AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 har datet ei jente i en måneds tid nå, vi har hatt det veldig bra sammen og alt ser ut som det går riktig vei, følt at dette var veldig eksklusivt selv om ingen av oss har nevnt det og bare tatt det via handlinger. Vi skulle ut sammen forrige uke lørdag, men så ble hun dårlig like før og kunne ikke bli med allikavel, helt greit. Etter den lørdagen så har hun følt seg skikkelig dårlig og har sagt at hun har vært sengeliggende de siste dagene. Idag får jeg vite av en kompis at han spotta henne ute med en annen fyr på en cafe på søndag, kompisen min var litt usikker på om det var henne men han mener at de fikk øyekontakt og smilte til hverandre men er fortsatt ikke 100% sikker på at det var henne... Jeg tok det bare som at de sikkert bare var venner, men så tenkte jeg meg om, og at hun nevnte jo at hu bare har vært sengeliggende (matforgiftet) også er hun ute på cafe??? Etter at jeg fikk vite dette så høres jeg kanskje lett creepy ut, men hun har ikke svart eller snakket med meg i hele dag, og jeg har bare tenkt at det er fordi hun er syk. Jeg har da spurt våre felles venner og de sier at hun har vært aktiv i bl.a snapchat, så jeg vet at hun snapper andre med "ignorerer" meg.. Jeg kommer til å ta det opp med henne såklart før jeg kommer til konklusjon (jo mindre jeg blir ghosta), men dette ser veldig shady ut spør du meg. Hva burde jeg gjøre? overtenker litt akkurat nåå Anonymkode: dcd1f...925
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Jeg ville ha konfronert henne, evt bare kuttet kontakt. Hun behandler som deg dritt - når hun ignonerer deg. Tydeligvis er du hennes andre valg. Du fortjener bedre! Anonymkode: 040df...56c 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 Opplevd samme typen troll, og stod lenge i det, og lærte mye. Du blir sikkert bare såret om du vil forstå dette, men hun er virkelig ikke noe å holde ut venting med for romantikk eller pulings, med mindre du vil bli kjent med hvor langt noen kan dra det og hvor creepy folk kan bli. Hun er sannsynligvis er bortskjemt liten gneldrejente inni seg, bak en fasade det er lagt arbeid i. Det som skjer er at du blir pasifisert i mangelen på forklaring eller avslutning. Hvis du møter henne plutselig, eller ser henne på cafe med en kar en dag, blir du mest sannsynlig bare satt ut, og kommer raskt til å se henne som den gode dama du var med, og dermed ikke gjøre noe nummer ut av sjansen til å gå bort til henne å spørre hvorfor hun ghostet deg når du prøvde si til henne på snap at hun måtte sjekke seg feks😈 Møter du henne alene er du også såpass rasert og søkende etter svar at hun uten å anstrenge seg har deg rundt lillefingeren på null komma nix. Mitt beste råd er i så fall å kommentere at hun har forfalt, eller at når du ser henne nå skjønner du faen ikke hva du tenkte på, og så gå. Vær sterk, det er ikke lett, faktisk like vanskelig som det var lett for henne å bare lyve til deg og ghoste deg. Anonymkode: 2c973...5fe
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 Hvorfor er dette er spørsmål? DUMP HENNE! Anonymkode: 9a6e7...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha konfronert henne, evt bare kuttet kontakt. Hun behandler som deg dritt - når hun ignonerer deg. Tydeligvis er du hennes andre valg. Du fortjener bedre! Anonymkode: 040df...56c Hadde tenkt å kutte kontakten, men har blitt veldig glad i hun... Vi har så mye ting til felles og koser meg kjempe masse når jeg er med spesielt henne, det har vært veldig gjensidig selv om det bare har gått 1 måned, det kan jo godt hende hun bare er syk? Siden det er Valentines idag og jeg ikke hører noe fra henne så er det ganske åpenbart å kutte kontakten ja... Anonymkode: dcd1f...925
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde tenkt å kutte kontakten, men har blitt veldig glad i hun... Vi har så mye ting til felles og koser meg kjempe masse når jeg er med spesielt henne, det har vært veldig gjensidig selv om det bare har gått 1 måned, det kan jo godt hende hun bare er syk? Siden det er Valentines idag og jeg ikke hører noe fra henne så er det ganske åpenbart å kutte kontakten ja... Anonymkode: dcd1f...925 Bare pass på at du selv gratulerer henne i dag. Ellers så kommer hun til å sitte med samme opplevelse. At hun har vært syk og ikke hadde mulighet til å treffe deg. Og på eelveste st. Valentinsdagen så har han ikke en gang sagt et pipp... Hva om det ikke var henne på cafeen? Anonymkode: 1b422...b46 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #7 Skrevet 14. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare pass på at du selv gratulerer henne i dag. Ellers så kommer hun til å sitte med samme opplevelse. At hun har vært syk og ikke hadde mulighet til å treffe deg. Og på eelveste st. Valentinsdagen så har han ikke en gang sagt et pipp... Hva om det ikke var henne på cafeen? Anonymkode: 1b422...b46 Joda, såklart skal jeg sørge for å gratulere henne og jeg skal ikke bare hoppe til konklusjoner. Jeg har bare ikke hørt et pip fra henne igår og det er veldig uvanlig. Sist vi møtte hadde jo vi planer om å møtes idag og jeg vil jo ta det opp samt ikke virke masete, det eneste som får meg til å tvile litt er at jeg vet at hun har snakket med andre og har "ignortert" meg igår. Pluss at kompisen min forteller meg det han så helt ut av det blå, får meg jo selvfølgelig til å tenke litt 😅😅 Ja, det kan hende det ikke var hun på cafeen, kompisen min var ganske usikker på om det var henne.. TS Anonymkode: dcd1f...925
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #8 Skrevet 14. februar 2019 1. Hun svarte sorry for igår og mente at hun "døde" helt 2. hun glemte at det var Valentine idag 3. Jeg lukter bullshit TS Anonymkode: dcd1f...925 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #9 Skrevet 14. februar 2019 Neida, det er hun som lukter bullshit. Vil bare ha deg på gress i tilfelle hun mislykkes i andre ting. Anonymkode: 2c973...5fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå