Gå til innhold

Hun tar meg ikke med storm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 34 som nylig har begynt å date ei dame (på 32) etter å ha vært singel i et år. Hun ser bra ut og er oppegående, men det føles som om det mangler noe. Hun tar meg ikke med storm. Kan det hende at hun trenger mer tid? Har bare møtt henne 4 ganger etter at jeg traff henne første gang.

Anonymkode: 90ec5...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun tar meg ikke med storm. Kan det hende at hun trenger mer tid?

Hva mener du egentlig?

Anonymkode: 861c2...276

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva mener du egentlig?

Kanskje hun bare er litt nervøs og trenger mer tid for å ta initiativ?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kanskje hun bare er litt nervøs og trenger mer tid for å ta initiativ?

Jeg er fremdeles ikke med. :klo:

Skrevet

Det er jo ikke alle mennesker man har god kjemi med. Og kanskje dere to ikke er en god match egentlig?

Var jeg deg hadde jeg sagt det, at du er usikker på dere, om dett kan bli et forhold. Det er like godt å være åpen og ærlig om dette med en gang før dere har gått for langt med hverandre..

Anonymkode: 4f14b...3d6

Skrevet

Umulig å vite. Ikke alle får kjærlighet ved første blikk. Noen ganger bygger det seg opp over tid. Eneste måten å finne det ut på et å treffes over tid, hvis du gidder da. 

Anonymkode: 91499...639

Gjest dittogdatt
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det hende at hun trenger mer tid? Har bare møtt henne 4 ganger etter at jeg traff henne første gang.

Hvorvidt hun tar deg med storm eller ikke har vel alt å gjøre med hva du føler for henne. Det er vel ikke noe hun må «oppnå» FOR at du skal falle for henne. 

Har du tatt henne med storm enda? 

Skrevet

HUN trenger mer tid? Til hva da? Det er da ingenting hun kan gjøre for at du skal forelske deg i henne? Det handler jo om deg og dine følelser.

Anonymkode: bbdea...bb2

• Liker 3
Skrevet

Selv synes jeg fire ganger er for lite før man vet om man liker noen. Men fire ganger er mer enn nok tid til å skjønne at man ikke liker noen. Noen er jo klart ikke kandidater, mens andre er mer på grensen. Om jeg tror det er en viss mulighet for at det kan bli til noe, så sier jeg ja til å møtes flere ganger, men opplever at folk noen ganger "gir opp" før man kommer så langt.

Anonymkode: fd275...452

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv synes jeg fire ganger er for lite før man vet om man liker noen. Men fire ganger er mer enn nok tid til å skjønne at man ikke liker noen. Noen er jo klart ikke kandidater, mens andre er mer på grensen. Om jeg tror det er en viss mulighet for at det kan bli til noe, så sier jeg ja til å møtes flere ganger, men opplever at folk noen ganger "gir opp" før man kommer så langt.

Anonymkode: fd275...452

Veldig enig med dette her. Noen man møter er helt "nei" etter første møte, mens andre er det en viss mulighet. De som er på grensen gir jeg flere sjanser. Jeg har ikke datet veldig mange, men syntes så mange gir opp så fort. Er det ikke super match etter så og så lang tid blir det ingenting. Jeg trenger litt tid på meg, selv om jeg vet ganske fort hva jeg vil betyr ikke det at jeg vil gifte meg i morgen.

Feks en jeg datet en liten stund, var super interessert. Jeg hadde aldri møtt han igjen hadde han ikke vist så mye interesse etter første date. Andre date fikk jeg et helt annet inntrykk av han og etterhvert begynte jeg å like han. Så viste det seg at han ikke var over eksen og livredd for forpliktelser.

Anonymkode: df744...f05

Skrevet

Jeg hadde stoppet etter fire dater om jeg fremdeles ikke følte at det klaffet og kjemien stemte da. Som regel vet man ganske raskt om dette kan bli noe eller ei.

Anonymkode: e7525...915

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...