AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Er det bare vi gutta som ofte er kåt på jobb, eller er det slik for kvinner også? Jeg håper og tror det. Litt slitsomt også! Anonymkode: 88d4c...bd3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Kun hvis jeg er i en ny romanse og begynner å tenke på mannen, for da er tankene kun på han nesten. Må bare ignoreres. Kunne aldri tenkt meg å gjøre noe med det på arbeidsplassen, og håper så inderlig at jeg ikke får varene mine scanna av noen med kroppssafta si på hendene😂 Anonymkode: 4c5e3...115 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kun hvis jeg er i en ny romanse og begynner å tenke på mannen, for da er tankene kun på han nesten. Må bare ignoreres. Kunne aldri tenkt meg å gjøre noe med det på arbeidsplassen, og håper så inderlig at jeg ikke får varene mine scanna av noen med kroppssafta si på hendene😂 Anonymkode: 4c5e3...115 😂 skal innrømme at det har skjedd ganske ofte at jeg har ronka på toalettet på jobb men ikke helt bra kanskje . Godt ingen vet 😂 Anonymkode: 88d4c...bd3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 Ofte og ofte. Det er lite på arbeidsplassen min som i seg selv gjør meg kåt i hvert fall, hverken mennesker eller ting. Men hvis jeg tenker på eller snakker med riktig person, kan jeg absolutt bli det. Men helt ærlig går det fort over, bortsett fra den perioden da jeg jevnlig kommuniserte med en jeg var forelsket i når jeg var på jobb, bare stemmen hans gjorde meg kåt, og da var jeg det jo ganske mange ganger i løpet av en dag. Men jeg jobber på bingo, og det er så lite opphissende der generelt at det ikke akkurat er noe problem eller en stor greie i hverdagen. Anonymkode: fb205...17a 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 Har gjort sexting på jobb selv, ei jente jeg jobber kveldskift med pleid eå suge meg på toalettet. Raske treff, hun satt klar, jeg kom inn, tar ikke mer enn 10min kanskje det....deilig og spennende. Fikk aldri knullet henne dessverre, men hun var rå på sug og svelg. Anonymkode: 8b99a...cdc 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #6 Skrevet 13. februar 2019 Det er jo ganske lett å se da. Anonymkode: 1f702...4be
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #7 Skrevet 13. februar 2019 Ofte kåt på jobb, sexter endel når det er rolig. Pluss at jeg ofte ser på meldingene dagen etter vi har skrevet på kvelden så da blir jeg kåt igjen. Har aldri onanert eller hatt sex på jobb da. Anonymkode: be9b4...c58 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #8 Skrevet 13. februar 2019 Kvinner kan være lett å få på gli, har du en kollega du jobber litt med alene så kan du prøve deg litt. Hvor flott hun er osv....snakke litt seriøst om sex. Etterhvert skal dere se at ting kan skje....men som sagt...bør jobbe litt sammen. Min kollega var glad i oralsex, svarte ærlig på dette....etterhvert så var det gjort. Anonymkode: 8b99a...cdc
Scoops Skrevet 13. februar 2019 #9 Skrevet 13. februar 2019 Jeg blir det,enkelte perioder ofte, og sjeldnere noenganger .Slitsomt de dagene jeg er det ofte..
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #10 Skrevet 13. februar 2019 Nei, å bli kåt på jobb må jeg ærlig talt si jeg aldri har opplevd. Fokuserer på arbeidsoppgavene da. Anonymkode: 4d38d...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå