Gå til innhold

Erfaringer med Inspiro Academy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer med  Inspiro Academys kurs "Suksess med nettkurs"? Jeg opplever dem som litt "agressive" på markedsføringen sin, men opplegget deres virker veldig bra. Er det verdt pengene?

Anonymkode: cd03f...3dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på! :) Noen som har erfaring? 

Anonymkode: 29549...84e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

(...)

Når det er sagt er jeg veldig fornøyd med kurset. Det er steg for steg og satt opp på en veldig forståelig og grei måte, så du følger bare malen og videoene for å lage ditt eget kurs. Veldig god support også, de svarer ordentlig og er veldig hyggelige å jobbe med. 

Men! Det krever mye arbeid å få laget kurset så du må dedikere tid til å jobbe med det og gjøre det ordentlig. Men hvis du gjør det tror jeg det kan funke veldig bra. Jeg har ikke lansert mitt eget kurs enda, så kan ikke si noe om det funket for meg eller ikke helt enda, men har en veldig god følelse og er veldig fornøyd med Inspiro så langt. 

Lykke til :)

Anonymkode: 29549...84e

Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, adm.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette er selvfølgelig bare tull. Hvilke personer/bedrifter tror dere vil betale for et nettkurs utviklet av en enkeltperson/selvstendig næringsdrivende? Uansett hva tema for nettkurset er. Det er knallhard konkurranse i dette markedet.

Og "coaching"? Man kan sikkert fint leve av å være coach, men da trenger man bare en enkel nettside.

Styr unna.

Anonymkode: 28cba...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jeg kan si om det... jeg kjøpte kurset for et par år siden med 75% rabatt, og helt ok... MEN! En stund etterpå blir jeg oppringt av en svært pågående selger som forsøker å selge meg en 10x dyrere pakke med oppfølging. Jeg takker først nei, da jeg vet jeg har svært dårlig råd og er skeptisk, men selgeren gir seg ikke. Gir meg tilbud om avdragsordning og lover at jeg får igjen hele investeringen på første kursrunde. Den dag idag angrer jeg bittert på å ha latt meg overtale, da jeg var desperat etter å forbedre min økonomiske situasjon... Vel, kort fortalt. Kurset mitt solgte svært dårlig, jeg brukte mye tid på arbeid og dessuten ekstra utgifter til markedsføring og IT-systemer. Ett år senere ringer de meg opp igjen og forsøker å selge et webinar-kurs. Igjen er jeg skeptisk, men der slakter selgeren sitt eget program omtrent som han opprinnelig hadde overtalt meg til å kjøpe - og mener nå at webinar er den rette måten! Igjen lovet han meg suksess, og igjen gikk fattige meg på limpinnen. Og enda en avgjørelse jeg angrer bittert på fremdeles. Når jeg senere tok kontakt for å få igjen pengene, fikk jeg til svar at de beklager aggressiv markedsføring og falske forhåpninger, men at det var for sent å få refusjon eller prisavslag. Jeg forklarte min situasjon og fikk avdragsordning, men fremdeles sliter jeg med å betale restgjelden jeg har til dem. For to produkter som for meg ikke funket i det hele tatt! Jeg hadde fint klart meg med kun kurset til 75% rabatt som jeg opprinnelig kjøpte, og for å være ærlig, det var ikke en kr mer verdt enn 25% av fullpris. Det syntes jeg var et veldig godt strukturert og bra kurs, men opprinnelig svært overpriset. Så jeg har blandede følelser, men styr unna om de forsøker seg på oppsalg.

Anonymkode: bd38f...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 år senere...

Så et gratis webinar å sa ja til å få en uforpliktende samtale om nettkurset. Jeg ble oppringt av en kvinne som stilte masse spørsmål , å la planer for hvor mye jeg kunne tjene. ++ Måtte på slutten av samtalen svare Ja eller nei på om jeg var interessert i å være med på kurset som kostet 60 000kr!!! Fikk ikke tenke på det eller ringe henne opp. Jeg ble så satt ut å før jeg visste ordet av det satt hun å tok opp lån og fikset nedbetaling for meg!! Heldivis våknet jeg å klarte å si NEI. Hun ble ufin og direkte desperat. Nesten hun tvinget meg med. Styr unna!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dessverre veldig dårlig erfaring med Inspiro Academy. Jeg kjøpte kurset for et par år siden og ble lovet gull og grønne skoger, men dessverre svarte det ikke til forventningene. Jeg fikk tilgang til kurs og support i ett år fra kjøpsdato, og da jeg ikke hadde fått solgt kurset mitt innen det året var omme ble jeg oppringt og fikk tilbud om å kjøpe full tilgang på nytt, mot en liten reduksjon i prisen, pluss at de i tillegg prøvde å selge meg webinaret som andre her også har nevnt..

 

De siste årene har jeg tatt utdanning i sosiale medier og markedsføring og skjønner nå at kurset fra Inspiro er svært mangelfullt. Ja, du lærer steg for steg å lage et nettkurs, men ikke hvordan du faktisk skal få solgt det og nå ut til kundene når kurset er klart.. Ganske meningsløst (og frustrerende..) å bruke uker og måneder med masse arbeid og så ikke komme noe vei med det. Det eneste de lærer bort er hvordan man skal lage Facebook ads, og jeg brukte titusenvis av kroner (i tillegg til kjøp av selve kurset) på Facebook markedsføring uten et eneste salg....

 

Om du kontakter support for å be om hjelp (eller klage på produktet) tar de ingen ansvar og svarer at det er opp til hver enkelt og at de ikke kan garantere at kurset vil bli en suksess..... 

 

Så dessverre må jeg si meg enig med andre her: Styr unna! De er kun interessert i å tjene penger og bryr seg fint lite om kundene faktisk får resultater eller om produktet de selger holder det det lover....

Anonymkode: 29549...84e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Styr unna ! 

Jeg ble oppringt av en rådgiver fra Inspiro. Fikk pris på 30 000. Jeg har en liten bedrift som jeg ønsker skal vokse. Før jeg takket ja, så sa jeg at mitt behov var å få hjelp til tekster på sosiale medier og få personlig veiledning og oppfølging på å lage e post markedsføring. Det innebar også hjelp 1:1. Jeg er dårlig på data og rådgiveren sa at det er ikke noe problem. Jeg takket ja. Etter jeg takker ja, så nekter de på at de tilbyr 1:1. Jeg krevde pengene tilbake. Det fikk jeg nei til. Det hadde gått over 14 dager. 

Ingen unnskyldninger fra deres side, de unndrar seg alt ansvar. Så nå sitter jeg her uten økonomi til å få hjelp til det jeg trenger for å vokse. Når jeg sendte melding til rådgiveren om det, så slutten hen å svare. Blokkerte meg på telefon. Har sendt skriftlig klage også, men de har sluttet å svare der også. Er veldig fortvilt. Kanskje hvis vi er flere, om vi har kunnet gått sammen å sendt til forbrukertvistutvalget eller tv2 hjelper deg ? Jeg ønsker ikke at andre skal havne i denne situasjonen. 

Og de videoene de har, svaret på det finner man om man googler også. Ikke verdt pengene de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexer skrev (1 time siden):

Styr unna ! 

Jeg ble oppringt av en rådgiver fra Inspiro. Fikk pris på 30 000. Jeg har en liten bedrift som jeg ønsker skal vokse. Før jeg takket ja, så sa jeg at mitt behov var å få hjelp til tekster på sosiale medier og få personlig veiledning og oppfølging på å lage e post markedsføring. Det innebar også hjelp 1:1. Jeg er dårlig på data og rådgiveren sa at det er ikke noe problem. Jeg takket ja. Etter jeg takker ja, så nekter de på at de tilbyr 1:1. Jeg krevde pengene tilbake. Det fikk jeg nei til. Det hadde gått over 14 dager. 

Ingen unnskyldninger fra deres side, de unndrar seg alt ansvar. Så nå sitter jeg her uten økonomi til å få hjelp til det jeg trenger for å vokse. Når jeg sendte melding til rådgiveren om det, så slutten hen å svare. Blokkerte meg på telefon. Har sendt skriftlig klage også, men de har sluttet å svare der også. Er veldig fortvilt. Kanskje hvis vi er flere, om vi har kunnet gått sammen å sendt til forbrukertvistutvalget eller tv2 hjelper deg ? Jeg ønsker ikke at andre skal havne i denne situasjonen. 

Og de videoene de har, svaret på det finner man om man googler også. Ikke verdt pengene de. 

Uff så leit å høre om opplevelsen din 😢 jeg blir gjerne med på en felles klage. Flere som vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...