AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Hvor mange av dere går unner betegnelsen "ufrivillig singel"? Og hvorfor tror du at du går singel år etter år? Jeg personlig føler nok at jeg ikke er pen nok og heller ikke høy nok status. Jeg er 36 og helt gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 5fdf0...c52
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Er ikke enhver som driver med nettdating og tinder etc med håp om å komme i forhold, per definisjon ufrivillig singel? Anonymkode: 68bab...922
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mange av dere går unner betegnelsen "ufrivillig singel"? Og hvorfor tror du at du går singel år etter år? Jeg personlig føler nok at jeg ikke er pen nok og heller ikke høy nok status. Jeg er 36 og helt gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 5fdf0...c52 Er et par år eldre enn deg og jeg er også singel pga lav status. Har ikke ting på stell pga psykisk sykdom så jeg har slått fra meg ideen om å finne noen. Livet kan være fantastisk hvis man bare lar hjertet dø ut slik at man ikke trenger å gå å tenke på dette med partner hele tiden. Anonymkode: 83d3d...4c0
frubaluba Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mange av dere går unner betegnelsen "ufrivillig singel"? Og hvorfor tror du at du går singel år etter år? Jeg personlig føler nok at jeg ikke er pen nok og heller ikke høy nok status. Jeg er 36 og helt gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 5fdf0...c52 For noe tull. Jeg sier bare man up, kvinner liker selvtillit, og det er sikkert ting du kan gjøre for å bli en bedre versjon av deg selv, feks trene, ha en hobby, gjøre frivillig arbeid, endre klesstil, endre holdninger, du er bra nok som du er, bli mindre kresen, ta initiativ, få til frisøren etc, så vil du en dag finne drømmedama.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå