AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Del Skrevet 13. februar 2019 Et familiemedlem døde for en del år siden, og siden da har vi prøvd å få avsluttet coop-medlemskapet hans. Vi har sendt inn uskifteattest, og informasjon om hvor pengene skal overføres, men ingenting skjer. Jeg har kontaktet den lokale avdelingen, og de sier at de skal ordne det. Så går det ett år, og så dukker årsmelding opp i posten igjen. Så ringer jeg igjen, ny dokumentasjon sendes inn,gjev tror alt er i orden, men nei... Jeg har kontaktet Coop sentralt, men de henviser bare til den lokale avdelingen. Nå gir jeg snart opp, men jeg må gjøre et siste forsøk, men hvordan? Anonymkode: 11648...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Del Skrevet 13. februar 2019 Oppsigelse av medlemskap i Coop v/dødsfall Det er strenge regler på området. Vi trenger følgende: 1) Kopi av skifteattesten. På skifteattesten fremkommer det hvem som er arvinger og hvem som gis fullmakt til å administrere boet. Hvis det er flere arvinger må det vedlegges et eget skriv/skjema der alle arvinger signere på at de gir person iht. skifteattest fullmakt til å administrere boet. Det må vedlegges kopi av legitimasjon av den som gir andre fullmakt. Anonymkode: 00a08...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Del Skrevet 13. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oppsigelse av medlemskap i Coop v/dødsfall Det er strenge regler på området. Vi trenger følgende: 1) Kopi av skifteattesten. På skifteattesten fremkommer det hvem som er arvinger og hvem som gis fullmakt til å administrere boet. Hvis det er flere arvinger må det vedlegges et eget skriv/skjema der alle arvinger signere på at de gir person iht. skifteattest fullmakt til å administrere boet. Det må vedlegges kopi av legitimasjon av den som gir andre fullmakt. Anonymkode: 00a08...0de 2) Brev/notat fra administrator av boet som sier hvilken medlemskonto de ønsker sagt opp. Det må også fremkomme hvem pengene skal overføres til (navn og adresse), samt til hvilken bankkonto pengene skal overføres til. 3) Kopi av legitimasjon fra administrator av boet. (førerkort eller bankkort.) Anonymkode: 00a08...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Del Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oppsigelse av medlemskap i Coop v/dødsfall Det er strenge regler på området. Vi trenger følgende: 1) Kopi av skifteattesten. På skifteattesten fremkommer det hvem som er arvinger og hvem som gis fullmakt til å administrere boet. Hvis det er flere arvinger må det vedlegges et eget skriv/skjema der alle arvinger signere på at de gir person iht. skifteattest fullmakt til å administrere boet. Det må vedlegges kopi av legitimasjon av den som gir andre fullmakt. Anonymkode: 00a08...0de Vi har sendt inn uskifteattest opptil flere ganger, men det hjelper visst ikke. Anonymkode: 11648...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Del Skrevet 13. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 2) Brev/notat fra administrator av boet som sier hvilken medlemskonto de ønsker sagt opp. Det må også fremkomme hvem pengene skal overføres til (navn og adresse), samt til hvilken bankkonto pengene skal overføres til. 3) Kopi av legitimasjon fra administrator av boet. (førerkort eller bankkort.) Anonymkode: 00a08...0de Dette er også sendt inn flere ganger Anonymkode: 11648...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #6 Del Skrevet 13. februar 2019 Da vet jeg ikke, håper noen andre kan hjelpe deg. Anonymkode: 00a08...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #7 Del Skrevet 13. februar 2019 Har COOP noen sider på for eksempel Facebook eller lignende? Skriv en åpen kommentar på sidene. Dog uten å utlevere navn eller annen privat informasjon til den døde, eller noen av dere. Bare en generell kommentar av typen: Dere har ett familie-medlem som døde for ett par år siden, men det har visst seg fullstendig umulig å avslutte COOp-medlemskapet til denne personen. Dere har allerede forsøkt den og den avdeling både lokalt og sentralt / nasjonalt eller hva det nå var. Hva skal egentlig til for å fikse dette, og avslutte kontoer etter avdøde for godt? Dersom noe slikt ikke fungerer, så kan dere jo forsøke å kontakte en lokalavis eller noe. Kanskje tullingene hos COOP får litt mer fart på seg dersom en journalist kontakter dem, sier at han skal skrive om daken, og ber om en kommrntar? Anonymkode: 58fdc...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå