AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Vanligvis synes jeg menn er enkle å forstå seg på. Men denne mannen forstår jeg meg ikke på.. Vi datet for ca. 1.5 år siden og fra første gang vi møttes hadde vi en sånn kjemi har jeg aldri følt med noen,ikke engang eksen min som jeg hadde vært sammen med i 14 år. Vi var enig om å ta det rolig siden han nettopp hadde blitt singel fra et langvarig forhold og det hadde jeg også,vi datet i ca.5 mnd og hadde det så gøy sammen,vi hadde virkelig noe spessielt og han følte det samme. Plutselig ut av det blå en dag når han hadde drukket litt begynte han å snakke om at det var flere som var intressert i han og jeg ble litt irritert for at han tok opp det ut fra intet. Og da sa han at han hadde jo vært ærlig med meg fra starten om at han ikke var klar for noe forhold enda. Noe som er helt ok,men jeg må jo innrømme at jeg trodde vi var på vei dit men at vi tok oss tid til å bli sikkelig godt kjent før vi satte en «merkelapp» på det. Han påstod at jeg var den han ville tilbringe tid med og hvis han ønsket å være sammen med noen andre,så hadde han gjort det. Etter den episoden kjente jeg at jeg måtte trekke meg unna,stolte ikke på han lenger og følte at han hadde kastet bort tiden min og lot meg tro han ville at det skulle bli oss. Så jeg sluttet å ta kontakt,for hvis han ikke er seriøs orker jeg ikke bruke av tiden min på å fortsette å investere i noen jeg virkelig hadde blitt glad i å ønsket en fremtid med. Men han tok fortsatt kontakt og ville ikke at jeg skulle forsvinne å lurte på om jeg hadde tenkt å kaste bort noe som kunne bli så bra. Etter en stund så tenkte jeg Ok,jeg får gi han litt tid,virker som han vil det skal bli noe etterhvert når han føler seg klar. Men hver gang tok han kontakt og når jeg møtte han,så hørte jeg ikke fra han på en uke eller 2 etterpå,så tok han plutselig kontakt igjen akkurat som ingenting har skjedd. Sånn holdt han på i flere mnd før jeg til slutt måtte ta grep å slette han for å klare å komme meg videre. Tok ikke lang tid før jeg traff en annen og vi ble kjærester ganske raskt(alt for raskt). Dette fikk han med seg og begynte å ta kontakt og komme innom meg på jobb. Dette pågikk i flere mnd mens jeg var i et forhold med en annen og jeg tenkte at det hadde gått opp for han va han hadde «mistet». Så jeg avsluttet forholdet jeg var i men sa ingenting til han om at det var over. Etter en mnd tid etter bruddet tok han på nytt kontakt å fortalte meg at han angret på at han ikke hadde tatt sjangsen mens han hadde meg,men at han var redd. Å jeg fortalte at jeg hadd blitt singel. Etter det møttes vi et par ganger,men han fortsatte i samme sporet,av og på i flere mnd. Tok sjeldent kontakt hvis han ikke hadde drukket. Etter en stund ble jeg lei og orket ikke mer,så jeg blokkerte han på nytt. Så ble det stille... leeenge,og jeg trodde han hadde skjønt det ikke var vits i å holde på sånn lenger,og var ganske lettet. Før han plutselig igjen tar kontakt etter 4 mnd(tidligere hadde det aldri gått så lenge uten kontakt)og vil at jeg skal møte han. Dum som jeg er,tror jeg etter samtalen at han virkelig har lyst å ha meg i livet sitt og at han vet at jeg er den han ser for seg en fremtid med. Så vi møttes,var kjempe koselig. Men når har det gått nesten 2 uker og jeg har ikke hørt et ord. Så hvis noen kan fortelle meg hva det er denne mannen vil så tar jeg gjerne imot forslag,for jeg sitter her som et stort spørsmålstegn🤷🏼♀️ Dette er jo selfølgelig en lang historie som egentlig er mye lengere,men har kuttet ut mye av det for at det ikke skal bli uendelig langt. Men poenget mitt er vell at jeg skjønner ikke hvorfor han gjør dette,må jo være mye enklere for han å finne seg en annen å date. Og han vet jo at jeg ikke tar kontakt med han og blir helt desperat når han plutselig blir stille,så han har jo heller ikke noe effekt av å oppføre seg sånn annet enn at jeg bare blir lei og ikke orker å ha noe med han å gjøre. Så nysgjerrig på hva dere tenker. (det er ikke sex han er ute etter for det har vi ikke hatt på nesten 1 år). Anonymkode: 335b6...0b1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 For du du gang på gang på gang kommer tilbake, å gir han bekreftelsesbehovet han ønsker; han kan få deg om han vil. Jeg tror ikke du er noe annet enn en selvtillitsboost for han. Anonymkode: dc684...93d 8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 Han er en player Anonymkode: fac57...e81 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: (det er ikke sex han er ute etter for det har vi ikke hatt på nesten 1 år). Anonymkode: 335b6...0b1 Åh... nei da vet jeg sannelig ikke. Anonymkode: f3035...be5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 Søppelbøtta next ! Anonymkode: aeb42...376
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #6 Skrevet 13. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For du du gang på gang på gang kommer tilbake, å gir han bekreftelsesbehovet han ønsker; han kan få deg om han vil. Jeg tror ikke du er noe annet enn en selvtillitsboost for han. Anonymkode: dc684...93d Det er selfølgelig det jeg tenker også. nå skal det sies at jeg har gått mange mnd uten å i det heletatt svare på mld eller tlf da,ikke sånn at jeg jeg kommer hver gang han ønsker det,selv om det høres kanskje sånn ut når jeg forteller bare en liten del av alt. men må jo være enklere måter å få en selvtillitsboost på😂 Anonymkode: 335b6...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #7 Skrevet 13. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er selfølgelig det jeg tenker også. nå skal det sies at jeg har gått mange mnd uten å i det heletatt svare på mld eller tlf da,ikke sånn at jeg jeg kommer hver gang han ønsker det,selv om det høres kanskje sånn ut når jeg forteller bare en liten del av alt. men må jo være enklere måter å få en selvtillitsboost på😂 Anonymkode: 335b6...0b1 Jeg forstår hva du mener. Men uansett så er sluttresultatet at du kommer tilbake, og det er det som er poenget mitt. Og det er han nok desverre klar over, samt ønsker å oppnå. Den enkleste veien til selvtillitsboost, er ikke den som smaker best. Den man kan dra ut i det evige, og gang på gang må jobbe med, og virker som et umulig prosjekt, den smaker mye bedre når man oppnår den... Anonymkode: dc684...93d 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #8 Skrevet 13. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er en player Anonymkode: fac57...e81 Jepp. Så klassisk player at han nesten burde fått en (stygg) statue et sted. Må si du har vært heldig ts, om det er første gangen du treffer den typen der. Anonymkode: 18cd6...178 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #9 Skrevet 13. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Så klassisk player at han nesten burde fått en (stygg) statue et sted. Må si du har vært heldig ts, om det er første gangen du treffer den typen der. Anonymkode: 18cd6...178 Haha. Ja er første gang jeg har opplevd noe sånt! Mulig derfor jeg synes det hele er så merkelig. Kanskje vanlig for noen? Tiltrekker meg for det meste menn som ønsker et forhold. Og de som er playere får aldri oppmerksomhet på oppførselen sin,så de orker ikke. Men ser vell kanskje at jeg har gitt en sjanse for mye til denne fyren da jeg virkelig trodde at det vi hadde var noe enkelte leter etter hele livet. Anonymkode: 335b6...0b1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #10 Skrevet 13. februar 2019 Jeg har hatt en sånn fyr, han ga seg først etter 7 år. Vi datet ofte i starten, men han ødela det ved å oppføre seg useriøst. Jeg tror at han veldig gjerne ville være seriøs, men kanskje ikke fikk det helt til. Bedyret flere ganger i året at vi har noe spesielt som ikke kan kastes bort. I 7 år! Jeg avviste han i 6 av disse. Han ville nok ikke være player, eller hensynsløs, men falt i de sporene til slutt uansett. Kanskje din også ønsker det, men ikke får det til. Noe i han stopper han, han er rett og slett ikke klar for noe seriøst. Han innser det bare ikke selv. Og imens så ødelegger han alle sjanser han har med deg, for du orker jo ikke dette tullet. Det er selvfølgelig ikke noe å jobbe videre med for deg, men det trenger ikke å være at han er en fæl fyr, eller at du ikke er bra nok. Han har kanskje bare nok med seg selv nå. Anonymkode: ee445...88d 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #11 Skrevet 13. februar 2019 Jeg har selv vært i denne situasjonen, av og på, nøyaktig som du beskriver det, i 10 år. Avsluttet det for godt forrige uke, og han fikk panikk når han forstod at jeg mente alvor denne gangen. Dette er menn som ikke er I stand til å binde seg. De lever på at de har et tak på oss. Uansett hva du sier så har du gang på gang latt ham komme tilbake, han takler ikke intimitet og nærhet, men han får det hn trenger av deg, selv om han trenger det veldig sjelden. Du har ikke krevd noe i retur, du har ikke hatt forventinger til ham. Du har latt ham komme og gå som han vil, slik jeg lot min. Du må kutte ham ut av livet ditt 100%. Samme hva han sier, han vil aldri forplikte seg til deg, aldri ønske å være intim med deg, aldri elske eller begjære deg. Han er emosjonellt for ustabil og kald til det. Denne varm/kald leken er det nærmeste han kommer til å føle noe interesse, makt over deg, som gjør at han kommer tilbake gang på gang og du lar håpet regjære. Hvis du lar det, vil dette holde på livet ut, men han kommer ikke til å endre seg. Med en gang du stiller krav, krav som ikke er krav egenltig, men faktorer for å holde liv i et forhold, så stikker han. Han er nemlig ikke i stand til det. Anonymkode: f0026...a97 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #12 Skrevet 13. februar 2019 Han har vært i et langvarig forhold rett før jeg møtte han,så han er jo i stand til det. Anonymkode: 335b6...0b1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #13 Skrevet 13. februar 2019 Kanskje han rett og slett er usikker på din interesse? Kanskje han sitter å tenker akkurat det samme som deg. Du tar jo tydligvis ikke kontakt du heller. Anonymkode: fb393...38d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #14 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje han rett og slett er usikker på din interesse? Kanskje han sitter å tenker akkurat det samme som deg. Du tar jo tydligvis ikke kontakt du heller. Anonymkode: fb393...38d Tror absolutt ikke han vet hvor han har meg nei. å det kommer han heller aldri til å vite hvis han ikke investerer nok til at jeg stoler på han. han ødela,så hvis han vil ha meg i livet sitt,må han nesten gjøre en innsats. Anonymkode: 335b6...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #15 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: begynte han å snakke om at det var flere som var intressert i han Og da sa han at han hadde jo vært ærlig med meg fra starten om at han ikke var klar for noe forhold enda. Ekkel fyr! Han er nok for glad i singellivet og for glad i å lure kvinner. Bryt kontakten med han. Anonymkode: fac57...e81 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #16 Skrevet 13. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vært i et langvarig forhold rett før jeg møtte han,så han er jo i stand til det. Anonymkode: 335b6...0b1 Og det var min også, i hele 13 år. Jeg vet ingenting om hvordan i helvete han klarte det, vet du noe om han din sitt forhold? Anonymkode: f0026...a97
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #17 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror absolutt ikke han vet hvor han har meg nei. å det kommer han heller aldri til å vite hvis han ikke investerer nok til at jeg stoler på han. han ødela,så hvis han vil ha meg i livet sitt,må han nesten gjøre en innsats. Anonymkode: 335b6...0b1 Ødla han ved å si at det er flere som er interessert i han ? Det var vel bare en taktikk for å se reaksjonen din for å finne mer ut av hvor han hadde deg. Du gikk jo inn i et forhold med en annen! Er det noe bedre da? Hver eneste gang han har tatt kontakt så sitter du bare å venter på at han skal ta kontakt igjen. Du må jo investere litt du også, går ikke an å få et forhold basert på enveiskjøring. Enten så får du vise litt interesse også, for etter hva jeg ser så er det kun han som har vist interesse her... Ellers så får du bare drite i det altså. Anonymkode: fb393...38d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #18 Skrevet 13. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ødla han ved å si at det er flere som er interessert i han ? Det var vel bare en taktikk for å se reaksjonen din for å finne mer ut av hvor han hadde deg. Du gikk jo inn i et forhold med en annen! Er det noe bedre da? Hver eneste gang han har tatt kontakt så sitter du bare å venter på at han skal ta kontakt igjen. Du må jo investere litt du også, går ikke an å få et forhold basert på enveiskjøring. Enten så får du vise litt interesse også, for etter hva jeg ser så er det kun han som har vist interesse her... Ellers så får du bare drite i det altså. Anonymkode: fb393...38d Det er ikke en taktikk for å se an reaksjonen nei, det er en taktikk for å skape avstand og signalisere at du spesielt ikke er annet enn en i mengden nå. Ingen som er interessert i et forhold med noen forteller at det er flere som er interessert i en, som om han var en jævla gjenstand på en auksjon. Anonymkode: f0026...a97 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #19 Skrevet 13. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ødla han ved å si at det er flere som er interessert i han ? Det var vel bare en taktikk for å se reaksjonen din for å finne mer ut av hvor han hadde deg. Du gikk jo inn i et forhold med en annen! Er det noe bedre da? Hver eneste gang han har tatt kontakt så sitter du bare å venter på at han skal ta kontakt igjen. Du må jo investere litt du også, går ikke an å få et forhold basert på enveiskjøring. Enten så får du vise litt interesse også, for etter hva jeg ser så er det kun han som har vist interesse her... Ellers så får du bare drite i det altså. Anonymkode: fb393...38d Aldri sagt han ødela forholdet med å si det. han ødela det med å være av å på for å få meg på avstand når det ble for seriøst. Anonymkode: 335b6...0b1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #20 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke en taktikk for å se an reaksjonen nei, det er en taktikk for å skape avstand og signalisere at du spesielt ikke er annet enn en i mengden nå. Ingen som er interessert i et forhold med noen forteller at det er flere som er interessert i en, som om han var en jævla gjenstand på en auksjon. Anonymkode: f0026...a97 Neivel, men da er du ikke interessert da, så drit i det! Det er faktisk en helt vanlig taktikk å bruke, han er usikker og som han selv sier så er han redd. Han aner jo ikke hvor han har deg hen! Ikke rart han blir stressa. Anonymkode: fb393...38d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå