Gå til innhold

Skrivebord/pult på 60 cm bredde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bitteliten krok i soverommet på ca 60 cm der jeg kunne smettet inn et type bord/pult for å ha et annet sted enn stuebord å skrive på.

Har dere noen tips til bord eventuelt kreativ løsning dere har brukt selv? 

Forstår at dette er veldig smalt

Anonymkode: 44c6f...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

60 cm er jo veldig smalt, men faktisk så smalt att det går ann å bruke vanlig benkeplater. Jeg ville sett på finn /facebook etter noe billige avkapp / rester og satt på bein :) 

Er det hjørne du skal ha det i? I såfall ville jeg vurdert å bare bruke ett bein for å spare noe plass til å sitte og heller hatt noe den kan ligge på / feste inntil veggene. 

Endret av Nimneri
Skrevet

Skolepulter i barneskoler er ca 60-70 cm brede men det blir veldig liten plass til bena for en voksen. 

Ville heller vurdert vegghengt plate eller cafebord med søyle. Vet ikke hva slags stol du skal ha inntil så du må tenke på det også

Anonymkode: 6ad5b...34d

Skrevet

Hva med en type bord som dette? (Bare ment som et eksempel, du finner sikkert en type som passer inn der du vil ha den.)

Skrevet
9 timer siden, Nimneri skrev:

60 cm er jo veldig smalt, men faktisk så smalt att det går ann å bruke vanlig benkeplater. Jeg ville sett på finn /facebook etter noe billige avkapp / rester og satt på bein :) 

Er det hjørne du skal ha det i? I såfall ville jeg vurdert å bare bruke ett bein for å spare noe plass til å sitte og heller hatt noe den kan ligge på / feste inntil veggene. 

Det grenser til et hjørne! Skal sjekke opp :) takk.

Skrevet
51 minutter siden, Arkana skrev:

Hva med en type bord som dette? (Bare ment som et eksempel, du finner sikkert en type som passer inn der du vil ha den.)

Takk for tips!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skolepulter i barneskoler er ca 60-70 cm brede men det blir veldig liten plass til bena for en voksen. 

Ville heller vurdert vegghengt plate eller cafebord med søyle. Vet ikke hva slags stol du skal ha inntil så du må tenke på det også

Anonymkode: 6ad5b...34d

Takk for tips :)

Skrevet
51 minutter siden, Arkana skrev:

Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...