Gå til innhold

Søvnproblemer


Thjelp

Anbefalte innlegg

Åh, blir sprø, sovet dårlig tre netter på rad nå og det ser ikke ut som om det blir forbedringer i natt heller.

Akkurat nå gruer jeg meg til å dra på jobb i morgen tidlig, jeg kan ikke fordra tidligvakter med sjefen. 

Jeg har innbilte pengeproblemer med tanke på bil( må ut med muligens over 10.000, kanskje mer) jeg har buffer på over 620.000kr, så hva stresser jeg over? Angrer meg også over at jeg ikke spurte om det var problemer med å bruke bil etter påbevist feil, men det hadde de vel informert meg om?

Jeg har straffetrent og spist minimalt siste dagene, da vekten viste 2kg pluss for et par dager, noe som kun var vannvekt og oppblåsthet etter endt menstrasjon. Men dårlig selvbilde og panikkanfall etter å skulle liksom unne meg fint nytt undertøy i dag( følte meg feit og grusom)

Jeg savner typen. Gått snart to uker uten å sett hverandre og takket være mine drittvakter med jobb hver helg går det nok en uke kanskje to til, tror kanskje jeg sover mye bedre med han? Stresser også over at jeg omtalte han dom kjæresten min uten at detter klarert mellom oss to, men etter fem måneder med dating så må vi jo være der.

Skuffet over meg selv om spiste Mcflurry til lunsj i dag, noe som endte med at jeg gikk rundt og innbilte meg at jeg ikke fortjener en dritt. 

 

Jeg tenker for mye....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...