AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Og da snakker vi sånn 10 + år eldre. Er selv 20. Får en del oppmerksomhet fra gutter på samme alder, eller et par år eldre. Null interesse fra min side. Litt frustrerende på en måte, siden jeg akkurat har begynt å studere, og dem ofte kanskje er klar for å stifte familie.. noen andre som har det sånn? Kan det være noe grunn for at det er sånn? Anonymkode: 359b2...ffe
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 daddy issues Anonymkode: 9db0e...da5
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: daddy issues Anonymkode: 9db0e...da5 Er dette en greie eller er det bare tull? Har veldig dårlig forhold til far nemlig... ts Anonymkode: 359b2...ffe
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da snakker vi sånn 10 + år eldre. Er selv 20. Får en del oppmerksomhet fra gutter på samme alder, eller et par år eldre. Null interesse fra min side. Litt frustrerende på en måte, siden jeg akkurat har begynt å studere, og dem ofte kanskje er klar for å stifte familie.. noen andre som har det sånn? Kan det være noe grunn for at det er sånn? Anonymkode: 359b2...ffe Jeg er 20 og er sammen med en som er mer enn 25 år eldre enn meg. Han er veldig rik og han var egentlig «sugar daddyen min» Men ble forelsket i han, sånn kjærlighet ved første blikk. Og ja, jeg har nok daddy issues😅 Jeg er også som deg, blir kun interessert i mye eldre menn... Sannsynligvis fordi mange av dem jo er modne og mye mer gentlemen enn gutter på vår alder.. Eldre menn gir ofte mye bekreftelse og er mer stabile ut av min erfaring Anonymkode: 661e4...44f 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #6 Skrevet 13. februar 2019 min tidligere venninde er med 40/50 åringer. hu var da 19 år. ble klein da hu begynte å styre med onkelen min og flørtet med faren min. ushj... selv er jeg 30 nå.. huff Anonymkode: 18588...7be
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #7 Skrevet 13. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette en greie eller er det bare tull? Har veldig dårlig forhold til far nemlig... ts Anonymkode: 359b2...ffe Det er i aller høyeste grad en greie. Hvis det passer, er det vel verdt å tenke gjennom. Anonymkode: d0d19...574 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #8 Skrevet 13. februar 2019 Deilig å komme til et hjem hvor man ikke trenger å bidra til annet enn å ha kroppen tilgjengelig for gubben sin.. Om det kalles å like eldre menn fordi de er så voksne, betaler for alt, og derfor er ansees å være gentlemen så ... Har du misforstått en hel del. Jeg ønsker å bytte ut kjerringa selv med ei sånn jente, men må nok innrømme at det kommer til å bli kjedelig i lengden. Anonymkode: c8cae...ed2
SoWhat? Skrevet 13. februar 2019 #9 Skrevet 13. februar 2019 Men helt seriøst Ts, skaper det problemer for deg? Har det noe å si "om det er en grunn til det", om det så skulle være "daddyissues"? Hva spiller det for noen rolle? Vi faller vel alle av en grunn for ulike mennesker, om det er alder eller noe ved personlighet eller utseende. Alt en skal bry seg om er hvordan en har det bra. Om du finner en som er ti år+, og får det bra med ham, så er det alt som teller! Folk kan dømme i hytt og pine, de kan komme med de evige "skjevt maktforhold" og "på forskjellige steder i livet". Hva betyr det, og er det egentlig hold i det? Kjærlighet tar ikke akkurat hensyn til om en er på forskjellige steder i livet 🙂 om han har mer erfaringer og kanskje mer kunnskap om noen ting, trenger ikke være negativt i det hele tatt. Og maktforhold? Jeg tror nok ei på 20+ kan ha like mye makt iver en eldre fyr enn omvendt. Det virker som om mange tror at er du eldre mann er det det samme som å manipulere og bestemme. Det trenger ikke å være sånn i det hele tatt! Det kan helt fint være gjensidige følelser, respekt og aksept. Ikke er eldre menn mer "griser" enn yngre heller. Det er bare alderen som blir brukt mot dem som om de ikke skal ha samme følelser og ha like mye seksuell lyst som de som er 20 år yngre. Det er fordommer rett og slett. Ingen blir plaget av stor aldersforskjell, men de liker det ikke = fordumming. Det fins dårligere egenskaper blant folk uansett alder. Jeg vet ikke om du ser på det som et problem, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om det så er ti eller tjue års forskjell. Syns det viktigste uansett er at folk har det bra. Det er alt som teller. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #10 Skrevet 13. februar 2019 Jeg har og har alltid hatt en dårlig relasjon til faren min, men jeg faller og går nesten utelukkende for yngre menn. Skulle ønske det var omvendt.. Anonymkode: 0980f...ab7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #11 Skrevet 13. februar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er i aller høyeste grad en greie. Hvis det passer, er det vel verdt å tenke gjennom. Anonymkode: d0d19...574 jepp, snakker ikke med pappa en gang, og det er vel et slags savn.. ts Anonymkode: 359b2...ffe
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #12 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og da snakker vi sånn 10 + år eldre. Er selv 20. Får en del oppmerksomhet fra gutter på samme alder, eller et par år eldre. Null interesse fra min side. Litt frustrerende på en måte, siden jeg akkurat har begynt å studere, og dem ofte kanskje er klar for å stifte familie.. noen andre som har det sånn? Kan det være noe grunn for at det er sånn? Anonymkode: 359b2...ffe Sånn var det for meg da jeg var yngre også. Nå som jeg har blitt eldre, liker jeg menn som er yngre eller jevnaldrende. Dette forandrer seg vel. Anonymkode: 0c4c0...df5
Anonymburker Skrevet 13. februar 2019 #13 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: daddy issues Anonymkode: 9db0e...da5 Ikke når det er snakk om kun 10 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå