Gå til innhold

Han sa sexen var 7-8/10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte min nye kjæreste hvor på en skala fra 1-10 han syntes sexen vår var, og da svarte han 7-8. Vet ikke hva jeg føler om dette, men tror jeg føler meg litt skuffet egentlig, da jeg synes vi har dritbra sex. Er det noe jge kan gjøre anerledes?

Anonymkode: 0710d...f0e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teit spørsmål å stille.. 

Men nå har du fått svar og du må bare spør han hva du kan gjøre for å gjøre det bedre. Vi kan ikke vite. 

Anonymkode: c9211...651

• Liker 24
Skrevet

Han vil sikkert ha analsex.

Anonymkode: 4e76f...b9f

• Liker 4
Skrevet

Som du spør får du svar...

Anonymkode: 89292...f40

• Liker 3
Skrevet

Spør partneren din. Vi er ikke tankelesere. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet jeg og, haha.

Du må jo spørre han hva du kan gjøre annerledes, jeg har en million sextips men kan jo på ingen måte vite hvor det eventuelt skorter hos deg eller hva han eventuelt måtte savne. 

Du skriver jo ikke noe som helst om sexen deres, så hvor skal vi liksom begynne.. 

Anonymkode: 4bad6...92a

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han er som mannen min. Han har hatt sex i ruset tilstand (aner ikke hva han var ruset på) og all sex resten av livet har bleknet i forhold. Tipper han kunne gitt meg en 5/10 for å være snill. Skulle jeg hatt høyere måtte han ha fått i seg noe.

Anonymkode: b592f...350

• Liker 1
Skrevet

Kanskje sexen hadde blitt bedre hvis HAN gjorde ting annerledes.

Anonymkode: bd523...be6

• Liker 8
Skrevet

Logisk, siden det er utopi å tro at du er den ultimate sexgudinne som kvalifiserer til en 10'er.

Det skal noe til.

Anonymkode: 57682...63b

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor fulgte du ikke opp spørsmålet med å spørre hva som mangler? Vi vet ingenting om hva slags sex dere har eller hvilke fetisjer som gjemmer seg i hodet til kjæresten din. 

Anonymkode: 8a487...439

• Liker 4
Skrevet

Hadde det vært 10 så hadde du ikke hatt grunn til å spørre. Så du er nok enig selv.

Anonymkode: d3edb...bb3

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte min nye kjæreste hvor på en skala fra 1-10 han syntes sexen vår var, og da svarte han 7-8.

Trøst deg med at du var i øvre halvdel. Det kunne jo også være at han opererte med noe slags normalfordeling - i så fall er du i øvre sjikt, i og med at 10 blir i praksis umulig å oppnå og 9 leveres til ca 2% av utvalget. Det er ikke sikkert han har større utvalg enn at han opererer med tiendedeler.

Moralen her er vel å ikke stille spørsmål man muligens ikke vil ha svaret på.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er som mannen min. Han har hatt sex i ruset tilstand (aner ikke hva han var ruset på) og all sex resten av livet har bleknet i forhold. Tipper han kunne gitt meg en 5/10 for å være snill. Skulle jeg hatt høyere måtte han ha fått i seg noe.

Anonymkode: b592f...350

Jeg har hatt sex på de fleste mer eller mindre vanlige rusmidler som er kjent for å gjøre sexen bedre på den ene eller andre måten. Har fremdeles 10/10 sex edru og (med rett mann), iallfall langt over 5/10.

Jeg tror nok heller typen til TS er litt realist jeg, 10/10 er jo ekstremt høyt, da er du en sexgud OG man bare klaffer på alt som teller. Han burde kanskje dratt en hvit løgn og bare si at det var det beste han hadde hatt, men enten er han bare rett og slett en relativt ærlig fyr, eller så benyttet han anledningen til å si at det er noe han savner. 

Når TS spør på KG i stedet for han om hva som mangler så er jo det i seg selv et tegn på at det mangler kommunikasjon i senga.

Anonymkode: 4bad6...92a

• Liker 9
Skrevet

TS her. Jeg har aldri gitt så mye av meg selv til sex som jeg gjør med han, føler nesten ikke det kan bli bedre enn det er nå. Han sier jeg er den beste han har hatt da, men føler likevel ikke det er godt nok når det åpenbart er noe han føler mangler.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje sexen hadde blitt bedre hvis HAN gjorde ting annerledes.

Anonymkode: bd523...be6

Gitt spørsmålets natur, er konteksten knyttet til hans opplevelse i forhold til gitt setting. Da blir det unaturlig å bringe inn andre hensyn i vurderingen. 

7-8 på en skala på 10, er godt over middels og dekker 90% av behovene, og det er imponerende gitt hun som spør ikke vet hva han savner. I sånne settinger ser man for seg en bell kurve. 

Jeg har i løpet av mitt liv hatt en- 1-  sex opplevelse som kan regnes som 9 og ingen som har vært 10. Over tiden vi har vært sammen vil min kone vært regnet som 4 på ett statistisk nivå, og fortsatt har vi bra sexliv i forhold til veldig mange andre.  

• Liker 1
Skrevet

Sex blir bedre over tid. Det er usedvanlig sjeldent 10/10 umiddelbart.

• Liker 3
Skrevet

helt enig med de andre i tråden. 7-8 er veldig bra. en 10er tilsier at alt er perfekt og at ingenting kan forbedres, uoppnålig i mine øyne. Jeg har kun en håndfull med 8-9er opplevelser.

Med min kone så startet vi på 2-3 og nå er vi på 5-6. Midt på treet men verdt innsatsen.

Anonymkode: 9cad3...9b4

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

helt enig med de andre i tråden. 7-8 er veldig bra. en 10er tilsier at alt er perfekt og at ingenting kan forbedres, uoppnålig i mine øyne. Jeg har kun en håndfull med 8-9er opplevelser.

Med min kone så startet vi på 2-3 og nå er vi på 5-6. Midt på treet men verdt innsatsen.

Anonymkode: 9cad3...9b4

Så jeg burde ikke føle at jeg ikke strekker til? For det er sånn det føles nå, uansett hvor mye innsats jeg gjør.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte min nye kjæreste hvor på en skala fra 1-10 han syntes sexen vår var, og da svarte han 7-8. Vet ikke hva jeg føler om dette, men tror jeg føler meg litt skuffet egentlig, da jeg synes vi har dritbra sex. Er det noe jge kan gjøre anerledes?

Tenk å spørre om sånt, at du gidder (og tør) ;) 

Men spør du om sånt, så får du også tåle svaret. Hva du kan gjøre annerledes, må du selvsagt også spørre ham om. 

7-8 ville jeg egentlig vært fornøyd med, det høres ut som godt over snittet. Pass deg så du ikke ender opp som desperat etter å tilfredsstille ham og glemmer deg selv oppi dette. 

Skrevet

Sier han 7-8 mener han 4-5. Tenkte nok han ikke ville såre deg. 

Å blir skuffet over 7-8 er ganske sjukt. Ingen har perfekt sex hele tiden 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...