grunn til at han har holdt seg til samme dame i 15 år uten å være utro, tror du ikke? De har jo også vært kjempe forelsket i hverandre og skapt et liv sammen. Meningsløst å ødelegge det bare for en liten fling, som mest sannsynlig går over. Skjerp dere begge to. Eventuelt bytt jobb. Dette er alvorlig nok. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #13 Skrevet 15. februar 2019 Ikke vær grunnen til at han går ifra kone og barn. Ikke fortell han at du vil bli sammen med han om han gjør det slutt med henne. Si til han at det ikke er noe håp der. Så får du heller kontakte han om han skulle blitt singel fordi han ikke ville være i forholdet lenger. Og en av dere: bytt jobb eller turnus. Anonymkode: b80ce...890
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #14 Skrevet 21. februar 2019 På 14.2.2019 den 12.11, AnonymBruker skrev: Okei, dette blir litt langt, og jeg trodde aldri jeg skulle havne i den situasjonen som jeg har lest så mange har skrevet om her tidligere, men det ble jeg visst. Det startet da jeg begynte i ny jobb som nattevakt, da jeg og en mann havnet på stort sett alle våre nattevakter sammen, pga turnusen jeg fikk. Vi fant umiddelbart tonen, men jeg så på han som bare en god arbeidskollega siden han var i et forhold. Med tiden som gikk la han meg til på snapchat, vi holdt kontakten der mellom vaktene våre. Jeg synst han var veldig flott fra dag én, men som sagt, jeg la ikke noe mer i det, da jeg har opplevd utroskap selv før så har det aldri vært noe jeg ville være med på å påføre noen andre da jeg vet hvor jævlig det er. Sakte men sikkert merket jeg på han at han endret seg overfor meg på jobb, ble fort flau rundt meg og jeg merket at han hadde blitt forelsket. Dette innrømte han en kveld han hadde drukket litt, på telefon. Jeg prøvde å snakke det litt bort. Så kom vaktene våre sammen igjen, da snakker vi fort 6 timer med prat 4 netter på rad, og vi kom nærmere hverandre. Jeg merket selv at jeg begynte å bli betatt, og han la ikke skjul på hva han følte for meg da vi jobbet sammen. En veldig rett frem og ærlig og åpen person, mer enn hva jeg er vandt til og kanskje er komfortabel med, men dette var jo et friskt pust for meg som er vandt med menn jeg må analysere og tolke i vilden sky pga mangel på nettopp dette. Kontakten tok seg opp enda mer, og nå er vi havnet på et punkt hvor han sier at han er helt ifra seg fordi han er så forelsket i meg og ikke vet hva han skal gjøre, han sier at han føler så mye mer for meg enn hva han gjør for dama si, og at han føler at han nå har møtt dama i sitt liv (meg), at jeg har alt han har sett etter og at han aldri har opplevd lignende kjemi og følelser. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har ymtet frem på med spørsmål om det fins noen mulighet for at vi kan bli et par dersom han blir singel, høres ut som at han vurderer det men ikke gjør det før det er sikkert at han kan få meg. Jeg blir jo helt stresset av dette her, jeg er forelsket i han også, men nekter å være grunnen til at en familie blir splittet. Samtidig kan man jo ikke styre hva man føler og ønsker.. Jeg kan ikke si at vi kan bli sammen om han blir singel selv om jeg ønsker det, fordi da er jeg redd for at han går ut av det 15 års lange forholdet med 2 barn inne i bildet. Hva i svarte gjør jeg her? Vi må fortsette å jobbe sammen også, bare vi to, helt alene. Om han gjør noe fysisk fremstøt så vet jeg ikke om jeg klarer å stå imot. Han har ikke gjort det hittil, selv om han sier at han har lyst men at han blir så nervøs rundt meg at han ikke tør. Hjelp. Anonymkode: e2d9c...d16 Tro meg, dette varer ikke for dere. Du/dere er i ei lita boble akkurat nå, nettopp fordi det er litt spennende. Ikke hat dere kjent hverandre mer enn 5mnd heller. Dere kan jo ikke holde på sånn i lengda? Jeg har selv vært ekstremt betatt av en mann som er gift. Han likte meg usedvanlig godt, men han gjorde ingenting med situasjonen hjemme. Hva ønsker du at skal skje? Jo selfølgelig at han drar fra kona. Du vil jo ikke bli hans "elskerinne" på si? Beklager, men lite sannsynlig at han drar fra kona for å gå til deg. Lykke til. (Kjenner til følelsen) Anonymkode: 78de2...2e9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #15 Skrevet 21. februar 2019 Du sier du har opplevd utroskap selv, ,men det her er liksom greit for deg? Da håper jeg virkelig dere ligger sammen og han gjør det slutt med dama si, for da har nemlig du vært med på å ødelegge et forhold fordi du ikke har respekt for hverken deg selv eller at han er i et forhold. Han går da ut av et forhold pga utroskap, hvordan tror du deres forhold kommer til å ende da? Jo nemlig, han kommer til å være utro mot deg og. Kos deg, hilsen karma Anonymkode: c5eea...aae 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #16 Skrevet 21. februar 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier du har opplevd utroskap selv, ,men det her er liksom greit for deg? Da håper jeg virkelig dere ligger sammen og han gjør det slutt med dama si, for da har nemlig du vært med på å ødelegge et forhold fordi du ikke har respekt for hverken deg selv eller at han er i et forhold. Han går da ut av et forhold pga utroskap, hvordan tror du deres forhold kommer til å ende da? Jo nemlig, han kommer til å være utro mot deg og. Kos deg, hilsen karma Anonymkode: c5eea...aae Ærlig talt, så harde folk er her da, mot ts som faktisk søker råd! Og det er ikke alltid så lett å bare bytte jobb, jobber vokser da ikke på trær! Ts. For Guds skyld, finn frem all viljestyrke i deg, å stå hardt i mot hvis han prøver seg på noe! Da får du bekreftet åssen type han er, og det bør du fokusere på! Du vil IKKE ha en mann som går bak konas rygg, å kliner med en kollega! Da får du også bekreftet at alt det han har gjort til nå, bare er en elskerinnetale. Altså grooming for å få deg på gli til å bli hans elskerinne. Når det er sagt, har han ikke gjort noe fysisk enda. Hva han sier til deg på Snap vet jeg ikke, men det er veldig i grenseland for hva jeg hadde tørt å gå inn i forhold med, noe jeg vet han er kapabel til å melde med andre damer, mens han er i et forhold. Det jeg hadde gjort, om jeg var deg, var følgende: si til han at du må slette han på Snap. Fordi at det dere driver med nå, er o grenseland, og du vil ikke nære en forelskelse på denne måten. Du kan også si at du er veldig betatt av han også, men at du ikke ønsker å risikere å få sterke følelser for en som er i er forhold, og du ønsker heller ikke å være med på å bidra til utroskap. Og at så lenge han er i forholdet, må dere slutte med det dere driver med nå. Da har du lagt ballen litt over på hans side, uten å ha oppfordret direkte til et eventuelt brudd. Deretter kan du se hva han foretar seg, og hvis han fortsetter å være i forholdet, må du bare ta avstand fra han på de måtene du kan, samt være streng med han om han kommer inn på en flørtende linje. Med mindre du egentlig bare ønsker å stoppe dette da. Da kan du jo bare være enda mer direkte og streng, gi klar beskjed om at dette stopper nå! Samt slette han fra Snap, å prøve å unngå han så mye som mulig på jobb. Samt gi klar beskjed om at det aldri kommer til å bli dere to, uansett. Jeg ønsker deg lykke til ts, ikke en lett situasjon du står i nå. Og uansett hva resultatet blir, prøv å få en ende på denne hemmelig flørte greia, for det er ikke godt for noen! Anonymkode: 9cdf5...5a5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #17 Skrevet 21. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du sier du har opplevd utroskap selv, ,men det her er liksom greit for deg? Da håper jeg virkelig dere ligger sammen og han gjør det slutt med dama si, for da har nemlig du vært med på å ødelegge et forhold fordi du ikke har respekt for hverken deg selv eller at han er i et forhold. Han går da ut av et forhold pga utroskap, hvordan tror du deres forhold kommer til å ende da? Jo nemlig, han kommer til å være utro mot deg og. Kos deg, hilsen karma Anonymkode: c5eea...aae Teite kvinnfolk. Er DU karma? Haha. Det er så mange kvinner her som freaker ut ass Anonymkode: 34973...2ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå