AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Har noen opplevd å få oppmerksomhet fra noen på Valentines? At noen har gitt deg gave eller hilsen, når dere begge var singel? Hvordan var det? Hørte en venninne sa at hun fikk roser og styr på døren av en bekjent, som også fortalte at han var forelsket. Noe sånt har jeg aldri opplevd 🙄 Håper det skjer i morgen! 😅 I år er det min tur 😍 Anonymkode: 475ca...a7b 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 What? Har denne svindelen og nådd Norges grenser? Anonymkode: b15a0...289 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 Lykke til, TS ❤️ Selv har jeg kjæreste, så har absolutt ikke noe ønske om oppmerksomhet fra uventet hold. Har forresten aldri opplevd det heller, har kunne fått noe på valentinsdagen da jeg har vært i forhold. Har ikke inntrykk av at det er så vanlig i Norge? At valentinsdagen er mest for par, på en måte? Anonymkode: 29abd...139
annebanane Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 (endret) . Endret 21. september 2025 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: What? Har denne svindelen og nådd Norges grenser? Anonymkode: b15a0...289 Kjedelig å være så kynisk da 😋 Anonymkode: 475ca...a7b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lykke til, TS ❤️ Selv har jeg kjæreste, så har absolutt ikke noe ønske om oppmerksomhet fra uventet hold. Har forresten aldri opplevd det heller, har kunne fått noe på valentinsdagen da jeg har vært i forhold. Har ikke inntrykk av at det er så vanlig i Norge? At valentinsdagen er mest for par, på en måte? Anonymkode: 29abd...139 Tusen takk 😁 Det blir vel mer vanlig. Synes det er fint at noen kan bruke dagen til å gjøre noe fint til den man er glad i, ha en unnskyldning for å si hva en føler. Anonymkode: 475ca...a7b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #7 Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, Moonwalker skrev: Ja, har det. Visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere da det var en utrolig hyggelig gest, men litt for mye uten et romantisk forhold der og meg som ikke er en "klassisk" romantiker. Har også litt tilfeldig blitt invitert på god middag på valentines hos en jeg holdt på med innimellom, og det var hyggelig uten at det var noe mer der mellom oss. Så fint da 😊 Men det lå ikke noe romantikk i det? Eller var det bare en overraskelse fra noen som ville si at han/hun var glad i deg? Var det bevisst at middagen var på Valentines? Anonymkode: 475ca...a7b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #8 Skrevet 14. februar 2019 Jeg fikk nettopp roser på døra - anonym avsender. Det er ikke mange som vet hvor jeg bor i og med jeg nettopp har flyttet, så jeg sitter her litt forvirret akkurat nå. Eneste mulighet jeg kan komme på er egentlig pulevennen, men jeg tør jo ikke ta det opp med han i tilfelle det skulle være noen andre.. Hodebry 🙈 Anonymkode: 7d760...ea2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #9 Skrevet 14. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste mulighet jeg kan komme på er egentlig pulevennen, men jeg tør jo ikke ta det opp med han i tilfelle det skulle være noen andre.. Hodebry 🙈 Hvorfor ikke? Hvis dere er bare pulevenner, så bryr han seg ikke om at andre gir deg roser? Hvis det var ham, så bør dere kanskje snakke om det...? Anonymkode: 15f2f...0b8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #10 Skrevet 14. februar 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Kjedelig å være så kynisk da 😋 Anonymkode: 475ca...a7b Kald er ordet du leter etter. Anonymkode: 47135...fe8
annebanane Skrevet 14. februar 2019 #11 Skrevet 14. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så fint da 😊 Men det lå ikke noe romantikk i det? Eller var det bare en overraskelse fra noen som ville si at han/hun var glad i deg? Var det bevisst at middagen var på Valentines? Anonymkode: 475ca...a7b Det lå klart romantikk i det fra den givende partneren, også var det en overraskelse i tillegg. Det var som jeg skrev tilfeldig at det var valentines. Begge hadde nok glemt at det var den dagen da vi avtale det.
Gjest Krampus Skrevet 14. februar 2019 #12 Skrevet 14. februar 2019 Spiser middag og ser film med singel venninne i dag og har kjøpt blomster. Er det ingen andre som vil gjøre stas på oss, så gjør vi stas på hverandre. 😄
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #13 Skrevet 14. februar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kald er ordet du leter etter. Anonymkode: 47135...fe8 Hvorfor er man kald eller kynisk for å være imot Valentines day? Hovedbudskapet med denne dagen synes jeg er greit, men dessverre blir det sånn at mye av dagen går ut på å kjøpe ting. Sånn sett så synes jeg det er greit å være kritisk til en slik feiring. Når det er sagt så har jeg aldri opplevd noe oppmerksomhet på Valentines day som singel, men ser for meg at det kanskje kan være mer vanlig for yngre generasjoner? Anonymkode: db391...b43 1
FactsOverFeelings Skrevet 14. februar 2019 #14 Skrevet 14. februar 2019 Aha! Så det er derfor jeg plutselig fikk 15 matches på Tinder idag begynte å lure på hva som foregikk 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #15 Skrevet 14. februar 2019 Jeg har aldri hatt kjæreste og heller aldri fått noe på valentines day. Trodde ikke det var vanlig (i Norge hvertfall) å gi en oppmerksomhet til andre enn date/kjæreste. Men tøft hvis noen tør å proklamere sin kjærlighet ut av det blå😅 Anonymkode: ed3c6...9dd
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #16 Skrevet 15. februar 2019 Du er ekkel Anonymkode: e0dba...085
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå