Liven_ Skrevet 13. februar 2019 #21 Skrevet 13. februar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår meg ikke på foreldre som kjøper spillkonsoller til barna sine for så å se på det som et problem at de bruker dem. Gutten din spiller EN time om dagen. Det er NULL stress. Han har venner han er sammen med og de har en felles interesse. Du skaper et problem av ingenting. Godta gutten din som han er. Anonymkode: 82f88...afc 🙆♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
FactsOverFeelings Skrevet 13. februar 2019 #22 Skrevet 13. februar 2019 Vokste selv opp med ignorante og fordomsfulle foreldre som så på tv-spill som satan av en eller annen merkelig grunn. Skikkelig gøy oppvekst å bli tvunget til å delta i "riktige" hobbyer jeg virkelig hatet! Jeg var SÅ glad da jeg endelig flyttet ut på 18 årsdagen og har aldri sett meg tilbake siden, har mildt sagt anstrengt forhold til begge foreldre den dag i dag. Så lenge det ikke går ut over lekser og andre gjøremål, så la ungene velge hobbyer selv. 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #23 Skrevet 13. februar 2019 Spilte vanvittig mye (World of Warcraft) fra jeg var 15 til godt ut på universitetet. Var som du sier helt oppslukt og det var stort sett det eneste som stod i hodene på meg og mine kompiser. Min mor var fortvilet da (hun trodde) det gikk utover skolen. Vi hadde våre fighter, men det ble likevel menneske av meg også. Nå er jeg utdannet siviløkonom og har lagt spillingen mer eller mindre bak meg. Så lenge det ikke går utover skolen hadde ikke jeg bekymret meg særlig. Man kan like så godt game enn å drive med den hersens fotballen. Uendelig mer lærerikt. Anonymkode: 9755a...342 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå